×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

تخت نوزاد تاشو

همانطور که گفتیم برای ایمنی بیشتر تخت کودک از نوع حفاظ دار آن می توانید بهره بگیرید که به چندین شکل این حفاظها در تتخت نوزاد تاشو خت کار شده است.

بسیاری از گهواره های نوزادان از سایبان تشکیل شده تا به گونه ای باشد که در اثر تابش نور مستقیم برای کودک آزار دهنده نشود و در بعضی از تختها با تشک نمدی جدید نیز شاهد این موضوع هستیم اما با این حال برای تخت این موضوع زیاد صدق نمی کند چون معمولا در منزل نور مستقیم آفتاب وجود ندارد بنابراین اگر تمایل به سایبان داشته باشید می توانید آن را جداگانه تهیه و نصب کنید.

اولین موضوع در انتخاب تخت برای نوزاد اندازه و سایز آن است که باید بزرگ و جادار باشد تا با غلتیدن نوزاد جای تنگی نداشته باشد تا احساس راحتی بیشتری بکند برای والدینی که صاحب دوقلو هستند نیز تختهایی تولید شده که بسیار برای استفاده دو فرزند مناسب است و دخلی با یکدیگر ندارد تا در اثر کنار هم خواباندن نوزادان مشکلی به وجود نیاید.

word image 210819 1 - تخت خوابی که رویای ثروتمند شدنم را به حقیقت تبدیل کرد -

تخت نوزاد چوبی

مدل تخت: تختهای کودک در طرحهای ساده و فانتزی تولید می شوند و هر شخص با توجه به سلیقه خود آن را خریداری می نماید. باید دقت داشته باشید که تخت نوزاد چوبی نباید در زیر پنجره قرار گیرد و اگر به دلیل کوچک بودن سایز اتاق، مجبور شدید تا تخت کودک را در زیر پنجره قرار دهید باید با نصب پرده جلوی ورود نور را بگیرید.

بهتر است بدانید که انتخاب چوب مناسب برای تخت نوزاد بسیار مهم است و در کیفیت تختها نقش بسیار مهمی دارد. برای تهیه سیمسونی تخت نوزاد و پتو مسافرتی نوزاد نیز لازم است. برای تولید تختهای نوزاد چوبی در کارگاه ها از انواع مختلف چوب استفاده می شود که ما چند مورد را به شما معرفی می کنیم: چوب بلوط: این نوع چوب از محبوبترین چوبها در صنعت تولید لوازم چوبی و تولید سرویس خواب نوزاد می باشند و طیف رنگی آن از سفید تا قرمز می باشد.

word image 210819 2 - تخت خوابی که رویای ثروتمند شدنم را به حقیقت تبدیل کرد -

تخت نوزاد دو طبقه

از آن جایی که کودکان از بدو تولد ساعات زیادی از شبانه روز را در خواب هستند استفاده از تخت نوزاد دو طبقه برای آنها ضروری است. از این رو باید هنگام خرید به ویژگیهای تخت نظیر پایه کوتاه یا بلند بودن آن و همچنین جنس مواد به کار رفته در آن و غیره توجه کنید تا فرزندتان خوابی راحت را داشته باشد.

از آنجایی که استخوان بندی بدن نوزاد استحکام کافی ندارد و بدن نرمی دارد باید تختی راحت داشته باشد تا به بدنش آسیبی وارد نشود. همچنین یکی دیگر از نکات مهمی که باید در هنگام خرید تخت برای نوزاد توجه کنید این است که تخت را در اندازه ی مناسبی تهیه کنید زیرا اگر سایز آن خیلی بزرگ باشد کودک در آن خیلی غلت می خورد و به حالت اولیه خود بر نمی گردد.

همچنین اگر خیلی اندازه ی کوچکی داشته باشد حرکت در آن برای کودک سخت می شود. استحکام و مقاومت مناسب برای تختهای نوزاد و هم چنین داشتن تشک طبی اسفنجی ضروری است زیرا نه ماه نوزاد روی آن می خوابد و رفته رفته حرکتهای او بیشتر می شود بنابراین تخت او باید توان تحمل او را داشته باشد.

word image 210819 3 - تخت خوابی که رویای ثروتمند شدنم را به حقیقت تبدیل کرد -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.