چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سه گام تا موفقیت در ماه های پایانی سال چیست؟
    16 آبان 1401 - 18:01
    شناسه : 210133
    0

    بهتر ابتدا حساب و کتاب کنید چقدر پول درآورده اید و لیست هزینه هایی که دارید را مشخص کنید و بدانید که چه تصمیماتی می توانید بگیرید تا به درآمد بیشتر دست پیدا کنید و برنامه ریزی ماهانه می توانند شما را به اهدافتان برساند.

    پ
    پ

    بشقاب دیوارکوب فانتزی

    یکی از هنرهای لذتبخش و هیجان انگیز نقاشی روی بشقاب است و در کشور بشقاب دیوارکوب فانتزی قدمت چندساله داشته و هنرمندان ایران در این حوزه مشغول بکار هستند چند سالی است که نقاشی بشقاب دیواری در بین خانمها بسیار رایج شده است و هر کسی که این طرحهای زیبا و بعضاً فانتزی را روی بشقابهای دیواری می بیند دوست دارد یکی از آنها را روی دیوار اتاق خواب خود داشته باشد.

    word image 210133 1 - سه گام تا موفقیت در ماه های پایانی سال چیست؟ -

    خرید سویا خوراکی

    یکی از مواد غذایی با ارزش سویا می باشد که خرید سویا خوراکی از طریق تولیدکنندگان با تجربه طی مراحلی از دانه های سویا تولید می شود که قیمت آن در بازار بسیار مناسب است و قیمت اکثر محصولات در بازار دارای نوسان هستند و می توان گفت قیمت روز ثابتی ندارند. قیمت سویا خشک نیز از این قاعده مستثنی نیست. بهترین قیمت این محصول توسط کارخانه های تولیدی ارائه می شود.

    word image 210133 2 - سه گام تا موفقیت در ماه های پایانی سال چیست؟ -

    عایق رطوبتی پلیمری

    با پدید آمدن عایق رطوبتی پلیمری که بهترین آن بر پایه تکنولوژی نانو می باشد، این روش جایگزین روش قدیمی شده و پوشش جهت حفاظت سازه های مختلف در برابر آب ضروری است و با پدید آمدن عایق رطوبتی پلیمری که بهترین آن بر پایه تکنولوژی نانو می باشد، این روش جایگزین نمونه های قدیمی شد.

    word image 210133 3 - سه گام تا موفقیت در ماه های پایانی سال چیست؟ -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.