پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برای ثروتمند شدن در گذشته خود توقف نکنید
    21 آبان 1401 - 15:30
    شناسه : 210649
    0

    همواره رو به جلو حرکت کنید چون هیچ گاه دیر نیست زیادی کافی است به کسب و کار مشغول شوید و ثورت پارو کنید. مانند یک تاجر آلو خشک که توانست به ثروت میلیاردی برسد.

    پ
    پ

    آلو خشک بخارا

    آلو خشک بخارا درشت دارای خواص و فواید بسیار زیادی برای بدن بوده و این محصول در بازار میوه و خشکبار به صورت عمده مورد معامله قرار می گیرد.

    به دلیل غنی بودن آلو خشک به فیبر مانع بیماری‌های قلبی و عروقی می شود. یک مطالعه نشان داده است که کسانی که منابع بیشتری از فیبر را استفاده می کنند از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی مصون هستند که بالغ بر ۱۲درصد کاهش را نشان  می دهد مناسب بودن آلو خشک و آلو بخارا برای کاهش کلسترول بسیار شنیدنی است.

    آلو به دلیل داشتن فیبر در دفع اسیدها ی صفراوی کمک می کند وکبد هم با سنتز کردن این اسیدها به منظور از بین  بردن اسیدهای صفراوی تازه کمک می کند بنابراین کلستروا خارج شده از خون را بالا می برد وباعث پائین آمدن کلسترول خون می شود.

    word image 210649 1 - برای ثروتمند شدن در گذشته خود توقف نکنید -

    آلوچه خشک ارگانیک

    آلوچه خشک ارگانیک ترش شیرین در سایت و فروشگاه اینترنتی ما در بسته های کوچک و بزرگ برای مشتریان و خریداران آماده و فراهم شده آلوچه های خشک درجه یک کاملا ارگانیک و بهداشتی تهیه شده اند طعم ترش و شیرین در آنها دیده می‌شود.

    مجموعه ادلی محصولات مختلفی را از استان های مختلف کشور در معرض فروش قرار داده است این مجموعه معتبر توانسته با همکاری تامین کنندگان وکشاورزان تولید کننده آلوچه خشک در استان های مختلف کشور اقدام به خرید وفروش این محصول فوق العاده جادویی نموده است.

    شما مشتری عزیزی که کارخانه فراوری دارید یا بنگاه خرید وفروش این محصول را دارید یا در مسیر خرید وفروش این محصول فعالیت دارید یا تاجر وصادر کننده این محصول هستید به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید ومحصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

    word image 210649 2 - برای ثروتمند شدن در گذشته خود توقف نکنید -

    آلوچه خشک مراغه

    یکی از محصولاتی که بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد آلوچه خشک مراغه است.

    در روش سنتی، کشاورزان بعد از این که محصول را چیدند، آن را در ظرفهایی قرار داده و ابتدا مورد شست و شو قرار میدهند و سپس بعد از شست و شو، آن را در برابر تابش مستقیم نور خورشید قرار می دهند. در این روش هم میتوان از تیزاب استفاده کرد و هم میتوان به صورت بدون تیزاب وارگانیک محصول را خشک کرد. در روش خشک شدن به وسیله دستگاه خشک کن، آلوچه ها بعد از این که شست وشو داده میشوند، در ظرف های مخصوصی در داخل دستگاه قرار داده میشوند که در این نوع روش، هم میتوان از تیزاب و هم به صورت بدون تیزاب خشک کرد . اما تفاوت ها در این دو روش سنتی و صنعتی: در روش سنتی، آلوچه اگر به صورت ارگانیک خشک شود رنگ آن تیره میشود ولی مشتری آن زیاد تر است به دلیل بدون تیزاب بودن و از بین نرفتن خواص آن، اما در روش صنعتی، رنگ آلوچه روشن تر ولی آن توجه مشتری را که در آلوچه سنتی دارد این محصول ندارد

    word image 210649 3 - برای ثروتمند شدن در گذشته خود توقف نکنید -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.