×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فلیپ آف یکی از محصولاتی است که امروز از آن بسیار استفاده می شود. فلیپ آف کاربردهای بسیار زیادی دارد و امروزه تولید کنندگان فلیپ آف می کوشند که این محصول را در اختیار همه افراد قرار دهند. این محصول کاربردهای بسیار زیادی دارد و معمولا در آزمایشگاه ها از آن استفاده می شود. فلیپ آف معمولا به عنوان یک نیروی کش یا درپوش برای شیشه های پنی سیلین استفاده می شود.

فلیپ آف انواع اقسام مختلفی دارد. به دو نوع ساده یا فلیپ آف تقسیم بندی می شود. فلیپ آف هم به دوقسمت فلیپ آف ساده و تیر آف تقسیم بندی می گردد به طور ساده اگر بخواهم بگویم فلیپ آف ساده یا فلیپ آف تیر اف از جمله محصولاتی است که معمولا در داروخانه ها از آن استفاده می شود. فلیپ آف نوشته دار یا تیر آف آسان بازشو است و از جمله محصولاتی است که امروز از آنها استفاده می شود.

این محصول در رنگ های مختلف ساخته می‌شود. در رنگ های آبی نارنجی سبز زرد یا طوسی کمرنگ و پررنگ ساخته می شود این محصول از جمله درپوش های بسیار مناسبی است که از مواد مراقبت می کند. اگر شما به دنبال این هستید که ماده مورد نظرتان هیچگونه هوایی به داخلش پخش نشود تا از ورود آلودگی به داخل آن جلوگیری شود از فیلیپ آب استفاده کنید.

word image 210701 2 - فلیپ اف - فلیپ اف

خرید فلیپ آف در ایران روش های مختلفی دارد. امروزه شرکت ‌های تولید کننده فلیپ آف می کوشند که این محصول را در اختیار همه قرار دهند تا همه افراد بتوانند از آنها استفاده کنند. تولید کنندگان تجهیزات دارویی می کوشند که از این محصول نهایت استفاده را کنند. زیرا این محصول از فاسد شدن و وارد شدن هوا به داخل دارو جلوگیری می کند.

فلیپ آف کاربرد بسیار زیادی دارد. در سراسر نقاط دنیا برای جلوگیری از وارد آمدن میکروب ها به دارویی محصول مورد نظر از آن استفاده می کنند. در دهه اخیر استفاده از انواع فلیپ آف بسیار رونق گرفته است. فلیپ آف ها بسیار پرکاربرد هستند و امروز در تجهیزات پزشکی به عنوان یک محصول مهم استفاده می شود. معمولا در ساخت آنها از آلومینیوم استفاده شده است.

آلومینیوم به خودی خود جنس بسیار عالی دارد. این محصول در سایزهای ،۳۲،۳۱ ،۲۰،۲۲ ۲۱ و ۱۳ روانه بازار می‌ شود. رنگ بندی آن کاملا متفاوت است. قیمت آن بسیار مناسب است و نوع بسته بندی آن به صورت کارتون می باشد. این محصول ضد دردهای آلومینیومی اصل به حساب می‌آید. برای داروهای شربتی تیر آف روکش استفاده می شود. فروش محصول به صورت روش های مختلفی استفاده می شود. انواع فلیپ آف یا همان درب های آلومینیومی بسیار مختلفی هستند.

در داخل کشور یا خارج از کشور تولید می ‌شوند و به راحتی و خیلی آسان باز می شود. از جمله وسایلی است که اکثر افراد آن را می شناسند و از درب آلومینیومی، درب آلومینیومی فیلیپ آف، درب پلاستیکی، فلیپ آف آسان بازشو، درب آلومینیومی فیلیپ آف از جمله مزیت ها و ویژگی های فلیپ آف می توان به این مورد اشاره کرد که از ورود مواد به درون مواد آلوده و به درون ماده یا محصول جلوگیری می کند.

