جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با توسعه شعب کسب و کارم درآمدم افزایش یافت
    21 آبان 1401 - 15:29
    شناسه : 210650
    0

    مردم کارهای زیادی را در ازای دریافت پاداش یا جایزه انجام میدهند. جای تعجب نیست که این ایده هم برای رشد تجارت شما مفید است. این برنامه به عنوان برنامه وفاداری مشتری شناخته میشود. روش کار به این صورت است که به آنها نوعی پاداش در ازای مشترک شدن یا پیوستن به برنامه ای از تجارت تان که نشانه وفاداری آنهاست، میدهید. بدین گونه کسب و کارم در حوزه سس را گسترش دادم و به درآمد رسیدم.

    پ
    پ

    سس فرانسوی خانگی

    برای اینکه دسرهای خود را خوشمزه تر نمایید می توانید از سس فرانسوی خانگی به عنوان چاشنی استفاده داشته باشید سس شکلاتی رژیمی از خواص درمانی بسیار بالایی برخوردارند و در هر ۱۰۰ گرم از آنها حدوداً ۵۵۶ کیلو کالری انرژی وجود دارد بنابراین می توانید برای افزایش سطح انرژی خود در طول روز از این محصول استفاده داشته باشید.

    معمولاً در ترکیبات سس مواردی همچون روغن، سرکه، شکر، تخم مرغ، نمک یددار، سبزیجات، پیاز، خیارشور و افزودنیهای مجاز استفاده می شود بهتر است که افراد چاق و مبتلا به نقرس و ناراحتیهای گوارشی از این محصول استفاده نداشته باشند در صورتی هم که به گوجه فرنگی حساسیت دارید بهتر است که قید استفاده از سس را بزنید.

    برخی از سسهایی که تند هستند کم کالری بوده و طرفداران بسیاری در بین افراد با ذائقه آتشین دارند به طوری که در هر ۱۰۰ گرم از آنها تنها ۲۶ کیلو کالری انرژی وجود دارد اما توجه داشته باشید که افرادی که مبتلا به ریفلاکس، زخم معده یا دوازدهه و خونریزی و ورم معده هستند نباید از سسهای آتشین استفاده داشته باشند.

    word image 210650 1 - با توسعه شعب کسب و کارم درآمدم افزایش یافت -

    سس سفید مایونز

    مطالعات نشان داده سس مایونز و همچنین سس خردل برای پوستهای خشک نیز بسیار موثر می باشد و حتی پوست آفتاب سوخته را نیز درمان می کند گذاشتن سس سفید مایونز روی پوست باعث می شود سلولهای مرده پوست برداشته شود و حتی به رفع ترک پا، لب یا آرنج کمک می کند و خشکی پوست را در این نواحی برطرف می نماید.

    تحقیقات پزشکی حاکی از آن است که ویتامین e موجود در مایونز از سکته قلبی جلوگیری می کند چرا که مایونز سرشار از امگا ۳ می باشد که برای سلامتی قلب بسیار مفید است.

    افرادی که به سس مایونز حساسیت دارند به خاطر ترکیبات آن می تواند از سس گوجه فرنگی یا همان کچاپ استفاده کنند تا انرژی آنها را در طول روز تامین نماید ضمن این که استفاده از این محصول برای افراد که دیابتی هستند نیز توصیه نمی شود چرا که اگر آن را از بیرون تهیه کنید در ترکیبات آن از شکر استفاده شده که این برای افراد دیابتی مضر است.

    word image 210650 2 - با توسعه شعب کسب و کارم درآمدم افزایش یافت -

    سس سفید ساده

    برای اینکه بتوانید برای خود یک سس سفید ساده کوچک درست نمایید با ما همراه باشید، ما در اینجا به شما کمک می کنیم تا بتوانید برای خود این سس را فراهم نمایید،اگر شما به ترکیب این سسها کمی شکر قهوه ای بزنید این کار باعث می شود مزه سس میزان شود و نه شور شود و نه شیرین و شما می توانید به راحتی آن را مصرف نمایید و هنگامی که موادی که در ترکیب سس ریخته اید و با یکدیگر به خوبی ترکیب شده باشند، آن زمان نوبت به این می رسد که چند قطره روغن را به مواد ترکیبی خود اضافه نماییم.

    word image 210650 3 - با توسعه شعب کسب و کارم درآمدم افزایش یافت -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.