پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41357 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه خودتان را باور داشته باشید و موفق شوید
    15 آبان 1401 - 2:43
    شناسه : 210040
    0

    اول از همه خودتان را باور کنید قبول کنید که شما انسان عالی و کامل نیستید و نمی توانید همه کارها را تنهایی انجام دهید و همیشه واقع بین باشید و به خودتان فشار وارد نکنید.

    پ
    پ

    لازانیا لقمه ای مجلسی

    یکی از لذیذترین غذاهای ایتالیایی محبوب و پر طرفدار در بین همه کشورها می باشد و تهیه لازانیا لقمه ای مجلسی و پخت آن بسیار آسان و مقرون به صرفه است و خوش خوراک ترین غذا بین بچه ها لازانیا می باشد. لازانیا لقمه ای بدون فر را خیلی آسان و راحت می توانید در مدت زمان کمی بپزید و از خوردن آن لذت ببرید.

    word image 210040 1 - چگونه خودتان را باور داشته باشید و موفق شوید -

    خرید فرش تبریز

    امروزه انواع فرش در طرحهای جدید و به روز در بازارهای سراسر کشور به فروش می رسد خرید فرش تبریز در هر نقطه از کشور امکان خرید حضوری و اینترنتی آن مهیا می باشد همچنین در دورانی که صادرات فرش ایران به اروپا، آمریکا و کشورهای دیگری آغاز شد این هنرمندان تبریزی بودند که با شناخت سلیقه مردم دست به ابتکاراتی زده و نتیجه آن ایجاد طرحهایی بود که مورد پسند خارجیها قرار گرفت.

    word image 210040 2 - چگونه خودتان را باور داشته باشید و موفق شوید -

    خرید کوله پشتی لپ تاپ

    قابلیت حمل آسان و جابجایی راحت ویژگی رایانه همراه استن و با خرید کوله پشتی لپ تاپ می توانید در مکانهای مختلف آنها را جابجا کنید و قابلیت که دارد در برابر ضربه مقاوت بسیار بالایی دارد و به راحتی با توجه به نوع علاقه خود بسیاری از مدلهای ای نوع از محصول را برای خود تهیه نمایند و به دلیل استقبال بسیار خوب از این نوع کوله پشتی لپ تاپ انواع مدلهای زنانه و مردانه به راحتی قابل خرید است.

    word image 210040 3 - چگونه خودتان را باور داشته باشید و موفق شوید -

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.