شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نجات بخش هر انسانی ابتدا پول می باشد
    23 آبان 1401 - 20:54
    شناسه : 210949
    0

    حتنا شما هم این باور را قبول دارید که برای رسیدن به خوشبختی زیاد باید در کنار آرامش ثروت را هم داست تا بتوان از کنار آن رفه لازمه را برای خود فراهم نمود به این ترتیب افرادی که بر محصولاتی همچون خرما فعالیت دارند توانسته اند به این هدف دست یابند.

    پ
    پ

    خرما دیری

    افرادی که مبتلا به کم خونی هستند می توانند به طور مداوم از خرما استفاده کنند زیرا برای رفع کم خونی بسیار مفید است و انرژی بخش خوبی است.خرما دیری تازه از نظر اندازه کوچک است و خرمای خشک بزرگتر است. رنگ خرما از قرمز روشن تا زرد عسلی هست.

    خرمای بم بیشترین مصرف را در میان مردم ایران دارد خرما چه به صورت خشک باشد یا تازه دارای خواص بسیار زیادی است و طعمی شیرین و خوشمزه دارد.

    خرمای خشک نسبت به خرمای تازه از کالری کمتری برخوردار است و برای افرادی که مشکل دیابت دارند بسیار مفید است.خرما خشک در حد محصولاتی چون کشمش و انجیر هست. این محصول دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی است و فیبر فراوانی هم دارد. این محصول دارای مقدار کمی هم پروتئین است و یک ماده انرژی بخش محسوب می‌ شود.

    word image 210949 1 - نجات بخش هر انسانی ابتدا پول می باشد -

    خرما برحی

    به دلیل بزرگ بودن شهر تهران، خرما برحی در این شهر از فروش بسیار بالایی برخوردار است. خرما جزو بهترین محصولات غذایی بشر شناخته می گردد و به دلیل خواص فراوان و انرژی بالا، از میوه های پر طرفدار در جهان به شمار می رود.

    این محصول چندان درشت نمی باشد و حالتی گرد نیز دارد. طول این محصول به طور متوسط 2 الی 5 سانتی متر و قطر آن 2 الی 4 سانتی متر می باشد و میوه آن بر روی درخت نیز به یک قطعه ساقه متصل است. این خرما گوشتی قطور دارد و به هسته آن نیز چسبیده است.

    بخاطر آن که خرمای برحی جنوب از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است، این محصول نیز به خارج از ایران هم صادر می شود و مورد استقبال خارجی ها نیز قرار گرفته است. این خرما جزو یکی از مهم ترین ارقام تجاری در جهان حساب می شود که منشا اصلی آن از آبادان و خرمشهر ایران می باشد.

    افرادی که دارای طبع سرد می باشند با مصرف روزانه سه عدد از این محصول طبع بدن خود را می توانند تنظیم نمایند. افرادی که درد سینه دچار هستن و سرفه زیاد می کنند می توانند شربت این خرما تهیه و استفاده کنند.

    word image 210949 2 - نجات بخش هر انسانی ابتدا پول می باشد -

    خرما خاصویی

     ضرورت بسته بندی در صادرات خرما خاصویی از آن جا نمود پیدا می کند که این بسته بندی هم به عنوان یک اهرم قوی بازاریابی به کار می رود و هم به عنوان حفاظی برای نگهداری بهتر محصول به کار می رود.

    برای خرید و فروش خرمای صادراتی ایران و همچنین اطلاع از قیمت خرمای صادراتی می توانید از بازار باسکول استفاده کنید. با استفاده از شبکه تامین کنندگان و فروشندگان حاضر در بازار باسکول می توانید در هر ساعت از شبانه روز از بهترین تامین کنندگان استعلام قیمت بگیرید و یا با ثبت درخواست خرید از فروشندگان زیادی به صورت همزمان قیمت دریافت کرده و بهترین قیمت موجود در بازار را بیابید.

    این مجموعه به عنوان یکی از مراکز خرید اینترنتی خرما خاصویی در ایران شناخته می شود.

    word image 210949 3 - نجات بخش هر انسانی ابتدا پول می باشد -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.