چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انواع میز مدیریت و نحوه انتخاب آن
    18 آبان 1401 - 15:20
    شناسه : 210366
    0

    سبک مدرن یکی از محبوب ترین سبک های معماری است که در ساخت میز مدیریت نیز به کار می رود. میزهای مدرن مدیریتی فاقد تزئینات اضافه بوده و در عین سادگی، زیبا و شکیل به نظر می رسند. از این میز ها می توان در دکوراسیون های ساده، مینیمال و معاصر استفاده کرد.

    پ
    پ

    word image 210366 1 - انواع میز مدیریت و نحوه انتخاب آن - مبلمان اداری

    اتاق مدیریت اصلی ترین بخش یک دفتر کاری به شمار می آید و محلی برای حضور مشتری است. میز مدیریت نیز مهم ترین عنصر در اتاق مدیریت به شمار می آید. بر همین اساس لازم است میز اتاق مدیر با وسواس بالایی انتخاب شود. برای انجام اینکار بهتر است در ابتدا با انواع میز مدیریت آشنا شوید. سپس با نحوه انتخاب میز آشنا شده و خریدی موفق را رقم بزنید.

    انواع میز مدیریت

    مدیر هسته اصلی یک شرکت است. اتاق مدیر نیز به همین میزان مهم و مورد توجه است. تجهیزات موجود در این اتاق می بایست در هماهنگی کامل با سمت مدیر بوده و بتوانند شأن و منزلت او را بازتاب دهند. این وظیفه به عهده میز مدیریت است. چرا که عموماً افراد بلافاصله پس از ورود به اتاق مدیر با میز او مواجه می شوند. در خرید میز اداری جدید با انواع سبک های کلاسیک و مدرن روبرو می شوید. تولید کننده میز اداری کلاسیک از متریال منبت کاری شده چوب برای ساخت میز اداری خاص و مجلل استفاده می کند. اینکار موجب شده تا میزهای اداری کلاسیک به یک عنصر تزئینی و فاخر تبدیل شده و بر ذهن مشتری و بیننده تأثیر مثبتی بگذارند.

    کارکرد موثر میز مدیریت در دفاتر کاری موجب شده تا انواع مختلفی از آن روی کار بیاید. این تنوع قابل توجه می تواند تمامی سلیقه ها را پوشش داده و به مدیران در انتخاب یک میز مناسب و استاندارد کمک کند. انواع مختلف میزهای مدیریتی شامل موارد زیر می شوند:

    میز مدیریت مدرن

    سبک مدرن یکی از محبوب ترین سبک های معماری است که در ساخت میز مدیریت نیز به کار می رود. میزهای مدرن مدیریتی فاقد تزئینات اضافه بوده و در عین سادگی، زیبا و شکیل به نظر می رسند. از این میز ها می توان در دکوراسیون های ساده، مینیمال و معاصر استفاده کرد.

    تولیدکنندگان میز مدیریت اداری در طراحی میزهای مدرن از رنگ های روشن، خنثی و یا هیجان انگیز استفاده می کنند. آن ها می توانند به درخواست شما رنگ میز را تغییر داده و مطابق با الگوی رنگی مورد دلخواه شما، میز و اجزای مختلف آن را اجرا کنند.

    word image 210366 2 - انواع میز مدیریت و نحوه انتخاب آن - مبلمان اداری

    هیچ محدودیتی در انتخاب متریال میز مدرن وجود ندارد. اما به طور معمول از چوب های ساده و خالص در همراهی با فلز و یا مصنوعات سبک برای ساخت میزهای مدیریتی مدرن استفاده می شود. ترکیب متعادل رنگ های روشن و چوب های ساده کمک می کند تا میز مدیریت به یک المان تزئینی شیک و خاص تبدیل شود.

    اغلب مشتری ها با مواجهه با این میزها حس اعتماد بیشتری به کسب و کار پیدا کرده و انرژی مثبت فضا را دریافت می کنند. این مسئله به خصوص در شرکت های غیر رسمی که دارای کسب و کارهای خلاقانه هستند، نمود پیدا می کند.

    خرید میز مدیریت مدرن برای اتاق های کوچک اقدامی هوشمندانه است. چرا که این دسته از میزها به واسطه بهره مندی از توناژ روشن و متریال سبک، موجب بزرگنمایی محیط های کوچک می شوند. همچنین به جهت دارا بودن ابعاد کوچک، به خوبی در فضاهای کوچک و نقلی جا می شوند.

