×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

سنگ تراورتن زنجان

انواع مختلفی از سنگ تراورتن زنجان وجود دارد که هر کدام ساختار کلی یکسانی دارند اما در برخی خواص از یکدیگر متفاوت هستند. در این مطلب چند نمومه از آن را معرفی می کنیم. این سنگ جزو خانواده سنگ های آهکی و رسوبی به شمار می آید که طی فرآوری هایی تبدیل به یک سنگ تزیینی زیبا و مناسب برای تمام محیط ها با طول عمر بسیار بالا و ساب پایین می شود. رنگ این سنگ ها ثابت می ماند و طی گذشت زمان تغییر پیدا نمی کند. استفاده از این سنگ برای نمای ساختمان بسیار مناسب است، چرا که به دلیل وجود حفره و موج، سیمان و ملات را به خوبی در خود جذب نموده و سبب چسبیدگی بهتر و مناسب می شود از این رو استفاده از سنگ تراورتن سیاه کمترین خطر و احتمال سقوط را دارد.

سنگ تراورتن صیقلی: این سنگ سطح بسیار براق و صیقل داده شده دارد به همین دلیل باز تاب نور بالا و ظاهری لوکس و شیک دارد.

سنگ تراورتن هوند: این مدل کمترین موج را دارد و تقریبا یک دست و صاف است، سطح این سنگ مات بود و بازتاب نور زیادی ندارد.

سنگ تراورتن براش: این سنگ سطح روستیک و بسیار جذاب دارد، با استفاده از براش هایی مخصوص بافت هایی بسیار عالی ای به این سنگ بخشیده می شود.

لازم به ذکر است سنگ تراورتن جزو دسته سنگ های لوکس اما با قیمت مناسب می باشد. متریال سنگ تراورتن بسیار طبیعی و چشم نواز است.

C:\Users\ARAD\Desktop\44.jpg

سنگ تراورتن سفید

یکی از زیبا ترین و جذاب ترین سنگ تراورتن سفید موجود در بازار سنگ تراورتن زرد ماکو می باشد و این مدل سنگ نیز مانند سایر مدل های این محصول مثل تراورتن زرد به صورت موج دار و بی موج استخراج می شود و به بازار مصرفی عرضه می گردد.

همان گونه که در مطالب بالا بیان شد سنگ تراورتن لیمویی و زرد ماکو از پرطرفدارترین نمونه های موجود در بازار مصرفی می باشد و در دکوراسیون داخلی نیز همچون سنگ گوهره بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

از مهمترین ویژگی های سنگ تراورتن لیمویی می توان این گونه بیان کرد که بسیار مقاومت بالایی داشته و بسیار در ساخت ابزار آلات تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه با توجه به کیفیت بی نظیری که این محصولات از جمله سنگ دره دارند، توانسته اند بازار جهانی را منقلب کرده و فروش و طرفداران بسیاری را کسب کنند و این امر موجب درامد های عالی برای تولید کننده ها نیزمی شود. مجموعه ما برای ایجاد رفاه حال شما مشتریان گرامی این امکان را برای شما همراهان محترم فراهم کرده تا به واسطه ی مجموعه ی ما خریدی مناسب و باکیفیت داشته باشید. شما عزیزان می توانید برای دریافت خدمات و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در این زمینه ارتباط گرفته و نسبت به پاسخ سوالات خود اقدام نمایید.

C:\Users\ARAD\Desktop\4.jpg

سنگ تراورتن سیلور

از سنگ های معدنی مرغوب، زیبا و پرطرفدار، سنگ تراورتن عسلی و مرمریت رنگی که در کاشان تولید می شود را می توان نام برد. این سنگ به دلیل رنگ خاص و طرح های با موج و بی موج متقاضیان بسیاری دارد که بیشترین استقبال از نوع بدون موج آن می باشد.

سنگ تراورتن سیلور همانند سنگ مرمریت در انواع سایز و اندازه و طرح، مناسب صادرات و پروژه های صادراتی نیز می باشند. امروزه طراحان و معماران از رنگ گردویی تولید شده در کاشان، برای پروژه های مجلل و لوکس استفاده می کنند.

رنگ گردویی به دلیل پر طرفدار بودن این رنگ در بسیاری از فضا های داخلی به کار گرفته می شود. یکی از دلایل استفاده از رنگ گردویی در دکوراسیون، سهولت هماهنگی آن با دیگر اشیا و لوازم داخلی منازل می باشد.

C:\Users\ARAD\Desktop\4.jpg

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.