جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستیابی به موفقیت چراغ راه همه خوشبختی ها است
    15 آبان 1401 - 2:04
    شناسه : 210031
    0

    برای اینکه به خوشبختی و یا زندگی راحت با خیالی آسوده دست پیدا کنید، نیاز هست تا بیشترین تلاش خود را انجام دهید و به موفقیت های بزرگ و کوچک در زندگی خود دست پیدا کنید.

    پ
    پ

    قیمت چیپس خرما

    اگر بخواهم به قدمت این محصولات اشاره ای داشته باشیم می توانیم بگوییم که کاشت این محصولات به 3000 سال پیش برمی گردد قیمت چیپس خرما در داخل کشور با توجه به تولیداتی که دارد بسیار مقرون بصرفه می باشد همچنین مردم می توانند به راحتی آن را تهیه نمایند.

    C:\Users\AMIN\Desktop\1 (15).jpg

    تشک کناره اتاق

    تشک کناره اتاق دارای کیفیت بالایی هست که می توان سالیان سال از آن استفاده کرد بدون آن که پوسیده و یا پاره شوند تشک کناره نمدی از جمله محصولات صنایع دستی در هر منطقه ای محسوب شده و در جهان مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است اگر به غرب کشور سفر کرده باشید محصولات نمدی را در بازارهای این شهر با تنوع کیفیت مدل و طرح مشاهده خواهید کرد.

    C:\Users\AMIN\Desktop\2 (13).jpg

    پتو ژله ای جدید

    پتو ژله ای جدید از زیبایی خاصی در بین انواع این محصول برخوردار هستند و در این بین پتو شادیلون گل برجسته جایگاه خاصی در بین مشتریان پیدا کرده است. قبل از همه گیر شدن پتو پشمی، از لحاف برای گرم شدن در فصل زمستان استفاده می شد که به علت وزن بالای آن و حجم زیادی که از فضای خانه اشغال می کرد.

    C:\Users\AMIN\Desktop\3 (15).jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.