شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عوامل اصلی در رسیدن به هدف
    13 آبان 1401 - 2:30
    شناسه : 209923
    0

    انسان برای رسیدن به هر هدفی عمدتا به دو عامل نیاز دارد، علاقه یا احساس نیاز، آیا دلیل اصلی خود برای رسیدن هدفتان را پیدا کرده اید یا همچنان سردرگم هستید؟

    پ
    پ

    انسان برای رسیدن به هر هدفی عمدتا به دو عامل نیاز دارد، علاقه یا احساس نیاز، آیا دلیل اصلی خود برای رسیدن هدفتان را پیدا کرده اید یا همچنان سردرگم هستید؟

    فرش ماشینی ابریشمی

    یکی از مزیتهایی که فرش ماشینی ابریشمی دارد این است که قابلیت تا شوندگی آن باعث شده است که اکثر مسافران خارجی فرش ماشینی ابریشمی بلژیکی را خریداری کنند. همچنین طرحهای متنوع و ظریف بودن آن جز مزایای این نوع فرش به شمار می رود که با توجه به اینکه تبلیغات اشتباه در خصوص این محصول می کنند باز هم مردم این محصول را خریداری می کنند.

    word image 209923 1 - عوامل اصلی در رسیدن به هدف -

    ایزوگام پاسارگاد

    شما می توانید 2 نوع ایزوگام پاسارگاد را در بازار مشاهده نمایید که ضخامتهای آنها با یک دیگر متفاوت می باشند به این صورت که نوع تک لایه دارای ضخامت 3 مسلی متر است و نوع دو لایه ضخامت 3.5 تا 4 میلی متر دارد. هر دو نوع این ایزوگامها به دو صورت روکش دار و بدون روکش تولید می شوند.

    word image 209923 2 - عوامل اصلی در رسیدن به هدف -

    بشقاب دیوارکوب پرنده

    همواره خریداران بشقاب دیوارکوب پرنده می توانند این کالای با کیفیت را ضمن پرداخت بهای مناسب خریداری نمایند. طرح پرنده از زمانهای گذشته تاکنون یکی از طرحهای پرفروش بوده که بر روی انواع قاب عکسهای مختلف و یا بشقابهای دیوارکوب اجرا می‌ شد، و البته با دکوراسیونهای مختلف هم همخوانی کامل داشته و برای فضاهای کلاسیک و مدرن نیز کاربرد خواهد داشت.

    word image 209923 3 - عوامل اصلی در رسیدن به هدف -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.