شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41366 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سبک زندگی خود را با بادمجان تعقییر دهید
    23 آبان 1401 - 20:51
    شناسه : 210944
    0

    در زندگی هر فرد تفاوت هایی وجود دارد. هر کسی بسته به نوع خصوصیات درونی و اخلاقی به ی سبکی زندگی میکند. و این تفاوت ها میتواند هر کسی را به ی سمت از زندگی ببرد ما میخواهیم با بادمجان شما را آشنا کنیم بلکه سبک مالی زندگی شما هم تعقیر کرد. حالا با هم این مقاله را میخوانیم.

    پ
    پ

    بادمجان له شده

    شاید در نگاه اول شما پیش خودتان بگویید که بادمجان له شده تلخ چه فایده هایی دارد و فقط به درد زباله دانی می خورد. در این مقاله به شما خواهیم گفت مصرف بادمجانی که به مرحله خرابی رسیده باشد، شاید برای بدن انسان مضر باشد اما برای طبیعت این چنین نیست.

    به طور مثال؛ خیلی از بادمجانهای فاسد شده در صنعت کشاورزی و همچنین کود شیمیایی یا همان طبیعی به کار می رود و درصد بسیار زیادی از بادمجان های جمع آوری شده در سطل های زباله میوه فروشی در سطح شهر ها به عنوان کود در حال استفاده می باشد.

    نکته قابل توجه این است که برای روشن کردن آتش در برخی از کارخانه ها به دلیل قابلیت اشتعال زایی از زباله های میوه جات به خصوص بادمجان استفاده می کنند.

    word image 210944 1 - سبک زندگی خود را با بادمجان تعقییر دهید -

    بادمجان مجلسی

    بادمجان از جمله صیفی جاتی است که خاصیت های زیادی دارد اما ممکن است بعضی افراد در دوره بارداری و شیردهی به ان حساسیت داشته باشند.

    مصرف بیش از حد بادمجان می تواند عوارض جانبی برای خانم های باردار به همراه داشته باشد. بادمجان نرسیده دارای مقدار زیادی فیتوهورمون است و به همین دلیل برای درمان بیماری امنوره استفاده می شود.

    اگر زنان باردار در مصرف ان زیاده روی کنند دچار دردهای زایمان و سقط جنین می شوند.

    مصرف مکرر بادمجان باعث انقباضات رحم می شود ودر نتیجه خطر زایمان زودرس را افزایش می دهد.

    مصرف بادمجان باعث ترش کردن معده می شود و آرامش را در دوران بارداری بر هم میزند.

    خانم های باردار برای مصرف بادمجان مجلسی باید ان را کاملا بپزند چرا که بادمجان خام باعث مشکات گوارشی ان ها می شود.

    word image 210944 2 - سبک زندگی خود را با بادمجان تعقییر دهید -

    بادمجان گریل

    بادمجان یکی از غذا‌های رژیمی است، که از کالری پایینی برخودار است و می‌ تواند برای ورزشکاران و افرادی که به دنبال غذا‌های رژیمی هستند یک وعده غذایی سالم محسوب شود. طعم بی‌ نظیر بادمجان حلقه ای گریل شده رژیمی باعث شده عده زیادی به این غذای لذیذ و سالم روی‌ بیاورند. این ماده لذیذ اگر به صورت رژیمی طبخ شود مقدار چربی آن بسیار ناچیز بوده و می‌ تواند نقش قابل توجهی در غذا‌ های رژیمی ایفا کند. از دیگر نقاط مثبت بادمجان می‌ توان به این موضوع اشاره کرد، که این ماده غذایی در تمام فصول سال قابل دسترس است.

    مصرف کنندگان می ‌توانند به راحتی آن را خریداری کرده و از آن استفاده کنند. وجود بتاکاروتن، ویتامین A، ویتامین K و برخی از ویتامین های دیگر باعث شده که این محصول به یکی از مهم ترین محصولات در رژیم های غذایی سالم تبدیل شود.

    این محصول رژیمی می تواند به عنوان مهم ترین ماده غذایی برای دوران حاملگی و شیردهی به مصرف بانوان برسد. همچنین از بادمجان گریل می توان به عنوان میان وعده نیز استفاده کرد.

    استفاده از بادمجان رژیمی به عنوان میان وعده نه تنها می تواند به ایجاد احساس سیری در مواقع گرسنگی کمک کند، بلکه باعث می شود، تا بدن مواد مغزی و سالم را دریافت کرده و به متابولیسم آن کمک کند.

    word image 210944 3 - سبک زندگی خود را با بادمجان تعقییر دهید -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.