سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با کدام محصولات می توان به سادگی ثروتمند شد
    17 آبان 1401 - 23:44
    شناسه : 210266
    0

    یکی از دوستان بنده که از فقر زیادی رنج می برد توانست با کمی تلاش به سود زیادی دست یابد، جالب است که وی به خرید و فروش و عرضه ی محصولات گرمایشی مثل پکیج بوتان دیواری، پکیج دیواری ایران رادیاتور و پکیج دیواری ایساتیس پرداخت و در مدتی کم به سرمایه ای هنگفت نایل شد.

    پ
    پ

    یکی از دوستان بنده که از فقر زیادی رنج می برد توانست با کمی تلاش به سود زیادی دست یابد، جالب است که وی به خرید و فروش و عرضه ی محصولات گرمایشی مثل پکیج بوتان دیواری، پکیج دیواری ایران رادیاتور و پکیج دیواری ایساتیس پرداخت و در مدتی کم به سرمایه ای هنگفت نایل شد.

    شما هم اگر علاقه به کسب ثروت دارید بهتر است با این محصول بیشتر آشنا شوید که بنده در ادامه این محصولات را به شما معرفی خواهم کرد.

    پکیج بوتان دیواری

    شاید خیلی از ما در حد یک نام و نشان با برخی از وسایل تولید کننده گرما و در اصطلاح گرمایشی آشنا باشیم ولی از جزئیات آن بی خبر باشیم.

    برای نمونه اطلاع از قیمت پکیج بوتان دیواری مدل پاویا که از بهترین برندهای پکیج می باشد از سوی تولیدی تعیین می گردد ولی در حقیقت قیمت برای تولید کننده با قیمت برای مصرف کننده متفاوت است چرا که فروشندگان با درصد مشخصی از سود آن را می فروشند.

    با مراجعه به نمایندگی های معتبر در سطح کشور، می توان خرید بصورت اقساطی و با مناسب ترین قیمت پکیج دیواری را داشته باشیم.

    پکیج دیواری در طول سالیان اخیر در مکان های عمومی کاربرد زیادی پیدا کرده است به طوری که در خیلی ساختمان ها امروزه، استفاده از آبگرمکن و بخاری نفتی کم شده است زیرا این محصول در ضمن داشتن امنیت بیشتر، این قابلیت را دارد که آب را با دمای دلخواه گرم کند و از این طریق موجب فراهم سازی گرمای کافی و لازم برای فضای داخلی سالن و یا اتاق هم شود.

    word image 210266 1 - با کدام محصولات می توان به سادگی ثروتمند شد -

    پکیج دیواری ایران رادیاتور

    مجموعه ی محصولات گرمایشی تولیدی توسط گروه ایران رادیاتور، در مقایسه با انواع نمونه های داخلی و یا خارجی موجود برای فروش در بازار، علیرغم کیفیت عالی که دارند با قیمت فوق العاده مناسب به دست مصرف کنندگان رسیده.

    در این میان قیمت پکیج دیواری ایران رادیاتور 28000 بسیار استثنایی و منصفانه تعیین گردیده است. این شاهکار بی بدیل، دارای امکانات جدید و‌ منحصر به فردی است که در مقایسه با سایر مدلهای عرضه شده به بازار، از کارآیی بیشتر و همچنین راندمان بالاتری برخوردار بوده.

    با در نظر گرفتن آپشنها و فناوری جدید مورد استفاده برای ساخت آنها، بهای قابل پرداخت در نظر گرفته شده برای این سری از پکیجها، بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

    کاربرد دو مدار جداگانه برای تامین آب رادیاتور سیستم گرمایشی و همچنین آب گرم مصرفی در خانه ( ظرفشویی، سرویسهای بهداشتی، حمام و غیره )، تعبیه ی صفحه های حرارتی برای جلوگیری از رسوب املاح بر اثر سرایت شعله مستقیم گاز به لوله های آب در زمان گرم شدن سیستم، برخورداری از موتور قوی برای گردش آب با سرعت و قدرت بیشتر و در عین حال کم شدن صدا، داشتن صفحه ی نمایش دیجیتال برای نشان دادن مشکلات سیستم، گوشه ای از محاسن و مزایای فراوان این مدل از پکیجهای ایران رادیاتور می باشد.

    word image 210266 2 - با کدام محصولات می توان به سادگی ثروتمند شد -

    پکیج دیواری ایساتیس

    برای این که بتواند بهترین و با کیفیت ترین نوع پکیچ را انتخاب کرد بهتر است از پکیجهای استاندارد و مارک استفاده نمود، یک نمونه آن پکیج دیواری ایساتیس نیو استار 26ff است که از درجه کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد.

    این محصول یکی از بهترین نوع پکیج محسوب می شود که قدرت بسیار عالی دارد و مصرف آن کم می باشد به نحوی که انرژی کمتری نسبت به بسیاری از پکیجهای دیگر مصرف می نماید.

    این محصول کاملا استاندارد است و در تولید آن ار قطعات درجه یک استفاده می گردد و یکی از بهترین نوع پکیج زمینی و دیواری محسوب می شود.

    به دلیل داشتن صفحه نمایش دیجیتال می توان آن را راحت تر تنظیم و کنترل نمود، انواع این محصول مرغوب و با کیفیت را می توان مستقیما از مراکز خرید معتبر به صورت آنلاین خریداری کرد.

    word image 210266 3 - با کدام محصولات می توان به سادگی ثروتمند شد -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.