سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41414 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با شغلی که ما بهتون در حوزه خرما یاد میدهیم درآمدت را چندین برابر کن
    23 آبان 1401 - 20:21
    شناسه : 210915
    0

    شاید بهتراست این گونه شروع کنیم که ما بنا به تجربه ای که در این سالها در حوزه فروش انواع خرما به دست آورده ایم توانسته ایم پول و درآمد خوبی را کسب نماییم به همین ترتیب قصد داریم این تجارب را در اختیار افرادی که مشتاق به پول بیشتری هستند قرار دهیم.

    پ
    پ

    خرما برحی

    خواص خرمای برحی بسیار می باشد که به چند مورد آن نیز می پردازیم. خرمشهر یکی از شهر های اصلی تولید خرما برحی نیز می باشد.

    مزایا خرمای برحی عبارت است از سلامت قلب، حاوی آهن، حاوی ویتامین ها و مواد معدنی، فاقد سدیم، فاقد کلسترول، تقویت اعصاب، سالم و جایگزین قند های تصفیه شده و منبع خوب فیبر می باشد.

    به دلیل خواص زیاد این محصول می توان آن را به عنوان یک میان وعده غذایی سالم و خوشمزه استفاده کرد و همچنین مصرف این محصول در صبح باعث انرژی بیشتر و سر حالی نیز می شود.

    word image 210915 1 - با شغلی که ما بهتون در حوزه خرما یاد میدهیم درآمدت را چندین برابر کن -

    خرما خاصویی

    خرما خاصویی شیره دار از ارزش غذایی و به دنبال آن ارزش اقتصادی بالایی برخوردار می باشد و در فصل‌ های برداشت بهترین خرماها، فرایندهای تولیدی آنها انجام می پذیرد، در تولید خرما خاصویی شیره دار از بهترین تجهیزات و دستگاه ها استفاده می شود تا در نهایت این محصولات کیفیت قابل قبول و مشتری پسندی داشته باشند و بتوانند در دیگر کشور ها در حجم های بسیار زیادی به فروش برسند.

    در حال حاضر خرما خاصویی شیره دار درجه یک جنوب در بسته بندی های با کیفیت در ایران با کیفیت درجه یک به صورت بهداشتی و ارگانیک تولید می گردد.

    یکی از پر فروش ترین خرمای برداشت شده از مناطق جنوبی کشورمان خرما خاصویی است، این خرما به دلیل داشتن مشخصات ظاهری و کیفیت بسیار مطلوب از میزان فروش فوق العاده ای در بازار کشورمان برخوردار می باشد، شما به راحتی می توانید این نوع خرما را با کیفیت های متفاوت از طریق فروشگاه های معتبر عرضه کننده تهیه نمایید.

    word image 210915 2 - با شغلی که ما بهتون در حوزه خرما یاد میدهیم درآمدت را چندین برابر کن -

    خرما دیری

    خرما از خشکبار بسیار سالم است که توصیه می شود در رژیم غذایی گنجانده شود این خرما دیری خوشمزه ره هم می توان با انواع غذاهای دیگر مصرف کرد مانند شیر و خرما و هم به تنهایی یک میان وعده عالی به حساب می‌ آید.

    همانطور که می دانید خرما مضافتی بم یک نوع خرمای صادراتی است که پارسان از آن جمله می باشد، اگر بخواهیم به ریشه و تاریخ خرما بپردازیم باید به هزاران سال قبل برویم تا ببینیم که خرما در میان مردم چه اهمیتی داشته است، در واقع خرما از گذشته هم مورد استفاده عموم مردم قرار می گرفت و در غذاهای بسیاری کاربرد داشت.

    word image 210915 3 - با شغلی که ما بهتون در حوزه خرما یاد میدهیم درآمدت را چندین برابر کن -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.