جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چرا برای خرید از ترکیه به نابریکا نیاز دارید؟
    21 آبان 1401 - 15:16
    شناسه : 210627
    0

    روز به روز به تعداد ایرانی‌هایی که خرید از ترکیه را به خرید اجناس داخلی ترجیح می‌دهند، اضافه می‌شود‌. امروزه با کمک سایت‌ های واسطه‌ معتبری مانند نابریکا به راحتی می‌توان محصولات و اجناس باکیفیت ترک را با اطمینان خاطر و به صورت آنلاین خریداری کرد.

    پ
    پ

    روز به روز به تعداد ایرانی‌هایی که خرید از ترکیه را به خرید اجناس داخلی ترجیح می‌دهند، اضافه می‌شود‌. امروزه با کمک سایت‌ های واسطه‌ معتبری مانند نابریکا به راحتی می‌توان محصولات و اجناس باکیفیت ترک را با اطمینان خاطر و به صورت آنلاین خریداری و آن‌ها را بعد از حدود دو هفته در درب منزل خود دریافت کرد. خرید اینترنتی بعد از شیوع بیماری‌ کرونا در بین مردم به محبوبیت بیشتری دست پیدا کرد. مردم ایران به دلیل کیفیت بسیار بالا و زیبایی ظاهری، به خرید پوشاک ترک علاقه بسیار زیادی دارند. جالب است بدانید که بعد از پرداخت مبلغ هر کالا با واحد پول لیر ترکیه و هم‌چنین پرداخت هزینه باربری و ارسال کالا به ایران، هیچ هزینه‌ای برای ارسال کالا به تمام شهرهای ایران دریافت نمی‌شود و کالاهای خریداری شده به صورت رایگان به آدرس مشتری ارسال می‌شوند. در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره نحوه خرید از ترکیه در اختیار شما قرار دهیم.22835 144 - چرا برای خرید از ترکیه به نابریکا نیاز دارید؟ - خرید از ترکیه

    چه کسانی به خرید از ترکیه علاقه‌مند هستند؟

    افرادی که علاقه بسیار زیادی به دنیای مد دارند و همیشه ترندهای روز دنیا را دنبال می‌کنند، به خرید از ترکیه علاقه بسیار زیادی نشان می‌دهند. برای این افراد داشتن ظاهری شیک و آراسته با پوشیدن باکیفیت‌ترین و بهترین برندهای لباس از اهمیت زیادی برخوردار است و ترکیه جزو کشورهایی است که برندهای تولیدکننده لباس آن دارای شهرت جهانی هستند و به دلیل تنوع بسیار بالا، قادرند تمام سلیقه‌ ها را پوشش دهند. بسیاری از این افراد قبل از گسترش اینترنت، به دلیل عدم امکان خرید مستقیم از ترکیه به صورت آنلاین، مجبور بودند که به این کشور سفر کرده و به صورت حضوری اجناس و لباس‌ های مورد نظر خود را خریداری کنند. بعد از گسترش اینترنت و محبوب شدن خرید آنلاین در بین مردم، دیگر نیاز نیست که این افراد برای خرید لباس‌های مورد نظر خود به کشور ترکیه سفر کنند؛ بلکه به راحتی می‌توانند از طریق سایت‌های معتبر لباس، کیف، کفش، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و غیره مورد نیاز خود را به طور مستقیم بدون دغدغه خریداری کرده و در درب منزل تحویل بگیرند. با توجه به اوضاع اقتصادی کشور، افزایش سرسام آور قیمت‌ها و ممنوع شدن واردات پوشاک تمام فروشگاه‌های داخلی از اجناس چینی بی‌کیفیت پر شده‌ است. مردم برای خریدن اجناس برند هم مجبورند مبلغ زیادی پرداخت کنند، سایت‌های معتبر با حذف واسطه‌ ها و ایجاد شرایط مناسب برای خرید مستقیم از ترکیه، محصولات اورجینال و برند را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتری‌ها قرار می‌دهد.

