پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مانیتور اندروید کاربردی ترین آپشن و تجهیزات جانبی خودرو
    18 آبان 1401 - 18:31
    شناسه : 210384
    0

    فروشگاه پارس آپشن ارائه دهنده انواع مانتیورهای خودرو و انواع آپشن‌های خودرو با بهترین قیمت در تهران می‌باشد. چنانچه خودروی شما مانیتور ندارد به هیچ عنوان ناراحت نباشید. چراکه ما با تیم حرفه‌ای و متخصصی که داریم بهترین و عالی‌ترین نوع مانیتور خودرو را برای خودروی شما عزیزان ارائه می‌دهیم. اگر قصد دارید که مانیتور با کیفیتی برای خودروی خود داشته باشید با ما در تماس باشید.

    پ
    پ

    مانتیور خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

    مانیتور ماشین یک نوع سخت افزار است. مانیتور اندروید خودرو تنها وسیله‌ای الکتریکی در داشبورد خودرو است. شاید با خود فکر کنید که مانیتور ماشین تنها رادیو و پخش کننده CD است. اما سخت در اشتباهید. زیرا مانیتور انواع مختلفی و کاربردهای متفاوتی دارند. این قطعه سخت افزاری با استفاده از کارت گرافیکی مواردی مانند تصاویر و ویدیوهایی را در خودرو پخش می‌کند. شباهت‌های زیادی بین تلویزیون و مانیتور وجود دارد.مانیتورهای خودرو از رایج‌ترین دستگاه‌های سخت افزاری و از نوع خروجی در خودرو است که کاربرد زیادی دارد. مانیتورها در همه جا استفاده می‌شود. در شرکت‌های بزرگ خودروسازی از مانیتورها به عنوان آپشن خودرو استفاده می‌کنند. چراکه با پیشرفت علم، امکانات و ویژگی‌های زیادی به مانیتور خودرو اضافه می‌شود. برق مانیتور خودرو از طریق باتری ماشین تامین می‌شود.  میزان برقی مصرفی مانیتورها بستگی به عوامل مختلفی دارد. مانیتورهای تصویری معمولا به مانیتور فابریک خودرو معروف هستند. چراکه این نوع مانیتورها عادی نیستند و در آنها مجموعه‌ای از سخت افزاهای زیر وجود دارد:

    • رم
    • کارت گرافیک
    • حافظه
    • و مجموعه‌ای از نرم افزارها

    قابلیت‌های مانیتورهای فابریک خودرو بستگی به ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری آن دارد. علاوه بر مانیتور تصویریامروزه ز ضبط تصویری هم در خودروها استفاده می‌شود. این نوع ضبط‌ ها ظاهر و قابلیت بهتری نسبت به ضبط های قدیمی دارند.

    انواع مانیتور خودرو

    مانتیورها به طور کلی به چند دسته زیر تسیم می‌شوند:

    • مانیتور تصویری یا فابریک خودرو : این نوع مانیتورها به عنوان نوعی دستگاه یا سخت افزار ورودی و خروجی در خودرو به شما می‌روند. با مانیتور تصویری و لمس آن می‌توانید انواع فیلم‌ها و عکس‌ها را در خودروی خود زمان رانندگی تماشا کنید. مانیتورهای تصویری خود دارای ۴ مدل کاتدی یا OLED ، LCD، LED،CRT هستند.
    • مانیتور واید : به نمایشگرهایی که نسبت تصویر بالایی دارند مانتیورهای واید گفته می‌شود. عرض این نوع نمایشگرها نسبت به مانیتورهای دیگر بسیار زیاد است و عریض هستند.
    • و مانیتور CRT : در قدیم از این نوع مانیتور خودرو استفاده می‌شد. به طور کلی سی آر تی به معنی اشعه کاتد است. در این نوع مانیتور از لامپ‌هایی با اشعه کاتد استفاده می‌شد. مانیتور crt به شدت مصرف برق اتومبیل را بالا می‌بردند. به همین دلیل دیگر قابل استفاده نیستند.

    در ادامه به توضیح مانیتورهای خودروهای کوییک، پارس و دنا میپردازیم.

    مانیتور اندروید کوییک و کوییک r

    خودرو کوییک و کوییک آر از تولیدات داخلی هستند که بسیار پرطرفدار هستند. اما از نقاط ضعف خودروهای داخلی عدم وجود مانیتور در خودرو است.این آشپن برای خودرو بسیار مهم و ضروری است. بیشتر مردم برای انتخاب مانیتور کوییک، مدل فابریکی یا ۷ اینچی آن را استفاده می‌کنند.طراحی فریم این نوع مانیتور توسط شرت سایپا بسیار اصولی است. اگر در اندازه‌های دگیر بخواهید این مانیتور اندروید را نصب کنید بر روی داشبورد خودرو ظاهر زیبایی ایجاد نخواهید کرد. برای اینکه از رانندگی نهایت لذت را ببرید باید بعد از خرید کوییک به نصب مانیتور اندروید کوییک بپردازید. برای نصب مانیتور کوییک به هیچ عنوان نگران نباشید. زیرا ما در فروشگاه پارس آپشن به راحتی با تخصص و مهارتی که داریم برای شما این مانیتور را نصب می‌کنیم.

