شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه کسب و کار نوپا را به اوج موفقیت برسانیم
    18 آبان 1401 - 19:02
    شناسه : 210461
    0

    رسیدن به موفقیت قطعا خواسته هر فردی در کارش می باشد که شما می توانید با امکانات محدود به این موفقیت برسید، به طور نمونه من با کمک یکی از دوستانم توانستم به فروش پسته صادراتی رفسنجان، پسته احمد آقایی و پسته دامغان نایل شوم، شما در ادامه با این محصول آشنا خواهید شد.

    پ
    پ

    پسته صادراتی رفسنجان

    پسته صادراتی رفسنجان هنگام رسیدن به پنج دسته متفاوت نیز تقسیم خواهد شد که هر کدام از آنها باز دارای طرفداران خاص خود نیز می باشد. بهتر است کمی درباره این پنج دسته اطلاعات بدست بیاورید.

    این پنج دسته شامل پسته درجه یک متوسط رس، پسته های زودرس، پسته های دیررس، پسته های خیلی دیررس و پسته های خیلی زودرس که بهتر است بدانید پسته های متوسط رس از فروش بیشتری برخوردار می باشند که همین مسئله باعث شده تا اکثر شرکتها این نوع پسته را به بازار وارد نمایند.

    همانطور که اکثر افراد درون جامعه می دانند پسته دارای خواص بسیار زیادی می باشد که اکثر پزشکهای درون کشور خوردن آن را به تمامی بیماران خود توصیه می کنند، البته لازم به ذکر می باشد که پسته های شور برای برخی از بیماران مضر است به همین دلیل توصیه می شود به جای آن از پسته های خام استفاده نمایید.

    word image 210461 1 - چگونه کسب و کار نوپا را به اوج موفقیت برسانیم -

    پسته احمد آقایی

    در طب سنتی طبع پسته احمد آقایی خشک گرم می باشد همچنین طبع پسته های بو داده هم گرم می باشد و بو دادن آن سبب تغییر طبع آن نمی شود و به کسانی که طبع گرمی دارند توصیه می شود که در مصرف پسته احتیاط کنند.

    پسته نسبت به بقیه آجیل ها دارای کالری کمتری می باشد، کلسترول بد ندارد و شامل میزان کمی چربی اشباع شده است که این چربی به جذب شدن ویتامین هایی مثل ویتامین دی، ای، آ و کا کمک خواهد کرد.

    همچنین پسته منبع غنی از پتاسیم است که این پتاسیم کمک زیادی به تعادل مایعات بدن و تنظیم ضربان قلب می کند و برای افرادی که فشار خون دارند بسیار مناسب است.

    از پسته می توان در اکثر غذا ها و دسرها نیز استفاده ی زیادی کرد که علاوه بر زیبایی غذا و دسر تاثیر بسیاری در طعم آن دارد. یکی از غذا های خوشمزه ای که می توان با استفاده از پسته تهیه کرد پسته پلو با مرغ می باشد.

    word image 210461 2 - چگونه کسب و کار نوپا را به اوج موفقیت برسانیم -

    پسته دامغان

    بزرگ ترین مغز را پسته دامغان خشک کله قوچی دارد که یکی از پرطرفدار ترین پسته ها است و ظاهری گرد و درشت داردو از قیمت مناسبی هم برخوردار است.

    تفاوت پسته احمد آقایی با کله قوچی در ظاهر آن است که بعضی از افراد برای مصرف روزانه ی خود و یا پخت کیک و غذا از خلال پسته خشک کله قوچی استفاده می کنند.

    ولی از پسته احمد آقایی به علت کشیده بودن و درشت بودن بیشتر آن را در ظروف مسی یا لوکس چیده شده، و در مجالس اعیانی از مهمانان پذیرایی می کنند.

    بهترین پسته خشک فندقی در کرمان تولید می شود که در جهان حرف اول را می زند. این محصول به علت قیمت پایین نسبت به دیگر پسته ها، فروش بالاتری داشته و ظاهر آن مانند فندق گرد و ریز است و خواص فراوانی دارد که باعث تقویت ذهن و ارامش اعصاب می شود، و برای درمان سرفه، کم خونی و افزایش قوای جسمی می شود.

    word image 210461 3 - چگونه کسب و کار نوپا را به اوج موفقیت برسانیم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.