جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41449 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برای موفقیت باورهای محدود کننده را دور بیندازید
    16 آبان 1401 - 18:00
    شناسه : 210129
    0

    برای ثروتمند شدن ابتدا باید ذهنیت خود را تغییر دهید چراکه باورهای غلط وجود دارد که مانع از رشد می شود مانند اینکه افراد فکر می کنند نباید شغل غیرسودهی را که از ابتدا وارد شده اند را تغییر دهند، در صورتی که برای موفقیت باید فرصتهای شغلی جذاب و پرسود را غنیمت شمرد و با انتخاب درست موفق شد، پیشنهاد می کنیم جهت ایده گرفتن با حوزه های زیر آشنا شوید.

    پ
    پ

    برنج طارم هاشمی مازندران

    برنج طارم هاشمی مازندران به عنوان یکی از مارکهای شناخته شده و محبوب برنج محسوب می شود، برای پخت برنج و ارائه غذاهای پلویی از این نوع برنج استفاده می کنند که در حالت خام دانه هر برنج طارم در حدود هفت و نیم میلی متر می باشد و بعد از پخت تا حدود 13 میلی متر می رسد که این عامل در استقبال از این محصول بسیار مهم بوده است که بعد از طعم و عطر آن برای افراد زیادی این ویژگی جذاب و مورد پسند می باشد.

    word image 210129 1 - برای موفقیت باورهای محدود کننده را دور بیندازید -

    قیمت فرش ماشینی

    انواع فرش ماشینی امروزه در ایران با بهره گیری از تکنولوژی روز تولید شده است و از بهترین دستگاه ها در این راستا استفاده شده است. قیمت فرش ماشینی با توجه به تراکم و کیفیت و برند آن تعیین می گردد.

    word image 210129 2 - برای موفقیت باورهای محدود کننده را دور بیندازید -

    پودر صابون

    پودر صابون جایگزین خوبی برای مواد شوینده مایع است، چراکه علاوه بر قدرت لکه بری بالای این محصول، پودر صابون هیچ آسیبی به لباسهایتان نمیزند بلکه باعث بهتر تمیز شدن و درخشندگی آن نیز می شود که از مزایای مهم این محصول بشمار می رود.

    word image 210129 3 - برای موفقیت باورهای محدود کننده را دور بیندازید -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.