×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر

یکی از راه هایی که شما می توانید درآمد خود را بالا ببرید و به درآمد مطلوب دست یابید، فعالیت در حوزه انواع جارو همچون جاروسنتی می باشد. همچنین مشاغل اینترنتی با شیوه های نوین رمز موفقیت است و باید در کنار افراد موفق قرار بگیرید و از تجربیات ایشان نهایت استفاده را ببرید. در ادامه قصد داریم با سه نمونه از مدل های جارو بیشتر آشنا شویم.

جارو دستی

جارو دستی انواع متنوعی دارد که شامل: برخی از انواع جارو دستی با استفاده از برگ درخت خرما ساخته می شد که این گونه جارو دستی ها کوتاه می باشند و نوع دیگر از نی های رودخانه ایجاد می شد که این جاروها از دسته ی بلندی تشکیل شده اند و می توان از آنها برای پاک کردن گرد و غبار حیاط استفاده کرد.

جارو دستی مزایایی دارند مانند: در برق صرفه جویی می شود، از وزن و ابعاد کمی برخوردار است، آلودگی صوتی ایجاد نمی کند و همچنین به برق و باتری هم نیازی ندارد.

همانطور که در مطالب بالا گفته شد جارو دستی قدیمی انواع مختلفی دارد که هر کدام با قیمت های مناسب خریداری می شوند.

جارو دستی چوبی جارویی می باشد که از نخ یا سیم مفتول که به جارو وصل شده اند، جدا نیستند و زمانی که از این جاروها استفاده می کنید، شکسته نمی شوند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-14T120637.059.jpg

جارو کارواش

اگر شما هم برای شستشوی وسیله نقلیه ی خود به دنبال بهترین جارو کارواش هستید پس به شما پیشنهاد می کنم که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

مجموعه ی چگین پلاس طی تجربیات سالیان متمادی و پرسش و پاسخ مشتریان خود، به این نتیجه رسیده که به منظور شست و شوی وسیله ی نقلیه، انواع در و پنجره و مابقی سطوح، جاروی کارواشی بهترین گزینه می باشد چرا که جنس الیاف این جارو، از پلی استرو مقاوم دربرابر حرارت و تغییرشکل می باشد.

همچنین نکته ی دیگری که می توان ازآن به عنوان نقطه قوت جاروهای کارواشی نام برد، الیاف بسیارنرم آن می باشد که هیچ آسیبی به رنگ بدنه ی خودروها نمی زند و شما می توانید با خیالی راحت به نظافت وسایل نقلیه بپردازید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-14T120832.771.jpg

جارو فراشی

در این قسمت از مقاله می خواهیم در رابطه با جارو فراشی که تولید بسیار بالایی هم دارد و به صورت عمده به فروش می رسد مطالب مفید برای شما قرار دهیم.

شاید شما هم با این صحنه روبرو شده باشید زمانی که در بیرون پیاده روی می کنید و یا با وسیله نقلیه خود از خیابانها عبور می کنید که یک فرد با یک لباس رنگی نارنجی با در دست داشتن یک جارو به تمیز کردن خیابانها می‌پردازد.

این اتفاق ممکن است بیشتر در هنگام شب برای شما اتفاق افتاده باشد، به آن جارویی که در دست آن فرد می باشد جارو فراشی می‌گویند که از جارو برای نظافت تمام خیابانها و محیطهای بیرون استفاده می شود.

در نتیجه این جارو می تواند بسیار مهم و ضروری تلقی شود زیرا نظافت خیابانها توسط آن به راحتی انجام می گیرد و اگر جارو فراشی نبود تمام آلودگیها سطح خیابانها را می گیرد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-14T121022.711.jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.