×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

برنج چمپا رامهرمز

برنج چمپا رامهرمز در دو نوع زودرس و دیررس بوده که نوع زودرس آن بلندتر از نوع دیررس است. این برنج در انواع مختلفی از جمله چمپای سیاه، چمپای نازک، چمپای خمیده، برنج رسمی، شاهک، چمپای سفید و چمپای قصردشتی موجود می باشد که برنج چمپای قصردشتی از بهترین برنجهای استان فارس است که دانه های آن با طول متوسط می باشد. به دلیل کیفیت عالی آن طرفدار زیادی در این استان دارد چمپا ویژگی هایی دارد که افراد با شناخت آن می توانند برنج اصل را از تقلبی تشخیص دهند و بهترین کیفیت را خریداری کنند که این ویژگیها این است که ظاهر آن گرد و توپر و دارای طول کوتاه یا متوسط است. همچنین در برابر بیماریها و آفتها مقاوم است. این برنج بسیار معطر و خوش طعم است و دارای مواد مغذی از جمله انواع ویتامینهاست این برنج هم در قالب نیم دانه و هم تمام دانه در بازار عرضه می شود طریقه پخت و مصرف این برنج به دو صورت انجام می شود که وابسته به سلیقه ی هر شخص می توان هم به صورت کته و هم به صورت آبکش آن را مصرف کرد.

C:\Users\AMIN\Desktop\111.jpg

برنج طارم

نرخ سالانه برنج در ایران ایران در سال جاری حدود ۳/۲ میلیون دلار صادرات برنج طارم داشته که بیشتر آن به هفت کشور بوده؛ اما افزایش قیمت برنج ایرانی در سال جاری در هر ماه ادامه داشته است. گزارش رسمی مرکز آمار ایران از رشد بیش از ۶۷ درصدی آن خبر داده و نرخ بازار به کیلویی ۹۰ هزار تومان رسیده که شایان ذکر است به دلیل خشکسالی، تولید برنج نیز در کشور کاهش پیدا کرده است. حق کشت برنج در کدام شهر ها است؟ این محصول تنها در دو استان شمالی حق کشت دارد. بسته بندی اصولی کالا برای برنج صادراتی یکی دیگر از مراحلی که در صادرات برنج باید دقت کنید، بسته بندی اصولی آن است. بسته بندی کالا را باید بر اساس سفارش مشتری خودتان انجام بدهید که این مرحله اهمیت زیادی دارد و باید با کیفیت انجام شود. اگر این مرحله خوب انجام شود، سفارش های بیشتری خواهید داشت.

C:\Users\AMIN\Desktop\114.jpg

برنج فجر شمال

زمان اوج قیمت برنج فجر شمال نیز در اعیاد و مناسبت ها نظیر شب عید و اواخر اسفند ماه است، دلیل آن هم این است که بسیاری از مردم مهمانی ها و جشن ها را در ایام عید برگزار کرده و به خاطر خوشپخت بودن و مجلسی بودن، برنج فجر مورد انتخاب و سفارش بسیاری از رستوران دارها و صاحبان تالارهای پذیرایی قرار می‌گیرد، اما نگران نباشید چون ما در مجموعه برنج جلودار برای شما، این برنج پرطرفدار را با کمترین قیمت ممکن عرضه می‌کنیم و امیدواریم که شما با خرید از برنج جلودار تجربه خوبی را برای خود و ما رقم بزنید. قیمت برنج فجر درجه یک: برنج فجر جزء برنج های پرمحصول دسته بندی می شود از این جهت که نسبت به طارم محصول بیشتری می دهد.

C:\Users\AMIN\Desktop\117.jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.