شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چاپ روی تیشرت، نکات و ناگفته ها
    14 آبان 1401 - 15:42
    شناسه : 209992
    0

    این روز ها افراد زیادی به دنبال این هستند که یک طرح خاص یا دلخواه روی تیشرت متناسب با سلیقه خود داشته باشند. البته همیشه با چالش های متعددی رو به رو میشوند. چالش هایی مثل: کدام نوع چاپ ماندگار تر بوده؟ کدام نوع چاپ قابل شستشو است ؟ کدام نوع چاپ پاک نمیشود یا کدام نوع چاپ کیفیت بهتری به طرح میبخشد؟ و یا ممکن است به صورت آنلاین سفارش چاپ تیشرت با طرح دلخواه را انجام داد؟

    پ
    پ

    word image 209992 1 scaled - چاپ روی تیشرت، نکات و ناگفته ها - تبلیات

    این روز ها افراد زیادی به دنبال این هستند که یک طرح خاص یا دلخواه روی تیشرت متناسب با سلیقه خود داشته باشند. البته همیشه با چالش های متعددی رو به رو میشوند. چالش هایی مثل: کدام نوع چاپ ماندگار تر بوده؟ کدام نوع چاپ قابل شستشو است ؟ کدام نوع چاپ پاک نمیشود یا کدام نوع چاپ کیفیت بهتری به طرح میبخشد؟ و یا ممکن است به صورت آنلاین سفارش چاپ تیشرت با طرح دلخواه را انجام داد؟


    اگر شما هم به دنبال چاپ طرح مخصوص خود روی تیشرت به صورت آنلاین هستید یا به دنبال یک چاپ خانه معتبر، بدون واسطه باانواع خدمات چاپ برای چاپ روی تیشرت با قیمت های مناسب میگردید و یا سوالات و ابهاماتی در مورد نوع تیشرت چاپی و نکات چاپ روی تی شرت دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

    ما دراین مقاله کوتاه ولی کامل سعی کردیم بصورت مختصر توضیحاتی را درباره چاپ روی انواع تیشرت و روش های چاپ تیشرت، مزایا و معایب هرکدام و نکات مربوط به مدل های چاپ تیشرت را که از تجربه 7 ساله مجموعه چاپ گیم استیشن جمع آوری شده است را برای شماعزیزان بیان کنیم .

    با ما در این مقاله همراه باشید تا باانواع روش چاپ تیشرت و نکات آن آشنا شوید.

    مجموعه چاپ گیم استیشن دارای انواع بسیار گسترده ای از تی شرت های مردانه و تی شرت های زنانه در انواع سایزها ، جنس ها و رنگ های مختلف می باشد. شما می توانید با سلیقه خودتان سفارش طرح های مختلفی را بر روی تی شرت در مجموعه گیم استیشن با نازلترین قیمت و بالا ترین کیفیت ثبت کنید. در ادامه با نحوه ثبت سفارش و جزئیات چاپ روی تیشرت به طور مفصل صحبت خواهیم کرد.

    جزئیات چاپ روی تیشرت

    امروزه چاپ روی تیشرت یکی از روش های اصلی و موثر و کارامد درامر تبلیغات به شمار میرود. افراد با انتخاب یک طرح دلخواه تیشرت را به عنوان یک هدیه ارزشمند در نظر میگیرند و حتی شرکت ها لوگوی خود را در لباس های فرم پرسنل به کمک چاپ اسفاده میکنند. مجموعه چاپ گیم استیشن این افتخار را دارد با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی در امر چاپ به کمک شما بزرگواران دراین زمینه بیاید. چاپ روی تی شرت در مرکز چاپ گیم استیشن بر روی جنس ها و رنگ های متنوع تیشرت، با بالاترین کیفیت انجام می شود. چاپ تیشرت در مجموعه گیم استیشن علاوه بر چاپ انبوه به صورت تکی نیز انجام
    می شود. در این مجموعه شرایطی برای شما بزرگواران فراهم شده که مشتریان گرامی بتوانند بصورت آنلاین و غیر حضوری تصاویر دلخواه ، شخصی ، لوگو و یا برند خود را ثبت و دراسرع وقت تحویل بگیرند.

    word image 209992 2 - چاپ روی تیشرت، نکات و ناگفته ها - تبلیات چاپ روی تیشرت اسپان

    word image 209992 3 - چاپ روی تیشرت، نکات و ناگفته ها - تبلیات word image 209992 4 - چاپ روی تیشرت، نکات و ناگفته ها - تبلیات

    تیشرت های اسپان از پارچه های که دارای نخ لاکراهستند تولید میشود. این نوع از پارچه خاصیت کششی بالایی دارد و دارای قابلیت چاپ پذیری بسیاری بالایی می باشند. بهتر است بدانید جنس تیشرت های اسپان از 70٪ نخ و 30٪ پلی استر تشکیل شده است. جنس تیشرت اسپان نسبت به تیشرت پنبه ای نازک تر بوده و مناسب بهار،پاییز و زمستان است و عموما چاپ روی تیشرت اسپان جهت کار های تبلیغاتی و مناسبتی ( مانند چاپ عکس شخصی ، تولد ها ، مراسمات، مسابقات …) استفاده بیشتری دارد. چاپ مورد استفاده روی تیشرت اسپان، چاپ سابلیمیشن یا همان چاپ حرارتی است که رنگ در تار و پود پارچه نفوذ می کند و هیچگونه برجستگی روی تیشرت حس نمی شود. طرح چاپ شده روی این تیشرت هم مانند دیگر تیشرت ها با استفاده از دستگاه پرس صنعتی با دمای حدود ۲۰۰ درجه انجام می شود. لازم به ذکر است بدون محدودیت در رنگ و طرح های انتخابی می‌توان روی تیشرت اسپان چاپ کرد و قابلیت چاپ تصاویر و طرح با کیفیت بالا در این تیشرت وجود دارد. تیشرت اسپان در مدل های نوزادی، بچه گانه، مردانه، زنانه، لانگ به صورت یقه گرد با قابلیت شستشو تولید میشود.

