پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • درآمد پایدارم با کار در حوزه ترشی ممکن شد
    22 آبان 1401 - 17:09
    شناسه : 210834
    0

    تمام کارها در عین سادگی، نیازمند انرژی زیاد و عزم راسخ هستند. امروزه استفاده از تکنولوژی و اینترنت بسیار فراگیر شده و اغلب افراد به آن دسترسی دارند از این رو میتوانید در این بستر در خصوص محصولات مختلفی از جمله ترشی فعالیت داشته باشید.

    پ
    پ

    ترشی فلفل

    اگر نمی توانید غذایتان را بدون دسر و یا سالاد کلم در کنارش مصرف نمایید و به فکر تهیه یک چیز اشتها آور هستید ترشی فلفل تند شیرین شور می تواند بهترین انتخاب باشد. چرا که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی مطابق با سلیقه ی خود تند یا شیرین و یا یک ترشی شور را برای مصرف انتخاب نمایید و در کنار غذا از آن استفاده کنید و بتوانید لذت غذا را دو چندان نمایید.

    برای خرید این محصول پیشنهاد می کنیم که حتما به سایتها و فروشگاه های معتبر شناخته شده مراجعه نمایید نا بتوانید محصولی فوق العاده و بی نظیر با تاریخ انقضای معتبر خریداری نمایید.

    word image 210834 1 - درآمد پایدارم با کار در حوزه ترشی ممکن شد -

    ترشی قیصی

    اگر شما قصد داشته باشید یک محصول را خریداری کنید یکی از فاکتورهای اساسی شما هزینه تهیه آن است قیمت ترشی قیصی به عوامل بسیار متنوعی بستگی دارد که شما باید تمامی عوامل را در هنگام خرید مد نظر داشته باشد در واقع این عوامل در خرید هوشمندانه و به صرفه به شما کمک می کنند.

    شرکتهای مختلفی در سراسر جهان به تولید این محصول مشغول هستند متقاضیان می توانند از این شرکتها این محصول را تهیه کنند قیمت تمامی این برندها برای محصولات خود متفاوت است بعضی از شرکتها قیمت بیشتری را برای محصولات خود در نظر می گیرد البته این محصول در شرکتها با توجه به کیفیت و نوع محصول آن را قیمت گذاری می کنند به شما توصیه می کنیم.

    word image 210834 2 - درآمد پایدارم با کار در حوزه ترشی ممکن شد -

    ترشی لیمو

    چشیدن طعم و مزه غذاها و دسرهای خوشمزه و لذیذ چابهاری یکی از مهم ترین و بی نظیرترین جذابیتهای این شهر می باشد .

    چابهار علاوه بر داشتن مکانها و جاذبه های طبیعی و فوق العاده از غذاها و ترشی لیمو ترش بی نظیری نیز برخوردار است که لذت گردش در این شهر را دو چندان می نماید اگر مشتاق هستید که به سراغ یکی از شگفت انگیز ترین غذاهای این استان برویم از شما دعوت می کنم که در ادامه با ما همراه باشید.

    یکی از غذاهای خارق العاده ای که در اکثر رستورانهای این شهر سرو شده و به مخاطبان عرضه می شود غذای محلی تنورچه می باشد که طرفداران و علاقمندان خاص خود را دارد و به طور کلی به دو روش کلی تهیه شده و عرضه می شود.

    در روش اول گوسفند را ذبح نموده و تمامی اعضای داخلی آن را خارجی می نمایند و سپس آن را به هم می دوزند و به صورت کاملا داخل تنور می گذارند تا پخت شود.

    در روش دوم گوسفند خرد شده را به سیخ کشیده و آن را به داخل تنور می گذارند و آن را به همراه ادویه جات مختلفی اعم از ریحان، نمک و شنبلیله به همراه مقداری آب لیمو و پیاز طعم دار نموده و صرف می نمایند.

    word image 210834 3 - درآمد پایدارم با کار در حوزه ترشی ممکن شد -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.