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال تهیه و خرید فلیپ آف هستید و نمی دانید که آن را از کجا تهیه کنید ما به شما توصیه می‌ کنیم که محصول را از طریق مرکز ما تهیه کنید. اگر راجع به نحوه خرید و فروش ما اطلاعاتی ندارید ما به شما عزیزان پیشنهاد می ‌کنیم که با تیم پشتیبانی ما که در هر ۲۴ ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند ارتباط برقرار کنید. تا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

word image 210701 3 - فلیپ اف - فلیپ اف

همه ما درب های پنی سیلین را دیده ایم. درب های پنی سیلین نسبت به سایر محصولات دارویی بسیار متفاوت هستند به دلیل اینکه پنی سیلین یکی از ماده های بسیار حساس است و باید در شرایط کاملا خاصی قرار بگیرد. افراد از رنگ های مختلف فیلیپ اف به عنوان سطح بندی آنها استفاده می کنند.

فلیپ آف معمولا برای پنی سیلین در آنها استفاده می ‌شود معمولا در رنگ طوسی نقره ای و سفید وجود دارد و افراد با توجه به نیاز خود آن را استفاده می کند. فلیپ آف ها انواع اقسام مختلفی دارند به راحتی بر روی ماده پنی سیلین می ‌نشیند. همچنین نحوه باز و بسته کردن آنها بسیار راحت است. فلیپ آف در داخل ایران تولید می‌ شود و فردی که می ‌خواهد از پنی سیلین استفاده کند در هنگام کار با آن به راحتی می تواند درب آن را باز کند. فلیپ آف ها کارایی بسیار زیادی دارد ولی مهمترین کاربرد آن استفاده از آن ها در شیشه های پنی سیلین است.

همانطور که می دانید نگهداری از مواد آرایشی و مواد بهداشتی بسیار کار دشواری است و اگر هوای آلوده یا محیط آلوده به آن وارد شود می تواند مشکلات فراوانی را به همراه داشته باشد. یکی از محصولاتی که امروزه استفاده می شود و جلوی بسیاری از آلودگی ها را می گیرد فلیپ آف هستند. این محصول انواع و اقسام مختلفی دارد و امروزه جلوی بسیاری از مشکلات را می گیرد. ولی بافت ها کاربرد بسیار زیادی دارد و در از بین بردن مشکلات کمک زیادی به افراد می کند. به عنوان یک درب پوش بسیار قوی عمل می کند. در نوع های مختلف در سایز و قیمت های مختلف روانه بازار می ‌شود. اما چیزی که وجه اشتراکی که تنها وجود دارد و کاربرد آنها است.

معمولا فیلیپ آف ها از جنس آلومینیوم مرغوب ساخته شده است. آلومینیوم یکی از درب هایی است که کاربرد بسیار زیادی دارد جزو فلزات نرم به حساب می‌آید از وارد شدن میکروب به درون محفظه جلوگیری می کند. فلیپ آف همچنین برای شیشه های پنی سیلین استفاده می شود. فلیپ آف در سایز و رنگ ها و طرح ها و اندازه های مختلف روانه بازار می ‌شود و قیمت آن اندکی گرانتر است و افراد بر اساس نیاز و سلیقه شان می توانند آن را تهیه کنند. معمولا از این وسیله برای کارخانه‌های لوازم آرایشی و کارخانه های بهداشتی و دارویی استفاده می کنند.

شرکت تولیدی آکو صنعت تجارت آریا تولید کننده انواع فلیپ آف آماده ارئه خدمت به شما مشتریان عزیز می باشد .

تلفن  تماس : ۳۴۷۰۲۹۰۰ ۰۲۶ / ۳۴۷۱۲۵۹۲-۴ ۰۲۶

ایمیل : info@ako-sanat.com | sm@ako-sanat.com

آدرس :  کرج ، کمال شهر ، خ بهشت سکینه ، خ پاکشوما ، روبروی پاکشوما ، پلاک ۳۸.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.