×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر

جارو پلاستیکی

انواع مختلف جارو پلاستیکی در خط تولید با استفاده از بهترین نوع مواد اولیه و دستگاه‌های پیشرفته تولید شده و عرضه بازار می گردند.

عرضه کنندگان تلاش می‌کنند رضایتمندی مشتریان را از طریق فروش باکیفیت‌ترین محصولات به سمت و سوی خود جذب نمایند جارو های پلاستیکی در برابر هرگونه رطوبت و فرسودگی مقاوم می باشد.

تولید کنندگان با تولید جارو های پلاستیکی باعث شده است که از قطع بسیاری از درختان جلوگیری شود در این صورت در حفظ حیات طبیعت بسیار تاثیر گذار باشد.

دسته جاروی پلاستیکی در برابر ضربه ها بسیار مقاوم می باشند چرا که از پلاستیک فشرده شده و ضخیم تهیه می شوند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-14T121921.008.jpg

جارو حصیری

انواع بسیار متفاوتی از جارو حصیری نیز وجود دارند که به لحاظ نوع و شکل ظاهری شباهت زیادی به یکدیگر ندارند با این وجود نقش همه آنها به جمع کردن زباله و کثیفی از روی زمین است و با استفاده از آنها زباله ها را در مکان خاصی جمع می کنند.

نمونه های مختلف این جاروها به لحاظ قیمت با هم متفاوتند و یکی از موثرترین عوامل تاثیر گذار در قیمت آنها جنس این جاروها است که بر مشخصات و قیمت آنها تاثیر مستقیم می گذارد بنابراین حتما قبل از خرید به جنس آنها باید دقت شود چون برخی از آنها از گیاهان و برگ های تازه ساخته شده اند که در این صورت استحکام زیادی خواهد داشت چون رطوبت هنوز در داخل آنها وجود دارد.

برخی از جاروها ظاهری خشک داشته و گویا مدت زمان زیادی تولید شده اند یا مکان نگهداری آنها نامناسب بوده است بنابراین حتماً این مسئله را در نظر داشته باشید که جاروی تهیه شده توسط شما تا حد امکان باید تازه باشد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-14T122300.556.jpg

جارو کارواش

یکی از معیارهای خرید جارو کارواش مرغوب، دقت به اندازه ی برس و شانه ی جاروها می باشد، معمولا یک جارو کارواشی مرغوب دارای برس بلندتری نسبت به مدلهای دیگراست که همین امرموجب ایجاد پاکیزگی بیشتردروسایل نقلیه و یا خانه اجاره ای می شود.

معیار دیگری که بسیار اهمیت دارد، عدم ایجاد خش و یا لک برروی بدنه ی وسایل نقلیه می باشد، شانه های این مدل جاروها به دلیل لطافتی که دارند مانع ایجاد رنگ پریدگی می شود پس مجموعه ی چگین پلاس باعرضه ی جاروهای کارواشی لطیف و مرغوب، این دغدغه ی مشتریان عزیز را برطرف نموده است.

مجموعه ی ما با ارائه ی جارو کارواشی زیبا در رنگ بندیهای متنوع و مواداولیه ی مرغوب و باکیفیت همواره جزو اولویتهای خرید مراکزخدماتی و کارواشها بوده است و همین امر سبب شده که ما با قوت قلب بیشتر و تکیه بردانش فنی نیروهای جوان خود، بالاترین کیفیت را عرضه نمائیم.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-14T122555.602.jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.