چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آیا اسپاتیفای بهترین سرویس برای گوش دادن به موسیقی در دنیاست ؟
    21 آبان 1401 - 13:48
    شناسه : 210626
    0

    در این مقاله ما قصد داریم یک نگاه اجمالی به شرکت اسپاتیفای و اینکه این شرکت چه امکاناتی را برای دوستداران موسیقی فراهم کرده است داشته باشیم و در انتها تصمیم با شما بعنوان یک دوستدار موسیقی خواهد بود که آیا این پلتفرم ارزش امتحان کردن را دارد یا خیر.

    پ
    پ

    word image 210626 1 - آیا اسپاتیفای بهترین سرویس برای گوش دادن به موسیقی در دنیاست ؟ -

    چرا Spotify web player بهترین سرویس موزیک دنیاست؟

    در این مقاله ما قصد داریم یک نگاه اجمالی به شرکت اسپاتیفای و اینکه این شرکت چه امکاناتی را برای دوستداران موسیقی فراهم کرده است داشته باشیم و در انتها تصمیم با شما بعنوان یک دوستدار موسیقی خواهد بود که آیا این پلتفرم ارزش امتحان کردن را دارد یا خیر.

    اسپاتیفای یک شرکت پخش موسیقی بصورت آنلاین است. سنگ بنای این شرکت در سال 2006 گذاشته شد و در سال 2008 شرکت بطور رسمی در سوئد راه اندازی شد.

    شرکت اسپاتیفای یک شرکت در حال رشد است و هم استفاده کنندگان از این سرویس و هم کارمندان آن هر ساله رشد داشته و اکنون بیش از 360 ملیون کاربر از اکانت های پولی و مجانی اسپاتیفای استفاده میکنند و تعداد کارمندان اسپاتیفای هم اکنون به بالای 6600 نفر در سراسر کره زمین رسیده است.

    انواع حساب های پولی اسپاتیفای کدام است ؟

    اسپاتیفای دارای 2 مدل اکانت پولی و مجانی برای دوستداران موسیقی است و اکانت پولی اسپاتیفای هم دارای پنج مدل مختلف است که البته همه آنها در همه کشورهای مختلف جهان وجود ندارد و قیمت پلن های اسپاتیفای هم در هر کشور متفاوت است:

    • حساب شخصی
    • حساب دو نفره
    • حساب خانواده
    • حساب دانش آموز
    • حساب مینی

    قیمت حساب های پولی اسپاتیفای هم در کشورهای مختلف جهان متفاوت است بطور مثال کشور هندوستان ارزان ترین حساب ها را در بین کشورهای جهان ارائه میدهد و کشورهای اروپایی مانند بریتانیا ، فندلاند و ایسلند جزو گران ترین کشورها برای خرید پلن های پولی اسپاتیفای هستند.

    آیا می دانید درآمد هنرمندان از اسپاتیفای چقدراست ؟

    word image 210626 2 scaled - آیا اسپاتیفای بهترین سرویس برای گوش دادن به موسیقی در دنیاست ؟ -

    چرا Spotify web player بهترین سرویس موزیک دنیاست؟

    اسپاتیفای برای هنرمندان هم امکانات ویژه ای در نظر گرفته که بتوانند آهنگ های خود را در مخزن اسپاتیفای آپلود کنند و به ازای هر بار گوش داده شدن آهنگشان مبلغی دریافت کنند. البته مبلغی که به هنرمندان پرداخت میشود به عوامل متفاوتی بستگی دارد ولی بطور میانگین به ازای هر یک ملیون شنیده شدن یک آهنگ هنرمند توسط طرفدارانش حدود 4000 دلار به وی پرداخت خواهد شد.

    یکی دیگر از امکاناتی که اسپاتیفای برای هنرمندان و همینطور افراد عادی در نظر گرفته است پلی لیست های این پلتفرم است.

    اسپاتیفای دارای پلی لیست های محلی و پلی لیست های شخصی و همینطور پلی لیست های اصلی است که شما میتوانید آهنگ های مورد نظر خودتان را در پلی لیست های شخصی اضافه کنید و هر زمان که خواستید به آنها گوش دهید.