    word image 210384 1 - مانیتور اندروید کاربردی ترین آپشن و تجهیزات جانبی خودرو -

    خرید مانیتور فابریک کوییک و مزایای آن

    شما عزیزان می‌توانید مانیتور اندروید کوییک و کوییک R را با قیمت عالی از فروشگاه پارس آپشن خریداری کنید و در کمترین زمان نصب کنید. در این صورت از رانندگی نهایت لذت را می‌برید. از جمله مزایای مانیتور در کوییک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    1. بدون سیم کشی و تداخل در سیم کشی است.
    2. ظاهری شیک به خودرو می‌دهد.
    3. در واقع با داشتن مانیتور فابریک کوییک انگار که به یک گوشی کاملا هوشمند مجهز هستید.
    4. این نوع مانیتور دارای خروجی مستقیم ساب ووفر است. بنابراین در زمان اتصال سیستم صوتی بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند.
    5. مانتیور خودرو کوییک کاملا مستقل و بدون نیاز به ضبط است.
    6. این نوع مانیتور به صورت سوکت فابریکی نصب می‌شود.
    7. بر روی مانیتور اندروید کوییک قابلیت افزودن دوربین دنده عقب هم وجود دارد.

    word image 210384 2 - مانیتور اندروید کاربردی ترین آپشن و تجهیزات جانبی خودرو -

    بهترین مانیتور اندروید پژو پارس و پارس TU5

    مانیتور اندروید پژو پارس امکانات بسیار ویژه‌ای که دارد. بی شک تمام پارس سواران این قابلیت را بر روی خودرو اضافه کرده‌اند. از جمله ویژگی‌های مانیتور اندروید پارس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

    1. مانیتور اندروید پژو پارس دارای پردازنده و CPU 8 هسته‌ای است. از جمله ویژگی‌هایی که این نوع پردازنده دارد می‌توان به این مورد اشاره کرد تمامی ۸ هسته مانیتور اندروید پژو پارس به طور همزمان فعال هستند. همچنین به دلیل وجود این ۸ هسته سرعت انجام فعالیت با این مانیتور به شدت زیاد می‌شود. با سرعت بالایی می‌توانید با این نوع مانیتور کار کنید.
    2. صفحه نمایش HD IPS: این نوع صفحه نمایش در مانیتور فابریک پژو پارس کاری می‌کند تا تابش نور خورشید از هر زاویه‌ای که باشد دفع شود. به طور کلی در برابر نور خورشید بسیار مقاوم است. به همین دلیل تمامی تصاویر و فیلم‌هایی که می‌خواهید ببینید با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ به شما نمایش داده می‌شود.
    3. قابلیت اتصال به وایرلس یا wifi : با این قابلیت می‌توانید مانیتور اندروید پژو پارس را به اینترنت متصل کنید. به این ترتیب می‌توانید به طور آنلاین از نقشه استفاده کنید و در جاهایی که ترافیک است عبور نکنید. همچنین می‌توانید اگر به ترافیک برخورد داشتید فیلم دانلود کنید و با کیفیت بالایی آن را مشاهده کنید.

    بهترین مارک مانیتور اندروید پارس و پارس tu5 را می‌توانید در فروشگاه پارس آپشن خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

    word image 210384 3 - مانیتور اندروید کاربردی ترین آپشن و تجهیزات جانبی خودرو -

    مانیتور اندروید دنا و دنا پلاس

    خودرو دنا و دنا پلاس خود دارای مانیتور فابریک هستند. اما در برخی موارد برخی از دنا سواران دوست دارند که آپشن‌های بیشتری را به مانیتور خودرو اضافه کنند. به همین دلیل باید به فروشگاهی معتبر مراجعه کنند که عرضه کننده انواع آپشن‌های خودرو باشد. گاهی هم ممکن است که مانیتور فابریک دنا و دنا پلاس خراب شود و مجبور شوید که آن را تعویض کنید. برای تعویض و تعمیر آن فروشگاهی معتبر مثل پارس آپشن را انتخاب کنید. از جمله قابلیت‌هایی که مانیتور اندروید فابریک دنا و دنا پلاس دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    1. قابلیت نصب دوربین ۳۶۰ درجه بر روی مانیتور دنا برای نمایش اطراف خودرو، پارک کردن خودرو و رانندگی آسانتر
    2. از DVR برای ضبط تصاویر به طور اتوماتیک پشتیبانی می‌کند.
    3. همچنین مانیتور خودرو دنا به مانیتورهای پشت صندلی متصل می‌شود.
    4. قابلیت اتصال به تلویزیون گیرنده دیجیتال DVB-T
    5. قابلیت پشتیبانی از OBD – TPMS
    6. مانیتور اندروید دنا و دنا پلاس قابلیت نصب تمام اپلیکیشن‌های اندرویدی را دارد.حتی می‌توانید برنامه‌ها را با گوگل پلی یا اپ استور بروز رسانی کنید.
    7. مانیتور اندروید دنا دارای اینترفیس داخلی برای راه‌اندازی کنترل فرمان فابریک خودرو است.
    8. با استفاده از مانیتور خودرو دنا و دنا پلاس می‌توانید اطلاعات کولر بخاری و باز و بسته بودن دربهای خودرو را مشاهده کنید.

    شما عزیزان می‌توانید هر نوع مانیتور اندروید خودرویی را که نیاز دارید با بهترین قیمت در فروشگاه پارس آپشن خریداری کنید. حتی لازم است بدانید که ارسال به سراسر کشور هم داریم. در کمترین زمان مانیتور خودرو را برای شما ارسال می‌کنیم.

    https://parsoption.com

    ۰۹۱۲۶۹۴۶۴۸۳

    ۰۲۱۶۶۵۵۹۴۴۰

    ۰۲۱۶۶۵۵۹۴۴۱

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.