جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هوشمندانه کار کنید و به درآمد برسید
    19 آبان 1401 - 18:41
    شناسه : 210587
    0

    برای فعالیت در حوزه صابون و سیم جوش ایده‌ پردازی کنید و توانایی خود را در فضای مجازی پیاده کنید. اگر خود را آنقدر توانا می‌بینید و انگیزه و پشتکار لازم را دارید، باید بگوییم که در این زمینه حتماً موفق می‌شوید. ما نیز در کنارتان خواهیم بود.

    پ
    پ

    صابون کلاژن

    باید بگوئیم که صابون کلاژن طلا دارای خواصی بی نظیری بوده که به شما کمک می کند پوستی نرم و شاداب داشته باشد. صابون تریاک به دارای بودن خواصی بسیار بالا قیمت بسیار مناسبی را داراست که هر کسی با هر شرایطی می تواند آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهد. همانطور که می دانید در صورتی که پوست چربی را بیش از اندازه ترشح کند می تواند بر روی سطح پوست دچار جوش و لکه های زیادی کند که باید این طور مواقع از صابون تریاک برای رفع این مشکل استفاده کرد. این صابونها همچون صابون دارچین تاثیر بسیار فوق العاده ای می تواند بر روی جوان سازی پوست ایفا کرده و باعث لطافت و درخشان شدن پوست نیز خواهد بود.

    word image 210587 1 - هوشمندانه کار کنید و به درآمد برسید - صابون کلاژن

    صابون مکس لیدی

    برند صابون مکس لیدی برای کشور انگلستان می باشد و در کشور تایلند و تحت لیسانس کشور انگلستان مشغول به فعالیت می باشد محصولات این شرکت بسیار معروف و پرفروش می باشد که در انواع مدل ها و برای استفاده های گوناگون تهیه و به تولید می رسند. محصولات تولیدی این شرکت شامل انواع صابون ها و کرم ها، سفید کننده ها، شامپو ها و مکمل ای ترکیبی مصرفی می باشد.

    صابون ها با گستردگی استفاده و تنوع مدل در هر رنگج و طرح و کاربرد خاصی که دارا می باشند مورد استفاده مردم قرار می گیرد. از این رو صابون زرد چوبه مکس لیدی با استفاده از بهترین مواد طبیعی و با کیفیت ترین دستگاه های روز دنیا توانسته این محصول بسیار مفید و کاربردی را تئلید و روانه بازار نماید. این صابون تهیه شده از زردچوبه طبیعی می باشد.

    word image 210587 2 - هوشمندانه کار کنید و به درآمد برسید - صابون کلاژن

    سیم جوش مسی

    تا به حال از کنار ساختمانهایی که در آن مشغول به کار هستند عبور کرده اید و عملیات جوشکاری را از نزدیک مشاهده نموده اید شاید نداید برای انجام جوشکاری از انواع سیم جوش مسی استفاده می شود که نمونه آن سیم جوش مسی است و قیمت آن را می توان از طریق سایتهای معتبر فروش این محصول به روز پیگیری نمود.

    در جوشکاری در هنگام اتصال بین دو فلز از سیم جوش استفاده می شود که با این وسیله فضای خالی بین دو فلز پر می شود باید گفت سیم جوشها بسته به نوع کار و اتصالاتی که انجام می شود انتخاب می گردد.

    word image 210587 3 - هوشمندانه کار کنید و به درآمد برسید - صابون کلاژن

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.