شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پولدار شدم اما با یک دقیقه تفکر
    22 آبان 1401 - 16:55
    شناسه : 210795
    0

    اگر بخواهید راجب ثروت من بدانید که از کجا به دست آمده باید بگم که من با دقیقه ای تفکر در خصوص کسب و کار به این نتیجه رسیدم که می توانم با روغن های مخصوص پوست و مو شروع کنم و بعد از تصمیم گیری روز به روز ثروتمند تر شدم در ادامه با روغن هایی که با آن کسب درآمد کردم آشنا شوید.

    پ
    پ

    روغن تراپی مو

    افرادی که در طول روز دچار اضطراب و استرس بسیار زیادی هستند و یا داروهای خاصی مصرف می‌ کنند ممکن است که دچار ریزش مو شده باشند و امروزه با روغن تراپی مو می توانید از ریزش مو جلوگیری کنید و با استفاده از فرمولاسیون ویژه و مواد اولیه باکیفیت تهیه و تولید شده موهای خود را تقویت کنید.

    شما می توانید به راحتی از این محصولات استفاده کنید استفاده از این روغنها به عنوان یک راه حل طبیعی برای قطع ریزش مو و درمان آن می باشد. این روغنها همچون روغن زیتون کاملا گیاهی هستند و تاثیرات بسیار زیادی در تحریک پوست سر و در نتیجه افزایش میزان خون رسانی دارد و می‌ توانند ریزش موی شما را متوقف نمایند این محصولات علاوه بر پرپشت شدن و حجیم شدن موهای شما می توانند لطافت و درخشندگی خاصی را به موها بدهند و به دلیل آن که دارای مواد معدنی و مغذی مورد نیاز فولیکولهای مو بوده می توانند لطافت و نرمی را در ساقه موهایتان ایجاد کنند.

    word image 210795 1 - پولدار شدم اما با یک دقیقه تفکر -

    روغن تقویت مژه

    یکی ازراه های موثر و مقرون به صرفه برای تقویت مژه و ابرو استفاده از روغن تقویت مژه گیاهی کرچک می باشد که علاوه بر تقویت مژه و ابرو پرپشت کننده عالی و قوی نیز می باشد.

    این روغن به سبب خواص، کاربرد و مصارف گوناگونی که درصنایع مختلف دارد، قیمت خرید بالاتری نیز در بازار خواهد داشت. همان گونه که گفته شد به سبب کاربرد فراوان این نوع روغن در صنعت پزشکی، خوراکی، دارویی و درمانی و همچنین صنعت مواد اولیه شیمیایی، مزایا و برتری بسیاری نسبت به روغنهای گیاهی دیگر دارد.

    دانه های گیاه کرچک به دلیل داشتن یک ماده سمی و کشنده باید پس از فرآوری حرارت ببیند تا آن ماده سمی از بین برود. روغن کرچک رنگ خواصی ندارد و معمولا به صورت بی رنگ یا زرد خیلی کمرنگ مشاهده می شود. همان طور که می دانید روغن کرچک به بوی بد و مزه بسیار بدتر شهرت دارد، به گونه ای که بوی آن را از صد فرسخی می توان تشخیص داد.

    word image 210795 2 - پولدار شدم اما با یک دقیقه تفکر -

    روغن پوست مرغ

    ریزش مو معضلی است که نیاز به رسیدگی دارد یکی از روشهایی که از قدیم وجود داشته استفاده از روغن پوست مرغ برای رشد مو است ریزش مو یا نازک شدن مو در طول زندگی برای افراد زیادی ممکن است رخ بدهد در کنار منشا درونی، ریزش مو می تواند منشا بیرونی نیز داشته باشد یا هر دو با هم باعث این موضوع شده باشد، پس روشهای درمان موضعی به عنوان روشی ساده تر می تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

    وقتی پوست سر به دلایل مختلف خشک شده باشد و به اندازه کافی چربی نداشته باشد و یا به دلیل تولید بیش از حد چربی توسط فولیکولهای مو، مو قدرت رشد نداشته باشد ریزش مو اتفاق می افتد در این زمان با استفاده از مالش و ماساژ روغن پوست مرغ و روغن زیتون بر روی کف سر، پوست این ناحیه با ویتامینها و سایر مواد مغذی تغذیه می شود و به حالت تعادل می رسد و رشد مو دوباره در آن شکل می گیرد و مو طراوت و شادابی خود را دوباره به دست می آورد و ضخامت آن بهتر می شود و از حالت نازکی خارج می شود.

    word image 210795 3 - پولدار شدم اما با یک دقیقه تفکر -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.