×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

یکی دیگر از راز موفقیت بزرگان دنیا زندگی و کار در لحظه می باشد. باید در حال حاضر زندگی کنید. نباید بگذارید افکار منفی فکر به آینده یا مشکلات گذشته شما را از طی کردن مسیر موفقیت بازدارد.

پنجره upvc مشکی

تولید کنندگان این موضوع را می دانند که سلایق افراد تغییر یافته است و آنان در صدد ایجاد یک دکوراسیون ناب برای ساختمان خود می باشند و بدین روی پنجره upvc مشکی و رنگی را عرضه می نمایند که ارزان می باشند. ما نمونه های متنوعی از پنجره یو پی وی سی به صورت ثابت و متحرک را تولید نموده ایم.

C:\Users\AMIN\Desktop\7 (8).jpg

بلوک سقفی سفالی

برای اینکه شما بتوانید اندازه نیازتان از خرید بلوک سقفی سفالی را محاسبه کنید باید ابعاد سقف کاذب را تقسیم بر ابعاد بلوک سقفی کنید البته اینکه بخواهید آن را در چند لایه بسازید مهم است زیرا لایه های زیاد هزینه بیشتر و امنیت بالا تری را به همراه خواهد داشت و این امر بستگی به نظر کارشناس و مشتری دارد تا بخواهد برای امنیت بیشتر هزینه بیشتری را متحمل شود یا خیر.

C:\Users\AMIN\Desktop\5 (11).jpg

خرید فرش ماشینی

خرید فرش ماشینی فانتزی شیک بدون دخالت واسطه گر تاجران و صادرکنندگان با مطالعه رفتار بازار و تغییر سلیقه مصرف کنندگان، به خوبی دریافته اند عرضه محصولات فانتزی و شیک جدید، بیش از همه مورد توجه مشتریان قرار گرفته که به دنبال ایجاد تنوع و ابتکار در دکوراسیون داخلی خانه و یا محیط های کاری هستند.

C:\Users\AMIN\Desktop\4 (15).jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.