×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

C:\Users\iman imani nia\Downloads\site447-600x600.jpg

کلاه باکت یکی از کلاه هایی است که استایل را تکمیل می کند و اگر طرفدار استفاده از کلاه باشید حتما آن را تحت عنوان باکت یا بوکت شنیده اید. این کلاه ظاهری مشابه با سطل دارد و لبه های آن شیب دار و عریض است که تحت عنوان اسامی مختلف دیگری چون: کلاه ماهیگیری، کلاه ایرلندی، کلاه جهانگردی و … معروف است. این کلاه که هرگز قدیمی نشده است از پارچه های لوکس و با کیفیتی ساخته شده که در رنگ ها و الگوهای جذاب در دسترس می باشد. شما می توانید این کلاه جذاب و زیبا را خریداری کرده و در هر فصل و زمانی آن را با استایل خود تطبیق دهید و شیک بمانید.

جالب اینجاست که بدانید کلاه باکت با هر لباسی ست می شود و دیگر نیازی نیست تا نگران ظاهر استایل خود باشید. یکی از دلایل محبوبیت و ماندگاری این کلاه در صنعت مد نیز دقیقا همین است که به سادگی با هر نوع لباسی هماهنگ می شود.

C:\Users\iman imani nia\Downloads\site448-600x600.jpg

این کلاه ها را با نمد پشمی یا پارچه توئیت تهیه می کنند و خاصیت ضدآبی دارند. رپرها و هیپ هاپ ها بسیار از این کلاه استفاده می کنند و یکی از دلایل معروفیت و افزایش طرفداران آن این است که جوانان و نوجوانان تمایل دارند از سبک خواننده معروف خود استفاده ببرند.

چرا کلاه باکت از مد نمی‌افتد؟

حتما یک دلیل خیلی بزرگ وجود دارد که موجب شده است کلاه باکت اینقدر پرطرفدار باشد. به طور کلی، میتوان گفت که در راحتی و کاربردی بودن کلاه باکت نباید لحظه ای شک کرد مخصوصا به دلیل لبه گرد آن که از صورت و گردن محافظت می کند ولی دلایل دیگری نیز وجود دارد که مزید بر علت اصلی می شوند. این دلیل مهم بخاطر این است که کلاه باکت به اکثریت استایل ها آمده و میتوان آن را با تیپ های مختلف پوشید. پس بدیهی است که همچنان استایلیست ها از آن برای ترکیب تیپ خود بهره می برند.

دلیل دیگری که میتوان برشمرد این است که کلاه مذکور از انعطاف بالایی برخوردار است و به همین دلیل ترند می باشد.

لازم به ذکر است که بدانید کلاه باکت محدود به جنسیت خاصی نمی شود و تمامی افراد میتوانند از آن استفاده کنند. البته این را نیز بدانید که نوع زنانه کلاه باکت از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است.

C:\Users\iman imani nia\Downloads\site449-600x600.jpg

برندهای کلاه باکت

کلاه باکت، برندهای متفاوتی را شامل می شود که گوچی، نایک، سلین، فیلا، اچ اند ام، لاکوست و … از پرطرفدارترین برندهای کلاه در جهان هستند.

این کلاه بسیار محبوب و ترند از سال ۲۰۱۹ بین افراد معروف شد و پس از آن، از سال ۲۰۲۰ استایل های متفاوتی نیز با این کلاه در سراسر جهان دیده شدند.

سخن پایانی

ما در این مطلب به بررسی کلاه باکت پرداختیم. گفتیم که این یکی از محبوب ترین مدل های کلاه می باشد که شما می توانید آن از فروشگاه کلاه شاپو خریداری کنید. این کلاه تیپ و استایلی خاص به شما می بخشد و جالب است که با هر نوع لباسی حتی با کت و شلوار نیز به سادگی هماهنگ می شود.

شما میتوانید برای خرید عمده کلاه نیز به فروشگاه کلاه شاپو مراجعه کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.