×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

خامه ترش کاله

لازم به ذکر است خامه ترش کاله یکی از محصولاتی می باشند که می توانند برای بکار گیری در انواع غذاها استفاده شوند. خامه ترش کاله یکی از همین نوع محصولات بوده که می تواند بعنوان یک طعم دهنده بسیار مناسب برای غذاها باشد.

خامه ترش در قدم اول وظیفه آن نرم و ترد کردن شیرینی و دسرها بوده است که به خوبی می تواند از پس آن بر آید و محصولات را با کیفیت بالایی به شما عزیزان عرضه نماید.

logo

پنیر دیپ گودا

به جای استفاده از چدار، می توانید از انواع دیگر پنیر دیپ گودا به عنوان جایگزین استفاده کنید و اکنون می توانید چند جایگزین وگان بخرید یا می توانید سسهای پنیر گودا خود را درست کنید. پنیر چدار نوعی پنیر سفت است که از شیر گاو تهیه می شود و محتوای چربی نسبتاً بالایی دارد که حدود ۵۰٪ است و این درجات مختلف رسیده است که در درجه اول طعم و قوام را تعیین می کند.

logo

مربا هویج خانگی

ما می خواهیم در این سایت به شما مربا هویج خانگی و طرز درست شدن آن را بیاموزیم بنابراین تا انتهای مطلب همراه ما باشید. شما می توانید از هویچ هم مربا و هم ترشی درست کنید حتی می توانید از این محصول بسیار پر خاصیت در غذاهای خود بریزید و از آن خورشت و یا ته چین خوشمزه درست کنید. فرآورده های این گیاه از قدیم تا کنون بر سر سفره های مردم ایران بوده است جالب است بدانید حتی این محصول در خارج از کشور نیز بسیار پر طرفدار است. اگر از علاقه مندان و طرفداران این مربا هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا به سایت ما مراجعه نمایید و انواع متفاوت آن را پس از مشاهده به راحتی برای خود سفارش دهید.

logo

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.