جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برای اطرافیانم با ماست اشتغال ایجاد کردم
    23 آبان 1401 - 20:27
    شناسه : 210920
    0

    یکی از مشکلاتی که من و اطرافیانم را دگیر کرده بود بیکاری و نداشتن شغل مناسب بود. زمانی که در یک مهمانی گرد هم جمع آمدیم با ایده فعالیت در حوزه ی ماست موافقت کردیم و تحقیقات خود را در این حوزه شروع کردیم. خوشبخانه شانس با ما یار بود توانستیم نسبت به رقبای خود در این زمینه موفقیت بسیاری را کسب کنیم در ادامه می خواهم شما را با انواع این ماست ها آشنا کنم.

    پ
    پ

    ماست خامه ای

    طبق مراحل ماست معمولی یک لیتر شیر را می جوشانیم و بعد یک قاشق سوپ خوری سر پر ماست، خامه، نشاسته ذرت و کمی شیر سرد برای رقیق کردن اضافه کنید و خوب ھم بزنید و به شیر اضافه کنید. بقیه مراحل را مثل ماست معمولی انجام دھید…

    فوت و فن‌های تهیه ماست خامه ای کشدار: برای درست کردن ماست خانگی به ازای هر لیتر شیر ۱ قاشق غذاخوری ماست به عنوان مایه ماست استفاده کنید. مایه ماست حتما باید با دمای محیط برابر باشد.برای درست کردن یک ماست سفت و خوب باید از مایه ماست سنتی و خانگی باکیفیت استفاده کنید.

    به ازای هر یک لیتر شیر، یک قاشق غذاخوری مایه ماست به شیر اضافه کنید.علت نبستن ماست اضافه کردن مقدار بیشتر ماست است. اگر مایه ماست از این مقدار بیشتر باشد ماست ترش و رقیق می‌شود و خودش را خوب نمی‌گیرد.برای داشتن یک ماست خانگی سفت و پرچرب باید از شیر پرچرب استفاده کنید.

    word image 210920 1 - برای اطرافیانم با ماست اشتغال ایجاد کردم -

    ماست یونانی

    ماست یونانی غنی از پروتئین است، بنابراین می‌تواند به افراد کمک کند تا مدت بیشتری احساس سیری کنند. بررسی‌ها حاکی از آن است که مصرف غذاهایی غنی از پروتئین به فرد کمک می‌کند که در طول روز غذای کمتری بخورند. همچنین، افزایش پروتئین در رژیم غذایی باعث می‌شود افراد به طور کلی کالری کمتری مصرف کرده و در نتیجه وزن کم کنند.

    پیروی از یک رژیم غذایی سرشار از پروتئین، مصرف کالری روزانه را افزایش می‌دهد. بنابراین، بهتر است همراه با هر وعده غذایی مقداری پروتئین هم مصرف کنید. خوردن ماست یونانی، به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل که شامل مقدار کافی پروتئین، کربوهیدرات، فیبر و چربی‌های مفید است، می‌تواند به کاهش وزن کمک کرده و متابولیسم را تقویت کند.

    word image 210920 2 - برای اطرافیانم با ماست اشتغال ایجاد کردم -

    ماست بدون چربی

    افراد مبتلا به بیماری کبد چرب، باید انواع غذاهای سالم و بدون چربی را مصرف کنند. برای این دسته افراد، انتخاب میان ماست کم چرب یا پر چرب بسیار واضح است و بدون شک باید ماست بدون چربی را انتخاب کنند. چربی کمتر این نوع ماست‌ها، باعث می‌شود که این افراد هم بتوانند در برخی وعده‌های غذایی، محصولات خوشمزه لبنیاتی مصرف کنند.

    با وجود این باید بدانید که حتی ماست‌های کم چرب نیز مقدار مشخصی چربی دارند و به هیچ عنوان نمی‌توان چربی لبنیات را کاملا حذف کرد. بنابراین افراد مبتلا به چربی خون و کبد چرب، بهتر است در مصرف انواع ماست و حتی ماست‌ کم چرب احتیاط کرده و با دقت بیشتری مواد غذایی مصرفی خود را انتخاب کنند.

    در صورتی که می‌خواهید با مصرف ماست، میزان سلامت جسمانی خود را افزایش دهید، پیشنهاد می‌کنیم مدل‌های مختلف ماست کم چرب مثل ماست لاکتیکی را هم امتحان کنید.

    word image 210920 3 - برای اطرافیانم با ماست اشتغال ایجاد کردم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.