جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تحولی عظیم در کسب و کارتان ایجاد نمایید
    19 آبان 1401 - 18:29
    شناسه : 210530
    0

    در هر کسب ‌و کاری که بخواهید موفق شوید، باید برای آن برنامه‌ریزی و ایده‌پردازی کنید و توانایی‌های خود را به بهترین شکل ممکن به ‌کار بگیرید. در این صورت میتوانید در خصوص کارتن پستی و سیم جوش به درآمد های میلیونی و پایدار برسید.

    پ
    پ

    کارتن پستی کیبوردی

    توجه داشته باشید کارتن پستی کیبوردی دوستدار طبیعت هستند و سالهای سال است با توجه به هزینه های کم پلاستیک و تولیدات گسترده آن هنوز در بین مردم محبوبیت دارند خیلی از کالاهای مصرفی با تولیدات صنعتی پلاستیکی از میان رفتند و جای خود را به مواد اولیه پلاستیکی و بی مصرف دادند اما کارتنهای پستی همواره به کار خود ادامه داند و در عین حال که قابیلت بازیافت را دارند. در اوایل که اجناس پلاستیکی بازارهای جهانی را زیر و رو کرده بودند جامعه با دیدن هزینه کم و همچنین رنگهای شیمیایی و متنوع علاقه شدیدی به این محصولات پیدا کردند اما امروزه پلاستیک جزوء منفورترین اجناس ممکن است و اما چه چیزی باعث شده بود در آن زمان پاکتها و جعبه پلاستیکی در ادارات پستی جای کاغذ و کارتونهای پستی را نگیرند هیچکس نمی داند اما روال درستی را در پیش گرفتند و همواره نیاز جامعه نیز رفع می شد.

    word image 210530 1 - تحولی عظیم در کسب و کارتان ایجاد نمایید - کسب و کار

    کارتن پستی

    کارتنهای پستی با ویژگیهای منحصر به فردی تولید می شوند و شما می توانید متناسب با نیازتان آنها را تهیه کنید برخی از نمونه های این کارتن پستی در برابر نم و رطوبت مقاوم هستند و آسیبی به محصولات وارد نمی کنند بعضی از این کارتنها ضد حرارت هستند و در برابر حرارت زیاد هم می توانند دوام بیاورند و البته هر کدام به دلیل ویژگیهای متفاوت شان قیمتهای مختلفی هم دارند؛ از دیگر ویژگیهایی که می توان به کارتنهای پستی نسبت داد قابلیت چاپ پذیری بالای آنها می باشد.

    word image 210530 2 - تحولی عظیم در کسب و کارتان ایجاد نمایید - کسب و کار

    سیم جوش مسی

    از ابزارهای کار جوشکاری که بسیار کاربردی است سیم جوش مسی می باشد و قیمت خرید و فروش آن با توجه به نوع و کیفیت آن با هم فرق دارد و خرید عمده این محصول به صرفه می باشد.

    در زمان اتصال دو لوله به هم از سیم جوشکاری مسی استفاده می شود و در جوشکاری گاز و صنایع دیگر زیاد استفاده می شود. در جوشکاری از سیم مفتولی نیز استفاده می شود اما نه زیاد و به ندرت مصرف می شود. در استفاده از سیم مفتول برای زمانی که نیاز به یک خال جوش باشد و بر پایه جنس موادی که ما لازم داریم باید مفتول مناسب همان کار را انتخاب کنیم.

    word image 210530 3 - تحولی عظیم در کسب و کارتان ایجاد نمایید - کسب و کار

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.