چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه باید اولین قدم برای موفقیت را بردارم؟
    18 آبان 1401 - 18:56
    شناسه : 210438
    0

    از جایی که هستید شروع کنید، از آنچه دارید استفاده کنید و کاری که می‌توانید را انجام بدهید، باید سمت پیشرفت حرکت کرد حتی اگر گامهای کوچک برداریم، زمینه پتوی گلبافت، تشک مسافرتی و رول ملحفه می تواند برای شروع بسیار مناسب باشد.

    پ
    پ

    قیمت پتوی گلبافت دو نفره

    قیمت پتوی گلبافت دو نفره به دلیل نرمی و لطافتشان بسیار به صرفه است و از محصولات پرفروش این کارخانه به حساب می‌ آید، مرکز تولید پتو گلبافت شادیلون، در مشهد است.این کارخانه به واسطه ارتباط مستقیم اش با شرکت های فروش اینترنتی، توانسته است تولیداتش را با سودی مقرون به صرفه و به طور مستقیم به دست مشتریان برساند.

    C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\45.jpg

    قیمت تشک مسافرتی ارزان

    مهمترین مساله در خرید یک محصول، داشتن قیمت مناسب برای آن محصول می باشد قیمت تشک مسافرتی ارزان می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که باعث می شود مشتریان آن را به راحتی خریداری نمایند از جمله موارد مهمی که تاثیر بسزایی در قیمت تشک مسافرتی دارد، خرید مستقیم از کارخانه می باشد که خریداران محترم میتوانند بدون واسطه از کارخانه خرید داشته باشند.

    C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\541.jpg

    رول ملحفه یکبار مصرف

    رول ملحفه یکبار مصرف از قیمت بسیار ارزانی برخوردار است و همچنین به دلیل داشتن بافتی نرم و سبک به راحتی می توان از آن در محیطهای خدماتی بهترین و بیشترین استفاده را برد. این ملحفه های یکبار مصرف به صورت رولی در بازار موجود هستند که دومدل دارند یکی مدل پرفراژدار و دیگری مدل ساده که هر دوی آنها در طول و عرضهای گوناگونی در بازار به فروش می رسند.

    C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\954.jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.