شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41376 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مهم ترین باورهای ثروت ساز را یافتم
    19 آبان 1401 - 18:39
    شناسه : 210581
    0

    احساس لیاقت برای داشتن پول، یکی از باور ثروت ساز است که باید در خود ایجاد کنید. خیلی از مردم فکر می کنند لایق ثروت زیاد نیستند و من این باور را از ذهن خود حذف کردم. اکنون نیز کسب و کار خود را در زمینه سود پرک راه اندازی کردم و درآمد بالایی دارم.

    پ
    پ

    سود پرک اکسین

    جالب است بدانید که از دیگر مصارف سود پرک اکسین گوهر پارس می توان به کاربرد این محصول در صنایع غذایی و لبنیات گوسفندی نام برد که در این صنایع به دلیل اینکه به طور مستقیم با سلامت انسان ها در تعامل است تهیه سود پرک با کیفیت بالا از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا وجود ناخالصی در این محصول سلامت انسان ها را به شدت به خطر می اندازد. باید در هنگام تهیه سود پرک به استاندارد بودن این محصول توجه ویژه ای داشته باشید زیرا ارگان های ناظر با برسی کامل و طبق آزمایشات متفاوت، اجازه صدور استاندارد و عرضه محصول را می دهند.

    از کارخانه هایی که سالیان بسیاری است به تولید و عرضه این محصول و دیگر مواد در صنایع پتروشیمی پرداخته است می توان به کارخانه سود پرک پارس شیمی اشاره کرد که توانسته بازار خوبی را در این زمینه به خود اختصاص دهد. از سود پرک ها در صنایع کاغذسازی نیز استفاده های فراوانی می شود که در این صنعت علاوه بر کمتر شدن هزینه در فرایند تولید موجب شفافیت و سفیدی همچنین صاف بودن سطح کاغذ کرافت می شود.

    C:\Users\ARAD\Desktop\3.jpg

    سود سوزآور

    سود سوزآورمحصول مشترک فرآیند تولید کلر است که برای چندین دهه برای تولید محصولاتی که زندگی ما را بهبود می بخشد استفاده می شود.

    شرکت سافاشیمی در تلاش است با کیفیت ترین محصولات شیمیایی را اعم از سود مایع و سود پرک با درجه خلوص متفاوت تامین کرده و ارسال سراسری به تمام شهرهای کشور را انجام دهد. سود سوز آور یک باز معروف قوی است که در بسیاری از صنایع از آن استفاده میشود. حدود 56% از تولیدات سدیم هیدروکسید در صنایع استفاده میشود ، 25% آن در صنایع غذایی عمده ترین کاربرد سدیم هیدروکسید در نمک ها سدیمی و مواد شوینده ، بعنوان تنظیم کننده pH و سنتز مواد الی مورد استفاده قرار میگیرد.

    از NaOH در فرایند بایر برای تولید آلومینیوم نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

    در صنایع پتروشیمی ، این ماده به عنوان ماده افزودنی در گل حفاری به منظور افزایش قلیایی در سیستم بنتونیت( Bentonite) ، برای افزایش ویسکوزیته گل و برای خنثی کردن هر گاز اسیدی (مانند سولفید هیدروژن و دی اکسید کربن) استفاده می شود.

    C:\Users\ARAD\Desktop\3.jpg

    سود مایه ارومیه

    سود مایه ارومیه در شرکتهای استخراج آلمینیوم از سنگ معدن آن جهت حل کردن سنگ معدن برای سهولت خارج سازی آلمینیوم استفاده می شود، در پتروشیمیها به منظور تولید مواد پوشش دهنده، چسب، رنگ و جوهر، طیف وسیعی از حلالها و غیره، در صنعت بازیافت و کاغذ سازی به منظور جوهر بری و سفید کنندگی و در امر تولید مواد شیمیایی مانند سولفید سدیم کاربرد دارد، از نظر کاربرد این ماده یکی از پرکابرد ترین و پر مصرف ترین ماده شیمیایی موجود است. امروزه و با توجه به بازار کنونی و وضعیت اقتصادی بازار خرید و فروش سود مایع همچنان پر رونق است، نسبت به بقیه ماده های شیمیایی ارزان تر است و با توجه به کاربردهای زیاد و گسترده آن از شرایط ویژه ای برخوردار است.

    سود مایع کاربردهای مختلفی دارد که احتمالا بسیاری از آنها را نمی دانید این ماده در کارخانجات تولید بتن سبک و سیمان، در تصفیه آب، در صنعت خمیر دندان سازی، در کارخانجات نساجی و غیره به کار می رود همچنین از این محلول برای تنظیم اسیدیته چاه های نفت و گاز، شستشوی چربی ها، گریس و پروتئینهای مخازن و پاکسازی لوله های آب و فاضلاب از رسوبات نیز استفاده می شود.

    C:\Users\ARAD\Desktop\3.jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.