    چاپ روی تیشرت ملانژ

    چاپ روی تیشرت ملانژ از نوع خاصی از تیشرت های زیبا و خوش رنگ قابل چاپ در مجموعه چاپ گیم استیشن می باشد. چاپ تیشرت ملانژ نیز مانند تیشرت سفید اسپان مستقیم بوده و رنگ ها به خورد پارچه ها رفته و با شستن و به مرور زمان از بین نخواهد رفت. استفاده از تیشرت های ملانژ برای محیط های بیرون از خانه و در محافل رسمی جلوه زیبایی را خواهد داشت. تیشرت های ملانژ آستین کوتاه یقه گرد برای استفاده در فصول گرم نیز مناسب بوده و سفارش میشود.

    چاپ روی تیشرت پنبه ای

    تیشرت از جنس نخ پنبه‌ از نظر راحتی، نرم و لطیف است؛در تیشرت نخ پنبه با استفاده از روش های زیر چاپ به داخل بافت تیشرت نمیرود و با لمس کردن یه لایه نازک روی تیشرت حس میشود . در مجموعه گیم استیشن چاپ روی تیشرت پنبه ای تا سایز A3 و بدون پس زمینه امکان پذیر است؛ همچنین امکان چاپ روی بازو، جلو و پشت تیشرت وجود دارد؛ تیشرت پنبه ای مناسب برای استفاده روزانه مانند: محل کار، لباس کار، باشگاه ورزشی، منزل و یا در طرح های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. در چاپ تیشرت های تمام پنبه‌ای معمولا از 3 روش چاپ استفاده می شود:

    1- چاپ کاتری

    2- چاپ مدیا

    3- چاپ لیبلی

    چاپ مدیا روی تیشرت کیفیت بالایی داشته و ماندگاری بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان جدا نخواهد شد اما اگر علاقه به چاپ طرح وکتور ( طرح های تک رنگ ) دارید، چاپ کاتری بهترین گزینه برای شمامی باشد.

    انواع روش چاپ روی تیشرت

    همان طور که پیشتر به آن اشاره کردیم،روش های مختلفی برای چاپ تیشرت وجود داردکه با توجه به جنس ، رنگ و تعداد تیشرت از هر یک از روش ها استفاده میشود.

    چاپ روی تیشرت به روش سیلک اسکرین

    چاپ سیلک از اولین روش های چاپ تیشرت محسوب میشود. این روش معمولا برای سفارش هایی که به صورت تیراژ هستند مورد استفاده قرار میگیرد.

    معایب و مزایای چاپ تیشرت به روش سیلک

    مزایا :

    • بدون محدودیت در سایز چاپ و انتخاب رنگ
    • قیمت به صرفه فقط در چاپ تیراژ بالا

    معایب :

    • به صرفه نبودن برای چاپ های تعداد پایین
    • زمان بر بودن چاپ، نسبت به سایر روش ها
    • نیاز به شابلون مخصوص برای چاپ هر رنگ

    چاپ روی تیشرت به روش سابلیمیشن

    در چاپ سابلیمیشن روی تیشرت با استفاده از کاغذ های مخصوص انتقال رنگ، طرح دلخواه ابتدا روی کاغذ تا سایز A3 پرینت شده ، سپس با استفاده از پرس حرارتی در دمای 200 درجه، طرحِ چاپ شده روی کاغذ بر روی تیشرت پرس و منتقل میشود.

    معایب و مزایای چاپ تیشرت سابلیشمیشن

    مزایا :

    • چاپ به خورد تیشرت میرود
    • رنگ و طرح بسیار طبیعی با جزییات بالا چاپ میشود

    معایب :

    • محدودیت سایز چاپ تاA3 روی تیشرت
    • امکان چاپ روی تیشرت نخی در این روش نیست

    در نهایت چطور بهترین چاپ و انتخاب کنیم ؟

    برای انتخاب یهترین چاپ روی تیشرت باید متناسب با مناسبتی که در پیش دارید و یا نوع استفاده ای که میخواهید از لباس داشته باشید انتخاب خود را انجام داده و یا برای راهنمایی و انتخاب بهتر با کارشناسان مجموعه تخصصی چاپ تیشرت گیم استیشن تماس حاصل نمایید.

    راه های ارتباطی با مجموعه چاپ گیم استیشن

    کارشناسان مجموعه چاپ گیم استیشن همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در امور چاپی می باشند.

    ساعت کاری مجموعه چاپ گیم استیشن شنبه تا پنج شنبه از 9 بامداد الی 19 می باشد.

    جهت ثبت سفارش به صورت آنلاین و یا دریافت پاسخ سوالات خود میتوانید به وب سایت مجموعه به نشانی www.Gamestatione.ir مراجعه نموده و یا باشماره 66380609-021 در تماس باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.