    میز مدیریت کلاسیک

    نقطه مقابل میزهای مدرن، میزهای کلاسیک هستند که دارای ظاهری فاخر و سلطنتی می باشند. این دسته از میزها برای مدیرانی که به تزئینات اضافه و محیط های گرم علاقه دارند، مناسب هستند. میزهای کلاسیک در بدنه اصلی خود از متریال چوب مقاوم استفاده می کنند. این چوب اغلب به نقوش برجسته و هنر منبت کاری مزین می شود.

    word image 210366 3 - انواع میز مدیریت و نحوه انتخاب آن - مبلمان اداری

    تولیدکنندگان در طراحی میزهای مدیریت کلاسیک از رنگ چوب خالص در همراهی با رنگ های تیره و گرم همچون طلایی، زرشکی و مشکی استفاده می کنند. به همین خاطر است که استفاده از این میز در فضاهای کوچک مناسب نیست. چرا که موجب کوچکنمایی محیط شده و فضا را از آنچه که هست کوچکتر نشان می دهد.

    میز کلاسیک به واسطه بهره مندی از متریال چوب و تزئینات اضافه، قیمت بالاتری نسبت به میزهای مدرن دارد. با اینحال دوام، کیفیت و جذابیت این میز به مراتب بیشتر است. شما می توانید برای چیدمان فضاهای بزرگ و لاکچری از انواع میز کلاسیک خریداری کنید. در این صورت اعتبار شرکت خود را افزایش داده و مشتریان خود را تحت تأثیر شکوه و جذبه میز مدیر قرار می دهید.

    راهنمای انتخاب میز مدیریت

    با دو سبک رایج در تولید و ساخت میز اتاق مدیریت آشنا شدید. برای اینکه از میان این دو سبک، بهترین و مناسب ترین میز اداری را برای شرکت خود خریداری کنید، لازم است با نحوه انتخاب میز مدیر نیز آشنا شوید. به خاطر داشته باشید خرید میز مدیریت کار چندان سختی نیست. به شرط آنکه از چند دستورالعمل ساده پیروی کنید.

    • از سبک حاکم بر محیط کمک بگیرید

    برای اینکه یک میز زیبا و شکیل خریداری کنید، لازم است از سبک موجود در اتاق پیروی کنید. در صورتی که فضای اتاق مدیریت دارای المان های تزئینی سبک کلاسیک است، می بایست از یک میز کلاسیک برای چیدمان این اتاق استفاده کنید. به طور عکس در اتاق های ساده و مدرن، استفاده از میز مدرن ضروری قلمداد می شود.

    word image 210366 4 - انواع میز مدیریت و نحوه انتخاب آن - مبلمان اداری

    • به استاندارد بودن میز توجه کنید

    با حضور در بورس لوازم اداری متوجه می شوید که برخی میزها فاقد استانداردهای لازم بوده و به طور عکس برخی دیگر از استانداردهای ارگونومی به خوبی بهره یافته اند. یعنی دارای ابعاد استاندارد بوده و قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز دارند.

    احتمالاً قیمت خرید میزهای غیر استاندارد کمتر از میزهای استاندارد است. اما به هیچ وجه فریب نخورید و سراغ خرید میزهای غیر استاندارد نروید. چرا که انتخاب یک میز غیر استاندارد سلامت مدیر را به خطر انداخته و در طول مصرف هزینه های بسیاری را از بابت تعمیر و تعویض قطعات، می تراشد.

    • به ابعاد فضا توجه کنید

    پیش از اینکه اقدام به خرید میز مدیریت کنید، لازم است ابعاد اتاق مدیر را اندازه گیری کنید. اینکار کمک می کند تا در انتخاب ابعاد میز هوشمندانه عمل کنید. به خاطر داشته باشید میزهای مدیریتی دارای عرض و طول مختلفی بوده و در سایزهای مختلف عرضه می شوند. شما با اندازه گیری ابعاد فضا و تطابق ابعاد میز با آن، بهترین و مناسب ترین میز را برای اتاق مدیر خریداری می کنید.

    سخن پایانی

    برای اینکه یک میز مدیریتی زیبا، مستحکم و مناسب خریداری کنید، لازم است با انواع میزهای مدیریتی و همچنین نحوه انتخاب آن آشنا شوید. در عمل اینکار ریسک خرید را کاهش داده و به شما در تجربه یک خرید موفق کمک می کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.