چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پالت چوبی و پالت پلاستیکی از تجهیزات پر کاربرد صنایع
    18 آبان 1401 - 18:29
    شناسه : 210385
    0

    نواچوب فعالیت خود را از سال 1382 شروع کرده است. نواچوب سازنده انواع پالت چوبی، پالت پلاستیکی و جعبه و باکس چوبی با بهترین کیفیت و متریال است. تمامی این محصولات به کمک افراد متخصص و حرفه‌ای تولید می‌شود و به بازار به شما عزیزان عرضه می‌شود. ما در گروه نواچوب همواره توانسته‌ایم بدون هیچ محدودیتی در ابعاد و اندازه‌ها باکس چوبی آنها را تولید کنیم و به بازار عرضه کنیم. هر اندازه و هر ابعادی که دوست دارید می‌توانید پالت چوبی خود را به ما سفارش دهید و در کمترین زمان با بهترین کیفیت در محل خود تحویل بگیرید.

    پ
    پ

    پالت چوبی و مزایای استفاده از آن

    پالت چوبی با توجه به نیاز مشتری در دو نوع سبک و سنگین تولید می‌شود. این نوع پالت‌ها انواع مختلفی دارند و تنوع در جنس و طراحی آن بسیار زیاد است. یکی از بهترین مزیت‌های استفاده از پالت چوبی این است که به شدت حمل و نقل راحتی برای کارخانجات دارد و به راحتی با جرثقیل و لیفتراک می‌شود آنها را جابجا کرد. همین مورد باعث شده است تا پالت‌های چوبی به مقدار زیادی تولید شوند. اندازه پالت‌ها مختلف و متنوع است. اما اندازه رایج آن 80 در 120 و 100 در 100 و 110 در 110 می‌باشد.

    word image 210385 1 - پالت چوبی و پالت پلاستیکی از تجهیزات پر کاربرد صنایع -

    از جمله مزایای پالت چوبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • استفاده از پالت چوبی نواچوب برای حفاظت از محیط زیست عالی است و زباله کمی تولید می‌کند. زیرا چوب بعد از استفاده برای تولید کاغذ یا تقویت خاک یا تولید لوازم و وسایل دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
    • چوب نسبت به پلاستیک مقاومت و استحکام بالاتری دارد. بنابراین از پالت‌های چوبی برای نگهداری وسایل سنگین‌تر استفاده می‌کنند.
    • قیمت این نوع پالت بسیار مناسب است و کاربردهای متفاوت و عالی برای دکوراسیون منزل دارد.
    • به دلیل اینکه چوب هوا را از خود عبور می‌دهد، برای نگهداری مواد غذایی در انبارها و سوله‌ها از این نوع پالت استفاده می‌کنند.

    خرید پالت چوبی و کاربردهای آن

    • پالت چوبی برای موارد زیر کاربردی هستند:
    • ساخت استند گل
    • میز جلو مبلی
    • تخت خواب
    • برای ساخت مبل و آلاچیق
    • برای ساخت تاب از پالت چوبی استفاده می‌شود.
    • همچنین برای ساخت نیکمت هم از پالت چوبی استفاده می‌شود.

    اگر قصد خرید پالت چوبی با قیمت و کیفیت عالی را دارید حتما با مشاوران ما تماس بگیرید تا بهترین راهنمایی را به شما عزیزان کنند. در صورتی که در اندازه و ابعاد پالت چوبی خود سردرگم هستید مشاوران ما بهترین پیشنهادات را با توجه به نیاز شما می‌دهند.

