جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راه­های رسیدن به موفقیت فردی و تبدیل به فردی خودساخته
    15 آبان 1401 - 4:04
    شناسه : 210033
    0

    راه های زیادی برای رسیدن به موفقیت وجود دارد و برای برخی رسیدن به ثروت، شهرت یا قدرت معادل موفقیت فردی است که ما قصد داریم برخی راه های رسیدن به این موفقیت از طریق کسب و کار را معرفی کنیم.

    پ
    پ

    سرکه شیرین

    سرکه شیرین سیب فواید زیادی برای سلامتی ما دارد که به صورت اصل، ارگانیک و شیرین به سراسر کشور ارائه می شود. این محصول، سرشار از خواص می باشد که بوی و طعم آن ترش و قوی است و افراد از آن درغذاها و درست کردن پیش غذا استفاده می نمایند که از مزیت آن محسوب می گردد.

    word image 210033 1 - راه­های رسیدن به موفقیت فردی و تبدیل به فردی خودساخته -

    فروش چیپس خانگی

    امروزه در خانه ها از مواد غذایی مناسب و با کیفیت استفاده خواهند کرد که یکی از آنها چیپس خانگی می باشد که بخاطر بهداشتی بودن این محصول مورد توجه مردم قرار گرفته است و همین امر سبب شده فروش چیپس خانگی رونق بیابد و طریقه درست کردن این محصول نیز از روشهای مختلف دارا می باشد.

    word image 210033 2 - راه­های رسیدن به موفقیت فردی و تبدیل به فردی خودساخته -

    عایق حرارتی و رطوبتی

    در ساختمان ها برای جلوگیری از به هدر رفتن انرژی و حرارت از عایق حرارتی و رطوبتی یا عایق رطوبتی پارسیک استفاده می کنند و برخی از کارشناسان به بررسی تاثیر عایق ها در جلوگیری از اتلاف انرژی پرداختند و اطلاعات خود را در جدولی دسته بندی کردند و با مشاهده آن در می یابیم که عایق ها نقش بسزایی در جلوگیری از اتلاف انرژی دارند.

    word image 210033 3 - راه­های رسیدن به موفقیت فردی و تبدیل به فردی خودساخته -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.