چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چطور تفاوت شارژر اصلی آیفون را با تقلبی تشخیص بدهیم ؟
    21 آبان 1401 - 14:08
    شناسه : 210633
    0

    شارژرهای آیفون و آیپد و به طور کل دیوایس های شرکت اپل طبق یکی از تعهدنامه های این شرکت به روشی تهیه و عرضه شده که پس از چند سال خود به خود به طبیعت بازگردانده شوند در نتیجه این شارژر ها قابل بازیافت هستند.

    پ
    پ

    محصولات شرکت اپل از ابتدای ورود به بازار در دسته محصولات مخاطب پسند و پرطرفدار جای گرفتند و همیشه در رده ی برترین های بازار نسبت به برند های رقیب و هم رده بوده اند. لوازم جانبی گوشی های هوشمند و کامپیوتر های این برند، همچون شارژر آیفون نیز مانند محصولات اصلی دارای طراحی مینیمال، زیبا و با کیفیت بالا هستند. نکته ای که راجع به مجموعه شارژر های اپل یعنی کابل اپل و آداپتور آن وجود دارد این است که مطابق سیاست دیرینه این شرکت، این محصولات طوری طراحی شده اند که قابلیت بازیافت داشته باشند و کمترین ضرر را به طبیعت برسانند بنابراین پس از چند سال استفاده کیفیت اولیه خود را نخواهند داشت، همین موضوع سبب می شود تا شما به عنوان یک مصرف کننده شارژر آیفون از شارژر خود بسیار خوب نگهداری کنید.

    word image 210633 1 - چطور تفاوت شارژر اصلی آیفون را با تقلبی تشخیص بدهیم ؟ - آی‌فون

    چگونه شارژر اصلی آیفون را تشخیص دهیم ؟
    شارژرهای آیفون و آیپد و به طور کل دیوایس های شرکت اپل طبق یکی از تعهدنامه های این شرکت به روشی تهیه و عرضه شده که پس از چند سال خود به خود به طبیعت بازگردانده شوند در نتیجه این شارژر ها قابل بازیافت هستند.به همین دلیل انواع کابل شارژ آیفون، هندزفری آیفون و محصولات این اپل بعد از چند سال مستهلک می شوند و ممکن است مثل روز اول عملکرد خوبی نداشته باشند. این مسئله در مورد کابل شارژ اپل بیشتر صدق میکند.

    به همین دلیل تنها راه جلوگیری از فرسایش کابل شارژر آیفون در مدت زمان کم، استفاده از محافظ و مراقبت از آن است. اما اگر به هر دلیل مجبور به خرید کابل شارژر آیفون شدید حتما از اصالت شارژر مد نظر مطمئن شوید. تنوع کابل شارژر اپل بالاست و در سایت خاص باکس تعدادی از بهترین ها را می توانید کافیست در گوگل عبارت زیر را جست و جو کنید :
    شارژر آیفون در خاص باکس

    برای استفاده از آداپتور آیفون، نیازمند کابل اورجینال آیفون نیز هستید که از طریق صفحه کابل شارژر آیفون، می‌توانید کابل مناسب با گوشی خود را پیدا کنید .قیمت شارژر‌ آیفون در فروشگاه خاص باکس نسبت به کیفیت آن‌ها متفاوت است. محصولاتی با کیفیت یا کپی قیمت کمتری نسبت به شارژر اورجینال اپل آیفون دارند.

    word image 210633 2 - چطور تفاوت شارژر اصلی آیفون را با تقلبی تشخیص بدهیم ؟ - آی‌فون

    تفاوت کابل اصل و فیک آیفون چیست؟

    یکی از تفاوت ‌های کابل اصل و فیک آیفون در قسمت کانکتور کابل لایتنینگ است. اگر سوکت فلزی صاف، تک قطعه و طلایی رنگ باشد، کابل اصل است ولی کابل‌های فیک سوکت تیره یا نقره‌ای، نامنظم و تکه تکه دارد.

    تفاوت آداپتور شارژر اصل و فیک آیفون چیست؟

    دو راه رایج برای تشخیص اصل یا فیک بودن آداپتور آیفون وجود دارد. یکی چک کردن عبارت Designed by Apple in California و یا چین، برزیل و ویتنام را برروی آداپتور چک کنید. دوم اینکه جریان ورودی آداپتور اصلی 0.15 آمپر و جریان خروجی 1 آمپر است . البته راه‌های متفاوتی وجود دارد که این دو راه سریعترین راه است. و حتی ممکن است همنی دو روش هم روزی کارایی نداشته باشند.

    ویژگی‌های شارژر اصلی آیفون چیست؟

    گوشی‌های آیفون نسبت به شارژ با شارژر اصلی آیفون یا فیک حساس هستند بنابراین بهتر است شارژر اصلی آیفون را تهیه و استفاده کنید که ویژگی‌های شارژر اصلی عبارتند از: وزن سبک، کم حجم و استفاده از جنس مرغوب در ساخت آن

    word image 210633 3 - چطور تفاوت شارژر اصلی آیفون را با تقلبی تشخیص بدهیم ؟ - آی‌فون

    چرا خرید شارژر اصلی آیفون ؟

    حال شاید این سوال پیش بیاید که این شارژهای آیفون اگر اصلی نباشند ممکن است چه آسیب هایی به گوشی  هوشمند شما وارد کنند، و چرا باید با پرداخت هزینه ای بیشتر حتما کالای اصلی تهیه کنیم در این جا به چند مشکل که در صورت استفاده از شارژر های بی کیفیت بروز میکند اشاره میکنیم :
    –  آسیب به باتری که باعث تورم باتری می شود و این اشکال قابل تعمیر نیست و حتما باتری باید تعویض گردد.
    –  عدم شناسایی دستگاه توسط کامپیوتر و لپ تاپ نیز از مسائلی است که در هنگام استفاده از کابل شارژ اپل تقلبی ممکن است برای کاربران ایجاد مشکل کند. به اصطلاح اکثر کابل های شارژ تقلبی توانایی نقل و انتقال داده ها را ندارند که به آن عدم ساپورت دیتا میگوییم.
    –  یک کابل و یا آداپتور بی کیفیت می تواند باعث آسیب های جدی بر روی دستگاه شود به طوری که در مواردی دیده شده استفاده از یک شارژر اپل تقلبی به قیمت از دست دادن گوشی تمام شده است.
    پس می توان نتیجه گرفت که بهترین راه برای استعلام قیمت شارژر آیفون و خرید شارژر اصلی iphone آن مراجعه به فروشگاه های معتبر فروش لوازم جانبی اپل است. خاص باکس تضمین میکند کلیه شارژر های اپل اعم از شارژر آیفون یا ایپد و اپل واچ موجود در سایت اصلی و درجه یک می باشند و از یک تا شش ماه ضمانت تعویض نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.