×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

از هر کسی سوال نمایید در که چه وضعیتی هستند می گویند که در حال تلاش برای رسیدن هدف هستند اما اغلب نمی توانند تا آخرین لحظه دام بیاورند و این عامل شکست آنها می باشد.

ایمان داشتن به هدف تنها عاملی است که می تواند شما را تا آخرین لحظه برای رسیدن به هدفتان کمک نماید این عامل باعث تا من نیز در حوزه خرما یکی از افراد موفق در این زمینه باشم.

بیایید کمی در مورد این میوه بیشتر آشنا شویم.

خرما برحی عسلی

خرید و فروش خرما برحی عسلی به شکل خارک نیز صورت می گیرد که در این حالت به دلیل رنگ زرد و طعم شیرین مطلوبی که دارد به خرما برحی عسلی نیز معروف است.

مهم ترین ویژگی منحصر به فرد خرما برحی این است که خارک آن نیز بسیار لذیذ می باشد، به طور کلی خرما از خواص بسیار بالایی نیز برخوردار است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

خرما می تواند به سبب قند متعادلی که دارد، جایگزین مناسب برای حبه های قند، برای افراد دیابتی باشد، خرما حاوی مقادیر قابل توجهی فیبر است که به حفظ سلامت و بهبود عملکرد روده و سیستم گوارشی بسیار کمک می کند.

word image 210456 1 - چگونه تا آخرین نفس برای هدفمان بجنگیم -

خرما ربی

خرما ربی بسیار مرغوب، تازه و رسیده است، از دستگاه های سورتینگ و بسته‌ بندی باکیفیت نیز برای ارائه محصول بهره می برند، خرما ارزش غذایی فوق‌ العاده‌ای دارد.

بسته بندی خرما از ابتلای محصول به هر گونه خرابی، فساد و آسیب جلوگیری کرده و محصول از مواد آلوده خارجی، انواع آلاینده ها و رطوبت در امان است همچنین طی صادرات، حمل و نقل و فروش هیچ آسیبی نمی بیند که این خرما به صورت پاک شده و سورت شده ارائه می‌ شود.

این خرما برای مصارف مختلف ارائه می‌شود بهترین و مرغوب ترین نوع خرمای ایرانی است که متقاضیان زیادی در بازارهای داخلی و سراسر جهان دارد، به صورت نیمه خشک است که طعمی عالی و خوشمزه داشته و عطر و بوی آن طبیعی و دلپذیر است.

word image 210456 2 - چگونه تا آخرین نفس برای هدفمان بجنگیم -

خرما زاهدی خشک

در این صورت با خرید مستقیم و بدون واسطه خرما زاهدی خشک از تولید کننده، ضمن اطمینان از کیفیت بالای ارائه شده، با حذف هزینه های دلالی و واسطه گری، خرمای مرغوب و اعلا را با قیمت مناسب تری نیز خریداری خواهید نمود.

قیمت خرما در هر منطقه از کشور، با توجه به فاکتور هایی مانند درجه کیفی محصول، نحوه بسته بندی، چگونگی عرضه و فروش، میزان تازگی محصول، برند و شرکت توزیع کننده و سایر عواملی از این دست، متغیر می باشد‌.

مرغوب ترین نوع خرما در بازار داخل کشور باید دارای محدوده قیمت متناسب با شرایط اقتصادی جامعه، میزان عرضه و تقاضای محصول، قیمت محصولات رقیب، توان پرداخت مشتریان، نوسانات نرخ ارز، میزان صادرات خرما و غیره، تعیین گردد.

word image 210456 3 - چگونه تا آخرین نفس برای هدفمان بجنگیم -

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.