شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه با شناخت ویژگی های خود به ثروت برسیم؟
    18 آبان 1401 - 18:48
    شناسه : 210406
    0

     افراد ثروتمند زمانی که به یک تعادل مالی برسند، متوجه می‌شوند که خود بازی بیشتر از برنده شدن در آن لذت بخش است و به همین فعالیت های شغلی خود را تغییر می دهند که در سال های اخیر مشاهده می شود خرید و فروش حیواناتی از قبیل اسب های اصیل درآمدزایی بسیار بالایی داشته است.

    پ
    پ

    اسب ترکمن

    برخی از انواع اسب ترکمن در گذشته توسط سربازان انگلیسی مورد استفاده قرار می‌ گرفته اند، حتی این اسبها به بسیاری از دیگر نقاط جهان نیز ارسال می شده اند.

    در گذشته تاجرانی وجود داشته اند که به صورت اختصاصی اقدام به تجارت این نوع اسبها نموده و از این طریق سود خوبی را به دست می آورده اند.

    گفته می شود احتمال دارد که اسبهای ترکمن و اسبهای عربی از لحاظ ژنتیکی شباهتهایی با یکدیگر داشته باشند، زیرا این دو نژاد اسب شباهتهای بسیار فراوانی با هم دارند اما قطعا تفاوتهایی نیز در بین آنها وجود دارد، به عنوان مثال اسبهای ترکمن نسبت به اسبهای عرب اندام کشیده تری دارند و به صورت کلی خوش اندام تر دیده می شوند.

    بهتر است اسبهای ترکمن اصیل را از طریق مراکز اصلی پرورش دهنده آنها تهیه کنید، خرید اسب ترکمن در این مراکز در بهترین شرایط نگهداری شده و به بهترین نحو تغذیه می‌ شوند.

    word image 210406 1 - چگونه با شناخت ویژگی های خود به ثروت برسیم؟ - ثروت

    اسب کرد

    اگر به دنبال یک اسب کرد و پر نفس هستید ما به شما پیشنهاد می دهیم از اسب کرد فلاورجان خریداری کنید تا با مزیتهای عالی آن روبرو شوید چون این است از جمله اسبهای پرخون به شمار می رود.

    که علاوه بر چهره و استایل شیک و جذاب دارای قدرت و شتاب بی نظیری است که این امر سبب شده طرفداران این اسب و همچنین اسب ترکمن قدبلند از آنها در مراسمهای مختلف جهت رقص اسب و رژه رفتن با این حیوان استفاده کنند که این امر بسیار برای مهمانان سرگرم کنند و لذت بخش است.

    امروزه یکی از بزرگ ترین و جذاب ترین تفریح در دنیا نگهداری و پرورش اسب است که علاقمندان این کار امروزه با پرورش این گونه اسب توانسته اند در این مسیر به پیشرفت و موفقیت های فراوانی دسترسی پیدا کنند چون علاقه به این موجود در خون ما است و از زمانهای گذشته تا به امروزه چیزی از علاقمند بودن به این حیوان در بین مردمان کشور ما چیز کم نشده است

    word image 210406 2 - چگونه با شناخت ویژگی های خود به ثروت برسیم؟ - ثروت

    اسب کرد اصیل

     همانطور که در ابتدا متن ذکر شد، نژاد اسب کرد اصیل متفاوت است که در این میان اسب کرد سیاه نیز به دلیل هوش و قدرت خود شهرت بیشتری نسبت به سایر اسبها دارد که این امر در نهایت آنها را به اسبهایی توانا برای چوگان و درساژ تبدیل می کند.

    این نژاد اسب بومی مناطق کوهستانی ایران است که رگه خونی آن یکی از خالص ترین ذخایر ژنتیکی است و طبق آمار رسمی در سال 2004، حدود 2700 راس اسب کرد در ایران وجود داشته که کارهای زیادی برای حفظ خطوط خونی خالص آنها انجام شده است.

    کردها یک گروه قومی ایرانی در خاورمیانه هستند که عمدتاً در منطقه‌ای به هم پیوسته ساکن هستند که بخشهای مجاور ایران، عراق، سوریه و ترکیه را در بر می‌ گیرد، منطقه‌ای ژئوفرهنگی که اغلب به آن «کردستان» می‌ گویند.

    word image 210406 3 - چگونه با شناخت ویژگی های خود به ثروت برسیم؟ - ثروت

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.