×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر

بیشتر افراد به این باور رسیده اند که راه درستی برای ثروتمند شدن نیست و افرادی هم که در دسته ثروتمندان قرار دارند یا دزد هستند یا خوش شانس یا اینکه ارثی به آن ها رسیده است، اما اینطور نیست بلکه افرادی نیز هستند که تصمیمی درست گرفته اند و به روی تصمیم و هدف خود ثابت قدم ماندند، حال وقت این است که شما هم یک تصمیم مهم برای زندگی خود بگیرید و آن را تغییر دهید تا به ثروت بیشتری برسید، پیشنهاد ما به شما فعالیت در زمینه انواع بلوک می باشد که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهید شد.

بلوک

بلوک های لیکا تنها ۱۰ درصد از انتقال گرما جلوگیری می کنند همچنین بلوکهای لیپر وقتی که در معرض آتش قرار گیرند مقاومت بالایی را نشان می دهند، بلوک آتش را گسترش نمی دهند و از خود شعله های آتش زا پراکنده نمی کنند به همین دلیل پایداری سازه شما با استفاده از بلوکهای پرلیتی تضمین می شود.

بلوکهای لیکا از بلوکهای لیپر سنگین تر هستند اما وزن بیشتری را نسبت به بلوکهای پرلیتی تحمل می کند. اما بلوکهای پرلیتی هم در نوع خود از مقاومت بالایی در برابر بار نشان می دهند. بلوکهای ساختمانی به دو دسته ی سبک دانه و گازی تقسیم می شوند.

word image 210823 1 - تصمیمی مهم که موجب تغییر زندگی شما می شود -

بلوک فوم دار

انواع بلوکهای مازندران: بلوک پوکه ای، بلوک پرلیت، بلوک فوم دار، بلوک لیکا در وزن سبک و نیمه سبک است و دارای ویژگیهای منحصری می باشد عبارتند از:

  • در ساخت و ساز دیوار
  • ساخت جدولهای خیابان
  • ساخت دیوار حیاط و باغ
  • ساخت دیوار پارکینگ

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در مصالح ساختمانی چسب بلوک فوم دار از بهترین و اصلی ترین مصالح در بازارهای داخلی و خارجی شناخته شده است و با ویژگیهای بارز توانسته از فروش بالا و مشتریان ثابت بسیار زیادی بهره مند شود، دارای انواع مختلف و باکیفیت می باشد عبارتند از: پلیا ستارین، لیکا و سه جداره را می توانید در تمامی امور ساخت و ساز با ارتفاع مختلف کم یا زیاد استفاده نمایید.

word image 210823 2 - تصمیمی مهم که موجب تغییر زندگی شما می شود -

بلوک سفالی

بلوکهای سقفی که بیشتر مورد توجه بوده و از آنها استفاده می شود در حقیقت بلوک سفالی به عنوان پر کننده کابین دو تیرچه کابرد داشته به نحوی که بتن یا سیمان در فضای تو خالی آنها پر شده و به عنوان یکی از مصالح پوششی در سقف ایفای نقش می نماید.

یکی از بزرگترین و مدرن ترین کارخانه جات بلوک سقفی متعلق به شرکت شاهرود بوده که با تولید انواع بلوکهای سقفی و دیواری نیاز کشور به این مصالح را تامین می نماید که در ادامه به بررسی این محصولات می پردازیم با ما همراه باشید.

بلوکهای سقفی سیمانی: این بلوکهای ساختمانی که در دو نوع سنگین شن و ماسه ای و سبک پوکه تولید می شود عموما برای ساخت سقف ساختمانهای چند طبقه که نیاز به عایق کاری بیشتری دارند کاربرد داشته و به سبب استحکام و مقاومت فیزیکی بالایی که از خود دارا می باشد می تواند در مقابل حوادث طبیعی نظیر زلزله تا حد مناسبی باعث حفظ ساختار ساختمانی شما شود.

word image 210823 3 - تصمیمی مهم که موجب تغییر زندگی شما می شود -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.