جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کار در حوزه ترشی مرا به درآمد بالا رساند
    22 آبان 1401 - 17:09
    شناسه : 210829
    0

    این انرژی و عزم را درون خود بیابید، لازم نیست برای ایجاد عزم اقدامی کنید، شما از آن به مقدار کافی دارید! فقط کافیست عزم خود را پیدا کنید و آن را به کار ببندید تا ثروتمند شدن خود را به چشم ببینید. من کارم را در زمینه ترشی آغاز کردم و به مرور گسترش دادم با مشاورانی در ارتباط بودم که صفر تا صد تجارت را به من آموختند که نقش برجسته ای در به ثروت رسیدن من داشتند.

    پ
    پ

    ترشی سیر

    آیا به دنبال خرید سیر ترشی هفت ساله واقعی هستید اما تولید کننده آن را نمی شناسید؟ و یا مراکزی که فروش سیر ترشی واقعی هفت ساله را انجام می دهند را پیدا نمیکنید و یا این که به این فروشندگان اطمینان ندارید؟ با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله درباره سیر ترشی هفت ساله اصل و خواص و ویژگی های آن و نحوه خرید این محصول آن هم با قیمتی مناسب اطلاعات مفیدی به دست آورید.

    سیر ترشی هفت ساله اگر‌ واقعی باشد خیلی خیلی خوشمزه است و دارای ارزش غذایی زیادی است و حتی مثل دارو عمل می کند و خواص دارویی بی شماری دارد سیر ترشی هفت ساله اصل برای کنترل فشار و چربی خون عالی است و برای درمان کمر درد و پا درد خیلی مفید و موثر است.

    word image 210829 1 - کار در حوزه ترشی مرا به درآمد بالا رساند -

    ترشی فلفل

    چنانچه دوست دارید در کنار غذاهای سنتی مانند آبگوشت، کباب و تیلیت یک چاشنی فوق العاده داشته باشید ترشی فلفل تند متناسب با ذائقه ی تند پسندان بسیار مناسب می باشد. اگر از بهداشتی بودن محصول اطلاع کافی ندارید و نمی خواهید از میان محصولات بازاری خرید خود را انجام دهید بهتر است ترشی مورد نظر خود را با مواد طبیعی و ارگانیک خودتان در منزل تهیه نمایید. ما برای آشنایی بهتر و بیشتر شما اطلاعاتی در این زمینه در اختیار شما قرار می دهید که ممکن است برایتان جزو اطلاعات مفید و کاربردی به حساب بیاید.

    موادی که برای تهیه ی ترشی فلفل تند لازم است: فلفل سبز تند یک کیلو گرم، یک ونیم کیلو گرم سرکه، به میزان هشت عدد سیر خام، نمک هم به مقدار یک قاشق غذاخوری برای طعم دار کردن ترشی، برای تهیه این ترشی ابتدا باید فلفلها را به طور کامل و درسته شستشو داده و کنار بگذارید.

    word image 210829 2 - کار در حوزه ترشی مرا به درآمد بالا رساند -

    ترشی قیصی

    اگر قصد خرید ترشی قیصی را دارید حتما آن را از برندهای معتبر تهیه کنید شاید قیمت این محصول در برندهای معتبر کمی بالاتر باشد اما شما از کیفیت محصول و بهداشتی بودن آن اطمینان خاطر خواهید داشت در همین راستا نیاز است که قیمت را ملاک خود قرار ندهید بلکه بیشتر به کیفیت محصول توجه داشته باشید.

    عامل دیگری که در هزینه تهیه این محصولات تأثیرگذار است نوسانات ارز است طبیعتاً این نوسانات بر روی قیمت تمام محصولات تاثیر می گذارند و این امر شامل قیمت ترشک قیصی نیز می ‌شود ممکن است در زمانی که شما قصد خریداری این محصول را دارید نوسانات ارز بالا یا پایین باشد در این مواقع باید قیمت بیشتری و کمتری را برای دریافت این محصول بپردازید به شما بهتر است قبل از تهیه این محصول ابتدا نوسانات ارز را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید و سپس اقدام به تهیه این محصول کنید.

    word image 210829 3 - کار در حوزه ترشی مرا به درآمد بالا رساند -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.