شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چه شغل هایی در ایران پر سود می باشند
    19 آبان 1401 - 18:30
    شناسه : 210528
    0

    حتماً اسم سایت‌هایی را شنیده‌اید که درآمد بسیار بالایی دارند شما هم میتوانید با داشتن سایت و ارائه کالاهایی همچون: فشارسنج دیجیتالی، دستگاه اکسیژن ساز و صابون به درآمد نجومی و پایدار برسید ما در این زمینه متخصص هستیم و به شما کمک میکنیم سایتتان در صفحه اول گوگل جایگاه داشته باشد.

    پ
    پ

    فشارسنج دیجیتالی بازویی آلمانی

    فشار خون بالا مسئله‌ ای است که بسیاری از مردم درگیر آن هستند شما با خرید فشارسنج دیجیتالی بازویی آلمانی که عوارضی چون نارسایی در قلب دارد که این باعث می‌ شود قلب به مقدار کافی انرژی نداشته باشد تا خون را پمپاژ کند همچنین بیماریهای سرخرگ کرونری که بافت قلب با بسته شدن سرخرگ کرونری خون و اکسیژن کافی دریافت نمی ‌کند و بافتهای موجود در آن قسمت قلب می‌ میرند.

    یکی دیگر از عوارض فشار خون بالا آسیب رسیدن به رگهای خونی کلیه است که کلیه دیگر نمی ‌تواند مواد زائد را به‌خوبی دفع کند و همچنین سدیمهای موجود در کلیه می ‌توانند در بدن ترشح شود و باعث افزایش فشار خون نیز باشند. یکی دیگر از عوارض فشار خون بالا آسیب رسیدن به رگهای بسیار کوچک شبکیه چشم است که اگر آنها آسیب ببینند به شبکیه چشم خون‌ رسانی نمی‌ شود و بافت آن قسمت فلج شده و پس ‌از گذشت زمان کوتاهی آن بافت از بین می ‌رود.

    word image 210528 1 - چه شغل هایی در ایران پر سود می باشند - شغل‌

    دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل

    قسمت های مختلف دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل ایرانی عبارت اند از کمپرسور هوا که کمپرسورهای باد خشک و روغنی برای اجرای فرایند فشرده سازی هوای اطراف با قدرت عالی عمل می کنند و امکان داغ شدن یا خراب شدن آن در اثر کارایی طولانی مدت وجود ندارد. شیر برقی اکسیژن ساز با چهار ورودی و خروجی می تواند عملیات تغلیظ اکسیژن از نیتروژن و همچین انقال اکسیژن خالص به سمت خروجی را انجام دهد و فیلتر ذرات گرد و غبار و آلودگی در هوای عادی جز جدایی ناپذیر اند و این ذرات توسط فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز جذب شده و هوا را تصفیه می کنند.

    علاوه بر این مورد می توانند به عمر مفید اکسیژن ساز هم بیافزایند و سیلندر که زئولیت اکسیژن ساز با سیلندر وظیفه جداسازی اکسیژن از سایر گازهای هوا را دارند و دفع سایر گازها و رساندن اکسیژن به غلظت خواسته شده به عهده این جز اکسیژن ساز است.

    word image 210528 2 - چه شغل هایی در ایران پر سود می باشند - شغل‌

    صابون مکس لیدی

    صابون ها با گستردگی استفاده و تنوع مدل در هر رنگج و طرح و کاربرد خاصی که دارا می باشند مورد استفاده مردم قرار می گیرد. از این رو صابون مکس لیدی زرد چوبه مکس لیدی با استفاده از بهترین مواد طبیعی و با کیفیت ترین دستگاه های روز دنیا توانسته این محصول بسیار مفید و کاربردی را تئلید و روانه بازار نماید. این صابون تهیه شده از زردچوبه طبیعی می باشد.

    چراکه امروزه همه از زرد چوبه و خواص بسیار بالای آن چه در غذا و چه در استفاده های درمانی مطلع و آگاه هستند. گیاه زردچوبه با دارا بودن آنتی اکسیدان قوی برای جلوگیری از زخم های پوستی و التهابات مورد استفاده قرار می گیرد. همینطور از صابون زردچوبه برای جلوگیری از بیماری های پوستی مختلف استفاده می شود از این محصول هم برای آقایان و هم برای خانم ها می توان استفاده کرد.

    word image 210528 3 - چه شغل هایی در ایران پر سود می باشند - شغل‌

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.