×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

کباب پز تابشی

در گذشته برای پخت کباب تنها از سیخ استفاده می‌کردند و با قرار دادن سیخ ‌ها روی آتش کباب را آماده می‌کردند. این فرایند کار چندان آسانی نبود و از عهده ‌ی هرکسی بر نمی ‌آمد. اکنون به مدد وجود انواع کباب پز تابشی و باربیکیو این کار راحت ‌تر شده است.

وسایل پخت کباب امکانات و مدل ‌های متنوعی دارند. باربیکیو را بیشتر در رستوران‌ها استفاده می‌کنند. انواع مختلف کباب پز کاربردهای مختلفی دارند. مثلا اگر قصد تهیه ‌ی این وسیله را برای مسافرت ‌های خود دارید مدل‌ های ساده‌ای را خریداری کنید که حمل ‌و ‌نقل آن ‌ها آسان‌ تر است و به راحتی می ‌توانید آن‌ها را جابجا کنید. اما اگر می‌خواهید باربیکیو را برای رستوران خریداری کنید، قطعا به مدل‌ های پیشرفته ‌تری نیاز دارید که امکانات بیشتری دارند و کارایی آن‌ها نیز متفاوت از مدل ‌های خانگی یا مسافرتی است.

word image 210526 1 - با تولید کباب پز وارد مسیر موفقیت شدم - کباب پز

کباب پز گازی

کباب پز گازی رومیزی یکی دیگر از انواع کباب پزها می باشد که اگر چه قیمت پایین تری نسبت به کباب پزهای دیگر دارند اما استفاده از آنها نسبت به سایر کباب پزها کمتر می باشد زیرا به صورت رومیزی می باشند و امکان جا به جایی ندارند.از بین تمامی کباب پزهای موجود در بازار پر طرفدار ترین کباب پزها، کباب پزهای گازی می باشد زیرا کار کردن با آنها بسیار راحت است و به راحتی و بدون دردسر با استفاده از گاز شهری می توان از آنها برای پخت و پز انواع کبابهای خوشمزه استفاده کرد.

دیگر برای درست کردن کباب نیازی به ذغال نخواهید داشت حتی می توانید آنها در فضای آزاد و طبیعت و جنگل نیز استفاده کنید.شاید برایتان سوال باشد که در سفر و محیطهای فضای باز که گاز شهری وجود ندارد چگئنه از آن استفاده کنیم که در جواب این سوال باید گفت با استفاده از کپسولهای گاز به راحتی امکان استفاده از این کباب پزها وجود دارد و دیگر جای نگرانی نیست.شما می توانید انواع کباب پزهای گازی را هم از فروشگاه های حضوری و هم از فروشگاه های اینترنتی معتبر خریداری کنید که البته خرید آنلاین و اینترنتی هم سریع تر و هم راحت می باشد.

word image 210526 2 - با تولید کباب پز وارد مسیر موفقیت شدم - کباب پز

کباب پز نوین صنعت

انواع مختلفی از کباب ‌پزها و دستگاه کباب ترکی در بازار موجود می ‌باشد که می‌ توانیم به کباب پز نوین صنعت بریان پز ۱۸ لیتری ۶۰۱۸ بیم اشاره کنیم که در انواع مختلفی تولید می ‌شود و در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت. باربیکیو سنگی یکی از کباب ‌پزهای زیبا می ‌باشد که مقاومت زیادی دارد و با استفاده از سنگهای موجود در طبیعت تولید شده ‌است. شما می ‌توانید با استفاده از این کباب ‌پزها فضای باغ خود را بسیار زیبا کنید و غذاهایی مختلف را با استفاده از آن تهیه کنید. این کباب پزها با استفاده از یک میلگردهای فلزی تولید شده‌ اند که مقاومت و طول عمر آنها را افزایش داده ‌است و با استفاده از آن می ‌توانید حجم بالایی از کباب را تهیه نمایید. لازم به ذکر است که این کباب ‌پزهای سنگی برای محیطهای بزرگ و رستورانها مناسب می ‌باشند.

word image 210526 3 - با تولید کباب پز وارد مسیر موفقیت شدم - کباب پز

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.