جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرمایی که باعث میلیارد شدن من شد
    23 آبان 1401 - 20:50
    شناسه : 210940
    0

    جالب است بدانید افرادی که به دنبال درآمدهای بالا میباشند همیشه راه هایی را برای این کار انتخاب میکنند که بتوانند نتیجه سریع تری را دریافت نمایند به همین خاطر من توانستم با فروش در حوزه انواع خرما به پولی که آرزویش را داشتم برسم شما هم برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید تا انتها مقاله با ما همراه باشید.

    پ
    پ

    خرما خاصویی

    برای آن که بتوانید در این زمینه موفق باشید، باید حتماً مشتری ثابت و خواهان در کشورهای مختلف داشته باشید. با داشتن مشتریان ثابت می‌توانید این شغل را به صورت حرفه‌ای دنبال کنید. نکته بسیار مهم در صادرات خرما خاصویی توجه به قوانین کشور مقصد و رعایت استاندارد های غذایی در آن کشور است. کشورهای اروپایی یکی از مهم ترین بازار های صادرات خرمای ایران هستند که سالانه مقادیر زیادی از انواع خرمای ایرانی مانند خرمای مضافتی، خرمای پیارم، خرمای کبکاب و خرمای زاهدی از مهم ترین آن ها هستند. قوانین اروپا نسبت به واردات مواد غذایی بسیار سخت گیرانه است و قبل از ورود کالا به این کشور ها باید آزمایش های زیادی برای تعیین میزان سموم و کیفیت محصول انجام شود.

    قبل از ارسال محصول خود با دقت قوانین واردات کشور مقصد را بررسی کنید زیرا هزینه های مرجوعی و نابودی محصول در این مرحله بسیار بالاست.

    word image 210940 1 - خرمایی که باعث میلیارد شدن من شد -

    خرما دیری

    از معروف ترین خرماهای خشک در ایران میتوان به این اسامی اشاره کرد. خرمای ربی، خرمای زاهدی، خرمای پیارم، خرمای حلاوی، خرمای دیری، خرمای دسکی و خرمای سایر.خرمای خشک نسبت به تازه از فیبر بیشتری برخوردار است و کالری پایین تری هم دارد.

    خرمای خشک انرژی بیشتری دارد و با خوردن تعداد بسیار کمی از آن احساس سیری در فرد ایجاد می شود.خرمای خشک فاقد کلسترول است و مصرف آن سبب کاهش کلسترول بد خون می شود و همین امر موجب کاهش سکته قلبی می شود.

    در طب سنتی از خرما به عنوان سرمه استفاده می کنند زیرا موجب افزایش سوی چشم و کاهش انواع بیماریهای چشمی می شود و همچنین از بروز شب کوری هم جلوگیری می کند.

    پتاسیم و فیبر موجود در خرما به درمان اسهال کمک زیادی می کند و در کاهش سرطان معده و اثرات آن نقش بسیاری دارد.

    word image 210940 2 - خرمایی که باعث میلیارد شدن من شد -

    خرما برحی

    از آن جایی که این محصول دارای منبع زیادی از آهن است، برای افرادی که دارای کم خونی می باشند بسیار مصرف آن توصیه می شود. خرما برحی از انواع های مختلفی برخوردار است. خرما برحی یکی از نوع خرما ها نیز به حساب می آید که در تبریز هم مانند سایر شهر های دیگر نیز به فروش می رسد. خرما برحی جزو یکی از گران ترین و مرغوب ترین خرما ها در جهان نیز به شمار می آید.این محصول حدود یازده درصد از درخت های نخل تبریز را در بر می گیرد. این خرما دارای شیرینی زیاد می باشند و همچنین رنگ آن به قهوه ای کم رنگ نیز شبیه است و بسیار مجصول گوشتی نیز به حساب می آید.

    word image 210940 3 - خرمایی که باعث میلیارد شدن من شد -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.