    هوش مصنوعی قدرتمند اسپاتیفای این روند را در سراسر پلتفرم اسپاتیفای رصد میکند و اگر آهنگ شما توسط افراد زیادی گوش داده شد یا به پلی لیست های شخصی زیادی اضافه شد و یا اینکه توسط افراد زیادی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، اسپاتیفای آن آهنگ ها را به لیست پخش پلی لیست های محلی خود اضافه میکند و در انتها شاید آهنگ شما شانس اضافه شدن به لیست پلی لیست های اصلی اسپاتیفای را هم پیدا کند و از این طریق شما بتوانید به حجم بالایی از استریم در زمان کوتاه دست پیدا کنید.

    از چه طریقی میشود به آهنگ های مورد علاقه خود از طریق اسپاتیفای گوش دهیم؟

    اسپاتیفای با توجه به نیاز آهنگ دوستان امکانات مختلفی را به دوستداران موسیقی پیشنهاد داده است از جمله اسپاتیفای اپ که شما با نصب آن در کامپیوتر یا گوشی خودتان میتوانید به اکانت کاربری خودتان متصل شوید و از آن طریق به مخزن عظیم اسپاتیفای وصل شوید.

    همینطور وسایلی مانند موزیک پلیر، تلوزیون ها و بلندگو های هوشمند که این قابلیت را به شما میدهد که به اکانت خود در اسپاتیفای وصل شوید و از شنیدن موسیقی با کیفیت لذت ببرید.

    Spotify web player

    word image 210626 3 scaled - آیا اسپاتیفای بهترین سرویس برای گوش دادن به موسیقی در دنیاست ؟ -

    چرا Spotify web player بهترین سرویس موزیک دنیاست؟

    در ادامه اسپاتیفای گزینه اسپاتیفای وب پلیر را هم برای دوستداران موسیقی فراهم کرده است که از طریق آن شما میتوانید هر کجا که اینترنت وجود دارد تنها از طریق مرورگر های کامپیوتر و موبایل خود به اکانت اسپاتیفای خود وصل شوید و به موسیقی مورد نظر خود به هر زبانی که دوست دارید گوش بدهید.

    کیفیت آهنگ های اسپاتیفای برای اکانت های پولی نسبت به اکانت مجانی بالاتر است و همینطور اگر از مرورگر برای وصل شدن به اکانت اسپاتیفای خود استفاده میکنید باید انتظار دریافت موسیقی با کیفیت پایین تر را داشته باشید.

    بطور خلاصه اسپاتیفای پلتفرم قوی است که امکانات فراوانی را برای دوستداران موسیقی در سراسر دنیا فراهم کرده و شما میتوانید به راحتی و بطور مجانی به این مخزن عظیم موسیقی ( بیش از 80 ملیون آهنگ و پادکست در زبان های مختلف ) وصل شوید و از شنیدن موسیقی مورد نظر خود لذت ببرید و اگر خواهان شنیدن آهنگ با کیفیت بالاتری هستید میتوانید با خرید اکانت های پولی آن از شنیدن آهنگ با کیفیت بالاتر لذت ببرید. برای خرید حساب پولی اسپاتیفای شما میتوانید به سایت هایی مانند ایرانی کارت مراجعه کنید.

    ما در سایت با مردم مقالات کاربردی و متعددی در مورد فرهنگ و هنر ، سیاست، سلامت، دانش و فن آوری ، اقتصاد و جامعه ، ارز دیجیتال ، اخبار ، سرگرمی و ورزش را ارائه داده ایم. به عبارت دیگر هر آنچه که در مورد جدیدترین نرم افزارها، استریمر ها و اخبار و سرگرمی در زمینه های مختلف بخواهید، در سایت با مردم با توضیحات کامل ارائه می شوند. برای مطالعه این مقالات می توانید به سایت ما مراجعه کنید .

    مرجع:

    سایت زوم لینک

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.