    مشتری در زمان خرید از ترکیه به کدام برندها دسترسی دارد؟

    در کشور ترکیه علاوه بر برند های ترک، امکان خرید از برند های بین‌المللی دیگری مانند برندهای آلمانی نیز وجود دارد. در واقع اکثر برندهای پرفروش اروپایی و آمریکایی در ترکیه نمایندگی دارند و باکیفیت‌ترین محصولات خود را در فروشگاه‌های این کشور عرضه می‌کنند. در مراکز خرید ترکیه، لباس‌های بچه‌گانه، زنانه و مردانه‌ای وجود دارد که در هیچ یک از مراکز خرید ایران نمی‌توان نظیر آن‌ها را پیدا کرد. کیفیت پوشاک با برندهای ترک و اروپایی به مراتب بیشتر از کیفیت پوشاک ایرانی است؛ به طوری که می‌توان سال‌ ها آن‌ها را استفاده کرد، بدون این‌ که از نظر رنگ و کیفیت پارچه تغییری در آن‌ها ایجاد شود. یکی از ویژگی‌ های دیگر لباس‌ های عرضه شده در بازار ترکیه، تنوع قیمت‌ هاست. خریداران با هر بودجه‌ ای که در اختیار دارند، می‌توانند لباس‌ های باکیفیت تهیه کنند و نگران قیمت نباشند. فروشندگان ترکیه‌ای، به عرضه لباس‌ها طبق مد روز توجه ویژه‌ای دارند و نیاز تمام مشتریان را برآورده می‌کنند. با خرید از ترکیه از طریق نابریکا، هیچ مشتری‌ای دست خالی بر نمی‌گردد. قبل از هر گونه اقدامی برای خرید از ترکیه، بهتر است که برندهای معروف و پرطرفدار پوشاک ترک را بشناسید. در بین ایرانیان دو برند به نام‌های LC Waikiki و DeFacto محبوبیت فوق‌العاده زیادی دارند و لباس‌های زنانه، مردانه و بچه‌گانه برای تمام رده‌های سنی را تولید می‌کنند. برندهای معروف دیگری مانند Sara، Machka، koton، Mavi، Colins، LTB، Kiğılı، Ds Damat، Abbate، Bisse، ipekyol و Damat Tween نیز به دلیل باکیفیت بودن و طراحی‌های زیبا، مشتریان زیادی را به خود جذب کرده‌اند. images 1667109579 - چرا برای خرید از ترکیه به نابریکا نیاز دارید؟ - خرید از ترکیه

    خرید از ترکیه به صورت مستقیم و آنلاین چه مزایایی دارد؟

    خرید مستقیم از ترکیه با کمک سایت‌ های واسطه مزایای زیادی به همراه دارد که مهم‌ترین مزایا عبارتند از:

    • پایین بودن کارمزد خرید

    یکی از مزایای مهمی که در خرید از ترکیه از طریق سایت‌ های واسطه اهمیت زیادی دارد، پایین بودن کارمزد خرید است. در واقع مشتری‌ ها با پرداخت کمترین کارمزد می‌توان حجم زیادی از اجناس و لباس‌ های مورد نظر خود را خریداری کنند. علاوه بر کارمزد پایین، در برخی از فصل‌ های سال برند های معتبر ترک محصولات خود را با تخفیف ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

    • ارسال سریع خرید‌ها به ایران

    همه افراد بعد از خرید آنلاین تمایل دارند که در مدت زمان کوتاهی خریدهای خود را تحویل بگیرند. یکی دیگر از مزایای خرید از ترکیه به صورت مستقیم و آنلاین، این است که لباس‌ها در مدت زمان بسیار کوتاهی به ایران ارسال می‌شوند. به همین دلیل تعداد زیادی از فروشگاه‌ های ایرانی عرضه‌کننده لباس‌ های ترک، بدون سفر به ترکیه برای خرید عمده از این روش استفاده می‌کنند و لباس‌ های مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش می‌دهند. images 1667160778 - چرا برای خرید از ترکیه به نابریکا نیاز دارید؟ - خرید از ترکیه

    • تضمین کیفیت و سلامت کالا و پس دادن وجه

    یکی دیگر از مزایای خرید از ترکیه از طریق سایت‌های واسطه، تضمین کیفیت و سلامت کالا و پس دادن وجه پرداخت شده‌است. به سایت‌ هایی که دارای این مزیت نیستند، هیچ وقت نباید اعتماد کنید‌. بعضی از محصولات در طول مسیر حمل به ایران دچار آسیب شده و کیفیت خود را از دست می‌دهند.‌ در چنین شرایطی می‌توان از مزیت تضمین کیفیت و سلامت کالا استفاده کرد و مبلغ پرداخت شده خود را با پس فرستادن کالا دریافت کرد.

    • پشتیبانی قوی

    سایت‌ نابریکا به عنوان یک سایت معتبر برای خرید مستقیم از ترکیه، دارای یک تیم پشتیبانی قوی است که همواره آماده پاسخگویی به تمام سوالات مشتریان است. مشتری می‌تواند هر سوالی که راجع به اجناس خریده شده، نحوه پرداخت، نحوه ارسال و غیره دارد با تیم پشتیانی در میان بگذارد.

    جمع‌بندی

     در این مقاله درباره خرید از ترکیه و مزایای آن برای ایرانیان صحبت کردیم. در فروشگاه اینترنتی نابریکا دسته‌بندی‌ های مختلفی مانند محصولات زنانه، محصولات مردانه، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و غیره وجود دارد و مشتری به راحتی می‌توان به محصولات مورد نظر خود دسترسی داشته‌باشد. در نهایت امیدواریم این مقاله رضایت شما را جلب کرده‌باشد و خرید موفقی داشته‌باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.