جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شما هم میتوانید یک میلیونر خود ساخته شوید
    21 آبان 1401 - 15:38
    شناسه : 210674
    0

    ایجاد ثروت یک مهارت که هر شخصی می تواند این مهارت را کسب کند. مانند تاجری که با معامله ای ساده با محصول آلو خشک بخارا میلونر شد.

    پ
    پ

    آلو خشک بخارا

    آلو خشک بخارا درشت دارای خواص و فواید بسیار زیادی برای بدن بوده و این محصول در بازار میوه و خشکبار به صورت عمده مورد معامله قرار می گیرد.

    فروش عمده آلو بخارا و آلوچه جنگلی از طریق نمایندگیها و مراکز معتبر پخش و فروش این محصول موجب دسترسی راحت و آسان مشتریان و خریداران برای خرید می شود و افراد در سراسر کشور می توانند ظرف مدت زمان کوتاهی محصولاتی را که مد نظر دارند به راحتی خریداری کنند.

    برندهای مختلفی از این محصول در بازار وجود داشته و محصولاتی تازه و مرغوب را مستقیماً به فروش می رسانند و افراد می توانند با خیالی راحت حجم انبوهی از این محصولات را سفارش دهند.

    برخی از شرکتهای تولیدکننده که به صورت عمده و در تناژ بالا آلو خشک بخارا را تولید و به بازار عرضه می کنند اقدام به فروش مستقیم این محصول کرده و محصولاتی با طعم مطلوب و کیفیتی عالی را در اختیار آنان قرار می‌ دهند.

    word image 210674 1 - شما هم میتوانید یک میلیونر خود ساخته شوید -

    آلوچه خشک مراغه

    یکی از محصولاتی که بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد آلوچه خشک مراغه است. آلوچه خشک از آلوچه هایی تهیه می شود که از نظر گوشت، سفتی و میزان قند موجود در آن متفاوت باشند و آلوچه خشک مراغه یکی از بهترین آلوچه محسوب می شود چرا که دارای گوشت زیادی می باشد.

    شاید شما هم دوست داشته باشید که بدانید چطور آلوچه را خشک می کنند، نگران این موضوع نباشید زیرا ما در سایت خودمان به شما آموزش لازم در زمینه خشک کردن آلوچه و طرز تهیه آلو خشک خانگی را یاد می دهیم.

    طرز خشک کردن آلوچه یکی از ساده ترین روشها می باشد چرا که ما می توانیم در خانه آن را خشک کنیم در ادامه با روش خشک کردن خانگی این محصول توضیحات لازم را برای شما بیان خواهیم کرد.

    word image 210674 2 - شما هم میتوانید یک میلیونر خود ساخته شوید -

    آلوچه خشک ارگانیک

    آلوچه خشک ارگانیک ترش شیرین در سایت و فروشگاه اینترنتی ما در بسته های کوچک و بزرگ برای مشتریان و خریداران آماده و فراهم شده آلوچه های خشک درجه یک کاملا ارگانیک و بهداشتی تهیه شده اند طعم ترش و شیرین در آنها دیده می‌شود.

    ر طب سنتی آلو دارای طبع سرد می‌باشد و برای افرادی که دارای مزاج سرد هستند، نباید در خوردن آن زیاده‌روی کنند.

    درطب سنتی آلوی زرد از آلوی سیاه بهتر بوده و هرچه درشت تر و گوشتی تر خواص بیشتری دارد. به علت طبع سرد و مرطوب آلو، باید آن را قبل از غذا مصرف کنید. هرچه آلو ترش تر باشد، طبع سرد آن نیز بیشتر است. آلوهایی که به صورت ترش و شیرین می باشند، برای صفرا و قلب بسیار مفید هستند

    اما این میوه با داشتن انتی اکسیدان های موجوددر خون تاثیر مثبتی در وکاهش سطح کلسترل های منفی درخون داشته است.

    word image 210674 3 - شما هم میتوانید یک میلیونر خود ساخته شوید -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.