چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه به این ثروت و موفقیت رسیدم
    18 آبان 1401 - 18:59
    شناسه : 210458
    0

    برای رسیدن به ثروت باید تلاش کنید و شب و روز را برای رسیدن به هدف بگذارید ، و انتخاب مسیر درست برای رسیدن به مقصد مهم است و انتخاب محصول از کار های مهم در این مسیر می باشد، و یکی از محصولات مناسب که پیشنهاد می کنم تجارت کنید انواع درب ها است.

    پ
    پ

    درب آسانسور حصیری

    یکی از انواع درب های مناسب همان درب آسانسور حصیری می باشد که بسیاری از لیست قیمت درب آسانسور سانترال را خواهید دید که در برند حریری ارزان تر می باشد، درب حریری انواع مختلفی دارد و می توان این درب را به سه نوع تشبیه کرد که می توان اصلی ترین آنها را به این شکل دانست که مدل آینه ای می باشد .

    که این مدل در اصل مدلی است که با تصویر آینه ای که دارد می توان افراد داخل آسانسور را مشغول کند تا افراد متوجه حرکت نشوند و استرسی نداشته باشند به خصوص برای افرادی که از اسانسور و پله برقی می ترسند مناسب است.

    یکی دیگر از انواع درب آسانسور به صورت تاشو است که با ورود و خروج افراد سنسورهای آن فعال شده و باز می شود و زمانی که درب بیرونی آن باز باشد درب داخلی بسته نمی شود و تا زمان بسته شده حرکتی نمی کند.

    word image 210458 1 - چگونه به این ثروت و موفقیت رسیدم -

    درب بیمارستانی بادبزنی

    درب بیمارستانی بادبزنی افراد را هنگام حرکت در ساختمانها به ویژه در مواقع اضطراری ایمن نگه می دارند، در واقع این دربها به حرکت سریع افراد کمک می کنند، همچنین این دربها از به خطر افتادن جان افراد جلوگیری می کنند.

    وظیفه اصلی دربها تأمین امنیت، حریم خصوصی و راحتی برای افراد است، دربهای بیمارستانی خارجی با جلوگیری از خروج هوای گرم و سرد ساختمان به بیرون، هزینه های مربوط به مصرف انرژی را کاهش می دهند.

    قابلیتهای ویژه برخی از مدلهای درب بیمارستانی مانند مقاومت در برابر صدا، داشتن پوشش سربی و مقاومت در برابر گلوله، امکانات کاربردی را به استفاده کنندگان ارائه می دهند.

    انواع دربهای بادبزنی نیز مطابق با نیاز بیمارستان می توانند قابلیتهای مختلفی داشته باشند، بازه قیمت دربهای بیمارستانی بسیار گسترده است، ممکن است درب بادبزنی بیمارستانی به ظاهر معمولی برسد.

    توجه داشته باشید که این دربها به قدری پیچیده هستند که انجمن مهندسی مراقبتهای بهداشتی آمریکا کتاب کاملی در مورد الزامات مختلف مربوط به ساخت، آزمایش و نگهداری آنها و استانداردهایی که امکان استفاده از آنها را تعیین می کند، منتشر کرده است.

    word image 210458 2 - چگونه به این ثروت و موفقیت رسیدم -

    درب پنجره پی وی سی

    به لحاظ امنیت هردو نوع یو پی وی سی و آلومینیوم اگر با مواد اولیه با کیفیت و در کارخانه یا کارگاههای معتبر و با تجربه ساخته شوند عملکرد مناسبی دارند، به لحاظ سیو انرژی درب پنجره پی وی سی عملکرد بهتری نسبت به درو پنجره های آلومینیومی دارند.

    همینطور از نظر مقرون به صرفه بودن هم درو پنجره های یو پی وی سی مناسب و ارزانتر هستند و به لحاظ عایق بودن هم یو پی وی سی بهتر از آلومینیوم می باشد.

    یو پی وی سی نگهداری خاصی نیاز ندارد و راحت هم تمیز می شود اما از نظر دوام در دراز مدت در و پنجره آلومینیمومی عملکرد بهتری نسبت به یو پی وی سی دارند، و در مکانهایی که لازم باشد از پنجره هایی با ابعاد بزرگ برای دید و روشنایی بیشتر استفاده کنیم .

    باید از در و پنجره آلومینیومی استفاده شود و از لحاظ حریق و نفوظ حشرات موذی نیز هر دو نوع آلومینیومی و یو پی وی سی بسیار مناسب هستند.

    word image 210458 3 - چگونه به این ثروت و موفقیت رسیدم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.