    پالت پلاستیکی و مزایای آن

    امروزه برای اکثر موارد از پالت پلاستیکی استفاده می‌شود. جنس پالت پلاستیکی بسیار مرغوب است. جنس آن به قدری عالی است که اگر بعد از استفاده نیازی نداشتید می‌توانید آن را بفروشید. پالت‌‎های پلاستیکی بسیار سبک و بهداشتی هستند. طراحی و ساخت این نوع پالت به گونه‌ای است که علاوه بر زیبایی در دسته بندی بسیار کاربردی است. در واقع یکی از بهترین مزیت‌های استفاده از پالت پلاستیکی این است که به شدت در دسته بندی محصولات کاربردی است. همچنین برای نشانه گذاری محصولات می‌توانید از رنگ‌های مختلف آن استفاده کنید. به دلیل اینکه پالت پلاستیکی انعطاف پذیری بالایی دارد بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. ازر جمله فواید دیگر پالت پلاستیکی این است که در برابر مواد شیمیایی و سمی نیز مقاوم است.

    word image 210385 2 - پالت چوبی و پالت پلاستیکی از تجهیزات پر کاربرد صنایع -

    کاربرد باکس پالت پلاستیکی

    به دلیل اینکه پالت پلاستیکی در عدم نفوذ حشرات بسیار نقش ویژه‌ای دارد در صنایع غذایی از آن استفاده می‌شد. بیشتر در مناطق شمالی و جنبی کشور که آب و هوا بسیار مرطوب است از پالت پلاستیکی استفاده می‌کنند. از جمله مکانهایی که می‌شود از پالت پلاستیکی استفاده کرد موارد زیر است:

    1. سردخانه‌ها
    2. انبارهای نگهداری مواد غذایی
    3. پالت پلاستیکی برای نگهداری و دسته بندی مواد آرایشی و بهداشتی عالی است.
    4. در اسکله‌ها و محل‌های بارگیری

    مزایا و دلیل استفاده از جعبه و باکس چوبی

    از جعبه و باکس چوبی برای بسته بندی استفاده می‌شود. همچنین برای هدیه دادن می‌توانید از جعبه چوبی صادراتی استفاده کنید و طرف مقابلتان را بسیار خوشحال کنید. شاید با خود بگویید که چرا از باکس و جعبه چوبی برای بسته بندی استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که از باکس چوبی به عنوان بسته بندی استفاده می‌شود جنس عالی و محکم آن نسبت به سایر باکس‌ها است. به دلیل جنس محکمی که دارد هر اندازه محصولی و کادویی را می‌تواند تحمل کند. جعه باکس چوبی تنها باکسی است که همه افراد آن را می‌پسندند و آن را دوست دارند.

    همچنین از دیگر مزایا و دلیل استفاده از باکس چوبی این است که بسیار زیبایی خاص و منحصر بفردی دارد. طرح‌های روی جعبه چوبی بسیار زیبا هستند. حتی اگر طرحی بر روی آن حک نشده باشد از جذابیت باکس چوبی کم نخواهد شد و جذابیت زیادی نسبت به سایر باکس‌های کاغذی دارد. برای کسانی که می‌خواهند هدیه‌ای ماندگار به طرف مقابلشان بدهند جعبه و باکس چوبی بهترین گزینه است. چراکه عمر باکس چوبی نسبت به سایر باکس‌ها زیاد است. همچنین با هر طرح و رنگی که بخواهید می‌توانید جعبه و باکس چوبی را سفارش دهید.

    word image 210385 3 - پالت چوبی و پالت پلاستیکی از تجهیزات پر کاربرد صنایع -

    خرید پالت چوبی، پالت پلاستیکی و جعبه و باکس چوبی

    شرکت نواچوب سالهاست که در زمینه تولید انواع سازه‌های چوبی مهارت و تخصص دارد. همچنین لازم است بدانید که شما عزیزان می‌توانید انواع محصولات زیر را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت از نواچوب خریداری کنید:

    • پالت چوبی یورو
    • جعبه چوبی صادراتی
    • پالت پلاستیکی
    • انواع ضایعات چوبی
    • خرید انواع پالت چوبی با بهترین کیفیت

    تمامی محصولات موجود در نواچوب را می‌توانید در هر نوع ابعاد و اندازه‌ای که می‌خواهید سفارش دهید. اگر باکس‌های بسیار بزرگی می‌خواهید سفارش دهید ما هیچ محدودیتی نداریم و می‌توانیم آن را برای شما با بهترین کیفیت تولید کنیم.

    https://navachoob.com

    09133254401

    09127643913

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.