چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تا میلیونر شدن چند قدم بیشتر نمانده است!
    22 آبان 1401 - 16:56
    شناسه : 210796
    0

    شاید شما خیلی خوش اقبال باشید که این مقاله را می خوانید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با دنیای میلیونر شدن آن هم در بستر اینترنت آشنا سازیم. دیگر هر فردی می توانند با راهکارهای ما موفقیت و ثروتمند شدن را تجربه نماید. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه سودمند انواع صنایع دستی همچون جاشمعی بیشتر بدانید.

    پ
    پ

    جاشمعی رومیزی

    شما اگر از وسایل مدرن از جمله جاشمعی رومیزی برای خانه تان استفاده می کنید یکی از المانهایی که محصولات مدرن امروزی سعی در ایجاد ان برای افراد دارند سادگی است، به همین دلیل استفاده از جاشمعیهایی مدرن و فانتزی ای که طراحانش سعی در شلوغ کردن و حتی عجیب نکردن طرخ خود نکرده باشند می تواند یکی از بهترین انتخابهای ممکن باشد.

    شما از جاشمعیهایی با طرحهای مدرن امروزی می توانید در جاهای مختلف خانه مانند میزغذاخوری و هم میز عسلی کنار مبل استفاده کنید.

    اگر از طرحی متناسب با دکوراسیون خانه خود استفاده کرده باشید بدون شک باعث زیباتر شدن دکوراسیون خانه شما می شود.

    همچنین این جاشمعیهای مدرن و فانتزی معمولا با وسایل تزئینی دیگر خانه مانند گلدانها بسیار زیبا تر و حتی کاملتر دیده می شوند و به خانه ها انرژی مثبت بسیار زیادی را صادر می کند.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) (70).jpg

    جاقلمی خاتم کاری

    امروزه تمامی محصولات صنایع دستی از جنس چوب پلی استر می باشند چراکه جاقلمی خاتم کاری با جنس مرغوب و درجه یک جزء محصولات دستی و سنتی با ارزش در بازار داخلی شناخته شده است.

    شایان به ذکر است هنرهای سنتی کشورمان از باورها و آداب رسوم را یادآوری می کند و این محصول نامبرده با طراحی باستانی و هنری جایگاه بالا و مهم در صنعت و تجارت را برخوردار می باشد.

    لازم به ذکر است ایران از نظر صنایع دستی با طرحهای خاص و منحصری دارد در جهان حرف اول را می زند نیز شما مشتریان و خریداران گرامی می توانید برای نظم دهی میز کارتان یا منزل از این محصول منحصر به فرد را تهیه کنید.

    این کالا به علاوه نگهداری خودکار یا مداد بعضی از مدلهای دیگر را می توانید برای زیبا سازی منزلتان برای زینتی کردن استفاده نمایید.

    ضمن اینکه این کالا دارای کیفیت بالا دارد زیرا استفاده از چوب دست هنرمندان با مهارت با طرحهای شیک هنری تولید می گردد و می توانید در چندین سال متوالی از این محصول با دوام با کیفیت استفاده کنید.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) (71).jpg

    جاقلمی رومیزی

    همانطور در مطلب بالا اشاره کرده ایم افراد می توانند با سلیقه های مختلف در سایزهای متنوع جاقلمی رومیزی و خاتم کاری زیبا و اصیل را تهیه و استفاده نمایند.

    همچنین از این کالای منحصر به فرد و تابلو خاتم کاری می توانید به عنوان سوغاتی و هدیه استفاده کنید با توجه به وسایلهای تزئینی منزلتان از آن برای فضای شیک مانند دکوری استفاده کنید.

    شایان به ذکر است تنوع در جاقلمی خاتم بسیار بالا است با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی فرآیند این کالا روز به روز خلاقانه تر و شکیل تر می شود و از مواد اولیه مرغوب و بهترین رنگهای شاد و پر طرفدار توسط هنرمندان ساخته می شود.

    این کالای با ارزش هنری در صنعت بسیار پر فروش است و با استفاده درست می توان گفت یک کالای عمری می باشد چراکه از بهترین مواد پلی استر تولید و سبب حفظ ساختار می شود.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) (72).jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.