شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دوری از افکار منفی شما ثروتمند می کند
    21 آبان 1401 - 15:37
    شناسه : 210672
    0

    تمامی افکار منفی را از ذهن خود بیرون کنید تا ثروتمند این شوید. این نظر تاجرانی است که با معامه آلو خشک با توجه به دور انداختن افکار کنه و منفی توانسته اند علاوه بر اشتغال زایی به ثروت زیادی برسند.

    پ
    پ

    آلو خشک بخارا

    آلو خشک بخارا درشت دارای خواص و فواید بسیار زیادی برای بدن بوده و این محصول در بازار میوه و خشکبار به صورت عمده مورد معامله قرار می گیرد.

    آلو خشک و بخارا برای دستگاه گوارشی با توجه به اینکه که آلو خشک یا آلو بخارا، درمورد یوبوست وسوئ هاضمه نقش یکی ملین دارند، ثابت شده در هضم غذا و تقویت معده نیز کمک می کنند. آلو خشک زمان حرکت  مواد در روده بزرگ را کم می کند‌ و همچنین بیشتر شدن  باکتری های مفید در روده بزرگ را که به هضم غذا کمک می کند رازیاد می کند. آلو خشک و بخارا مناسب برای درمان هپاتیت نیز می باشند وبا توجه به اینکه دارای مقدار زیادی فیبر هستند اختلالات کبدی را درمان می کنند.

    یعنی اگر ما سه عدد آلو ی خشک و بخارا را با ۲۵۰ میلی لیتر آب در زمان ۶ الی ۸ ساعت مصرف کنیم و بعد از ۸ هفته با عث کم شدن مقدار بیلی روبین وترانس آمیناز می شود که این عمل در درمان بیماری کبد بسیار خوب و موثر است.

    word image 210672 1 - دوری از افکار منفی شما ثروتمند می کند -

    آلوچه خشک ارگانیک

    آلوچه خشک ارگانیک ترش شیرین در سایت و فروشگاه اینترنتی ما در بسته های کوچک و بزرگ برای مشتریان و خریداران آماده و فراهم شده آلوچه های خشک درجه یک کاملا ارگانیک و بهداشتی تهیه شده اند طعم ترش و شیرین در آنها دیده می‌شود.

    آلو سیاه در زمان پختن زیاد له نمی‌شود، بنابراین کاربرد زیادی در کیک و شیرینی دارد. آلو سیاه خشک به دلیل طبع سرد و خشکی که دارد به عنوان مصلح گرمی جات ازجمله آجیل استفاده می شود.

    آلو سیاه تنها میوه ای است، که بعد از خشک شدن، ویتامین های آن افزوده می شود و تاثیر آن بر بدن نیز بیشتر خواهد شد. از جمله خواص دارویی آلوخشک جلوگیری از بیماری های قلبی، سرطان، گوارشی و قند خون و غیره است.

    word image 210672 2 - دوری از افکار منفی شما ثروتمند می کند -

    آلوچه خشک مراغه

    یکی از محصولاتی که بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد آلوچه خشک مراغه است. اگر تاجر صادر کننده یا خریدار و فروشنده عمده و یا بنگاه دار هستید و به دنبال آلوچه ای صادراتی و درجه یک میگردید.

    وارد و به سایت مجموعه معتبر (ادلی) شده و درخواست محصول خودرا بدهید. ما در این مجموعه ،آلوچه هایی با قیمت مناسب وکاملا ارگانیک و بهداشتی را به شما عرضه خواهیم کرد.

    با توجه به این که الان آلوچه های مرغوب همچنین آلوچه آلبالو علاوه بر بازار های داخلی بازار های خارج از کشور را نیز فتح کرده و طرفداران زیادی در این بازار ها دارد. این نوع آلوچه ها در عرصه بازار های جهانی دارای حاشیه سود عالی و همچنین ارز آوری خوبی را برای کشور ما دارد. از آنجایی که تنوع مختلف در این محصول همچون آلبالو خشک، خود نشان دهنده تنوع در سفارشات این محصولات است.

    word image 210672 3 - دوری از افکار منفی شما ثروتمند می کند -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.