پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با کسب و کار رویایی و لذت بخش من آشنا شوید
    17 آبان 1401 - 23:49
    شناسه : 210287
    0

    این روزها داشتن یک کسب و کار خوب‚ قوی و پر درآمد یک رویای تکراری و مشترک بین بسیاری از افراد می باشد که تجربه شخصی من فعالیت در زمینه خرید و فروش محصولاتی از قبلی اسانس های خوراکی و عطری مانند اسانس باریحه سود و تقاضای بسیار مطلوبی دارد.

    پ
    پ

    اسانس باریجه

    یکی از گیاهان دارویی که خواص ضد باکتری دارد باریجه و یونجه خشک می باشد که در خراسان شیمالی و شهرهای سمنان و سرخه یافت می شود و امروزه در کارخانه های معتبر اسانس آن را برای مصارف دارویی تهیه می کنند.

    اسانس باریجه دارای خواص درمانی زیادی می باشد و بهترین درمان کننده بیماریهای رحمی بوده و قاعده آور سرع به حساب می آید و از اسانس باریجه برای مشکلات گوارشی استفاده می شود و کسانی که دچار نفخ می شوند بعد مدتی نصرف این اسانس درمان می شوند از خواص بی نظیر آن خاصیت ضد عفونی کنندکی می باشد که برای بهبود دردهای معده موثر است و از دچار شدن به آسم جلوگیری می کند.

    این نوع از محصولات برای خانمهایی که باردار هستند مضر می باشد و نباید در طول مدت زایمان از این محصولات استفاده کنند و نحوه استفاده این محصولات به شکلی می باشد که اگر برای دفع سموم از بدن می باشد روزانه به اندازه 15 گرم باید مصرف شود و اگر برای مصرف معمولی استفاده می شود بای به اندازه 3 گرم خورده شود.

    word image 210287 1 - با کسب و کار رویایی و لذت بخش من آشنا شوید -

    اسانس عطر

    بسیاری از کسانی که در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارند می دانند که اسانس عطرهای معروف گرم دارای اهمیت بسیار زیادی می باشند زیرا یکی از مواردی است که رایحه و بو عطر را تشکیل می دهد و اگر کمپانیهای معروف را بررسی کنید، متوجه می شوید که آنها یک گروه بزرگ که از نیروهای متخصص و ماهر تشکیل شده است را موظف کرده اند که برای محصولات اسانس عطر انتخاب نمایند.

    همچنین در تلاش هستند تا هر روز به موارد جدیدی برسند و جالب است بدانید که این اسانسها در عطرهای معمولی به صورت تکی استفاده می شود. اما اگر محصول اصلی را آزمایش کنید متوجه خواهید شد که دارای چندین نمونه اسانس در محلول خود می باشد، همچنین باید بدانید که به گونه ای با یکدیگر ترکیب شده اند که یک نوع رایحه خوب را به وجود آورده است و این نکته را هم مد نظر داشته باشید که ترکیب آنها نوعی علم خاص و تخصصی به شمار می رود.

    word image 210287 2 - با کسب و کار رویایی و لذت بخش من آشنا شوید -

    اسانس عطری صنعتی

    امروز خوشبوکننده های مختلفی وجود دارند که یکی از انواع آن‌ها اسانس صنعتی عطری می‌باشد که از این اسانس در صنایع عطر و ادکلن سازی با برند های معتبر و همچنین در دیگر صنایع مختلف برای از بین بردن بوی نامطبوع مواد استفاده می‌کنند. فروش ویژه این محصول در بازار از رضایت بالایی برخوردار شده است..

    اسانس عطری صنعتی به‌طور معمول منشا گیاهی دارند و طی فرآیند هایی از گیاهان مختلف استخراج می ‌شوند. عطر و بوی بسیار قدرتمند که این اسانس‌ های صنعتی دارند ناشی از ترکیب مواد مختلفی است که به آن عطرمایه گفته می‌ شود. اسانس‌ها با عطر و بوی خاص خود باعث می‌ شوند بتوانند برای افراد خاطره‌انگیز باشد.

    اسانس‌ های صنعتی را می‌توان از عطر و طعم واقعی و متنوع از میوه‌ها مانند لیمو؛ توت‌فرنگی و پرتقال و یا دانه‌ها مانند هل؛ قهوه و دارچین گرفت. همان‌طور که می‌دانید سلیقه بویایی افراد مختلف می‌تواند متفاوت باشد به‌ همین دلیل در صنایع مختلف اسانس‌های صنعتی مختلفی نیز تولید می‌ شود.

    word image 210287 3 - با کسب و کار رویایی و لذت بخش من آشنا شوید -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.