×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

interview cover blog - خطر نابودی کسب‌و‌کار بیش از ۲۲۰ هزار فریلنسر در ایران / این بار قرعه به نام انجام‌میدم افتاد! - انجام‌میدم

به گزارش «بامردم»، انجام میدم یکی از اولین و معدود پلتفرم‌های فریلنسینگ در ایران می‌باشد که بیش از ۲۲۰ هزار فریلنسر و کسب‌وکار از طریق این سایت درآمد کسب می‌کنند.

در متن اطلاعیه پایان کار این پلتفرم آمده است:

در طی سال‌های گذشته، همواره تلاشمان این بوده که پلتفرمی را برای هموطنانمان مهیا کنیم که بتوانند در آن به خدمات مورد نیاز برای توسعه‌ی کسب‌وکارهای خود به شکلی آسان دسترسی داشته باشند و افراد بامهارت نیز بتوانند از مهارت‌های خود درآمد کسب کنند (امکانی که البته در شرایط نرمال می‌بایست همزمان با دیگر کشورهای جهان از سال‌ها قبل در اختیار ایرانیان نیز قرار می‌گرفت). در این سال‌ها با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم کردیم، ولی همواره امیدوار بودیم که با بهبود شرایط بتوانیم با جذب سرمایه‌های مورد نیاز، آن طور که شایسته است به توسعه‌ی این پلتفرم بپردازیم.

بعد از گذشت حدود ۸ سال از اولین روزی که در تیمی کوچک ایده‌ی راه‌اندازی چنین پلتفرمی به ذهنمان رسید، بعد از این که پذیرای بیش از ۲۲۰ هزار فریلنسر و کسب‌وکار بودیم و به ثبت بیش از ۳۳۰ هزار سفارش انجام کار کمک کردیم، حالا متاسفانه با دوچندان شدن مشکلات، دیگر توان ادامه‌ی سرمایه‌گزاری برای حفظ و توسعه‌ی انجام‌میدم را در خود نمی‌بینیم.

ما از نزدیک و به طور روزانه دیدیم که چطور افراد جوان می‌توانند با خلاقیت خود ارزش ایجاد کنند. اما حالا تعداد سفارش‌های ثبت‌شده در ۲ ماه اخیر به کمتر از نصف تعداد عادی کاهش یافته و این به طور مستقیم نشان‌دهنده‌ی کاهش فعالیت کسب‌وکارهای کوچک و خرد و فریلنسرها در کشور است. صمیمانه امیدواریم روزی را ببینیم که مردم و کسب‌وکارها بتوانند به طور عادی به ایجاد اشتغال و تولید ثروت برای میهنمان کمک کنند.

زمانبندی توقف فعالیت سایت به این ترتیب خواهد بود:
– ثبت نام کاربران جدید از ۱۳ آبان‌ماه متوقف گردیده است.
– ثبت کاره‌های جدید از ۲۰ آبان‌ماه متوقف می‌گردد.
– ‏ثبت سفارش‌های جدید از ۲۰ آذرماه متوقف می‌گردد.
– ثبت درخواست برداشت وجه فوری از ۲۰ دی‌ماه متوقف می‌گردد.
– ‏آخرین مهلت ثبت درخواست‌های معمولی برداشت وجه ۲۰ بهمن‌ماه خواهد بود و آخرین دور تسویه‌حساب‌ها تا پایان‌ بهمن‌ماه انجام خواهد شد.
– ‏محتواها و فایل‌های آپلودشده در سایت تا ۱۰ اسفندماه قابل دانلود و پشتیبان‌گیری خواهند بود و پس از آن تضمینی برای در دسترس بودن آنها وجود نخواهد داشت.
– ‏فعالیت بخش پشتیبانی کاربران در واحدهای مختلف نیز از تاریخ ۱۰ اسفندماه متوقف می‌گردد.

از انتشار این خبر بسیار ناراحتیم، اما بر خود می‌بالیم که با همه‌ی مشکلات توانستیم در طول این ۸ سال خدمت‌گذار هم‌میهنانمان باشیم و به سهم خود گره‌ای از مشکلات مخاطبان سایت بگشاییم.
از این که در این مدت حامی و همراه ما بودید قدردان شماییم و برایتان بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.