پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه با تولید روغن موتور میلیاردر شدم
    18 آبان 1401 - 18:47
    شناسه : 210407
    0

    این روغن کاربردهای وسیعی در صنعت داشته این روغن پایه حاصل استخراج با حلال و موم گیری است و یکی از مرغوب ترین روغن های پایه با فرمولاسیون استاندارد به شمار می آید.

    پ
    پ

    من در سن 35 سالگی بودم که تمام عمرم را به کار در شرکتی مشغول بودم و هیچوقت به فکر تولید نبودم.

    ولی بعد از یک اتفاق به تولید روغن موتور فکر کردم و با مشورت از افراد متخصص گارگاه خود را احداث کرده و حالا که 40 سال دارم ثروت بالایی کسب کردم. در ادامه با این محصول بیشتر آشنا می شویم.

    روغن پایه

    این روغن کاربردهای وسیعی در صنعت داشته این روغن پایه حاصل استخراج با حلال و موم گیری است و یکی از مرغوب ترین روغن های پایه با فرمولاسیون استاندارد به شمار می آید.

    در فرمولاسیون انواع روغن موتورهای بنزینی و دیزلی، موتور سیکلت هوندا، روان کارهای صنعتی، گریس ها و فرآورده های ویژه روغنی مورد استفاده قرار می گیرد.

    روغن پایه در بسته بندی های فلزی، فله، بشکه و فلسکی به بازار عرضه می شود، این روغن هم چنین در انواع روغن موتورهای دوگانه سوز و گاز سوز نیز به صورت گسترده مورد استفاده می باشد.

    دلیل استفاده گسترده از این روغن ها ثبات خصوصیات آن در عین عملکرد می باشد.

    این محصول هم چنین دارای رنگ روشن و پایداری اکسیداسیون و حلالیت ویژه می باشد، یکی دیگر از خصوصیات مهم این روغن عدم فراریت آن می باشد و دارای پایداری ویسکوزیته می باشد.

    index 2 - چگونه با تولید روغن موتور میلیاردر شدم - تولید روغن

    روغن پایه معدنی

    یکی از روغن پایه معدنی sn500 با درجه سبک و پرکاربرد است که عمدتا در تولید روان کننده استفاده می شوند، قیمت این محصول متغیر می باشد.

    یکی از پرمصرف ترین روغنهای در بورس پایه در دنیا است و دارای کاربردهای صنعتی فراوانی در کشور می باشد همچنین این محصول فاقد هر گونه ناخالصی یا ترکیباتی است که بر کیفیت روغن اثر می گذارند. روغن پایه sn500 برای تولید محصولاتی از جمله روغن موتور، روغن صنعتی، گریسهای روان کننده و غیره استفاده می شود، از دیگر استفاده های این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    روان کننده فلزکاری

    روغنهای هیدرولیک

    روغنهای ترانسفورماتور

    این محصول از نفت خام به دست می آید و بسته بندی این محصول در بشکه های 180 کیلوگرمی صورت می گیرد همچنین در هنگام استفاده از این محصول باید به این توجه کنید که در کنار مواد قابل احتراق قرار نگیرند و از تماس آن با پوست جلوگیری شود و نباید آنها را جوی آب یا خاک ریخت.

    word image 210407 2 - چگونه با تولید روغن موتور میلیاردر شدم - تولید روغن

    روغن موتور ایرانول

    روغن موتور ایرانول یکی از ملزومات مهم مصرفی خوردروها می باشد که نوع ایرانول ۱۶۰۰۰ از مرغوب ترین ها در این سری است.

    این روغن که با استفاده از پایه پارافینیک که حاصل از پالایش برش های نفت خام و هیدروژن که تحت عنوان HYDRO FINISHING شناخته می شود باعث بهبود عملکرد خودروی شما شده و می تواند در تمامی فصول و شرایط آب و هوایی بازدهی مناسبی را برای شما به ارمغان آورد.

    این محصول یعنی فیلتر روغن صنعتی و روغن موتورهای ایرنول 16000 با بالاترین استانداردهای سطوح کارای یعنی APL تولید و ساخته شده است این استاندارد که برای خودروهای طراحی شده سال 2004 میلادی صادر شده است خاصیت پاک کنندگی و پایداری حرارتی فوق العاده ای را برای شما فراهم می آورد به علاوه این محصول با داشتن خاصیت خنثی کنندگی و مهار کنندگی اسیدها و روغن های حاصل از احتراق منجر به جلوگیری از فرسایش و خوردگی قطعات موتور شما شده و در بلند مدت باعث طول عمر آنها می شود.

    word image 210407 3 - چگونه با تولید روغن موتور میلیاردر شدم - تولید روغن

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.